Przetargi.pl
Drugi przetarg: Budowa leśniczówki Leśnictwa Jurkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Nadleśnictwo Kościan ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, Kurza Góra, ul. Gostyńska 89
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5120233 , fax. 65 5120890
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kościan
    Kurza Góra, ul. Gostyńska 89 89
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5120233, fax. 65 5120890
    REGON: 41000812200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.lasypanstwowe.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Drugi przetarg: Budowa leśniczówki Leśnictwa Jurkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową leśniczówki Leśnictwa Jurkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Jurkowo, na działce nr 7226/2, gmina Krzywiń. Na terenie budowy znajduje się budynek obecnej leśniczówki (posesja nr 37) oraz budynki gospodarcze. Działka jest uzbrojona, nie występują na niej drzewa i krzewy. Dojazd do projektowanego budynku odbywać się będzie istniejącym zjazdem z drogi 607. Zamówienie obejmuje również rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych według odrębnego zgłoszenia. Przewidywane jest wykorzystanie istniejącej przydomowej oczyszczalni ścieków. Projektowany obiekt posiada jedną kondygnację (parter) oraz dach wielospadowy o kącie nachylenia 40°, kryty dachówką ceramiczną. Zasadniczą konstrukcję stanowi układ ścian nośnych zewnętrznych wraz ze ścianami nośnymi wewnętrznymi. Ściany zewnętrzne są dwuwarstwowe. Zestawienie powierzchni budynku: Powierzchnia użytkowa: 173,60 m? Kubatura: 1 474,18 m? Powierzchnia zabudowy: 230,47 m? Powierzchnia schodów i tarasów: 43,92 m? Powierzchnia całkowita: 230,47 m? Zagospodarowanie terenu: Powierzchnia obszarów utwardzonych kostką brukową: 408,28 m? Powierzchnia obszarów utwardzonych tłuczniem: 321,43 m? Zakres robót obejmuje: 1) Przygotowanie i zagospodarowanie placu budowy 2) Wykonanie fundamentów 3) Wymurowanie ścian fundamentowych 4) Wykonanie posadzki 5) Wymurowanie ścian parteru 6) Wykonanie wieńców 7) Wykonanie konstrukcji więźby dachowej 8) Ułożenie pokrycia dachu 9) Montaż zestawu solarnego 10) Roboty wykończeniowe 11) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej 12) Roboty elewacyjne 13) Uporządkowanie terenu budowy 14) Wykonanie dróg wewnętrznych i chodników 15) Montaż ogrodzenia wraz z bramą wjazdową 16) Montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej - od istniejącej sieci wodociągowej wewnętrznej, 17) Montaż instalacji elektrycznej - od istniejącej sieci 18) Montaż instalacji teletechnicznej 19) Montaż instalacji grzewczej - system grzewczy indywidualny, kocioł na paliwo stałe o mocy 24 kW. 20) Montaż instalacji wentylacyjnej 21) Montaż instalacji piorunochronnej W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny ofertowej Wykonawca zobligowany jest do wykonania i zapewnienia: 1) Sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy 2) Zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż 3) Dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania 4) W przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność 5) Zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy 6) Prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy 7) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu wykonanych robót, 8) Wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 9) Przy realizacji zamówienia zagwarantowania aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczone do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca ww. dokumenty dostarczy przed odbiorem końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, 10) Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienia potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót, 11) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy - deklaracje zgodności, atesty lub certyfikaty zgodności przed wbudowaniem potwierdzone przez właściwego inspektora nadzoru, 12) Przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia zakończenia robót, 13) Opracowanie instrukcji eksploatacji kotłowni i przeszkolenie użytkownika 14) Obsługę geodezyjną, w tym inwentaryzację powykonawczą wraz z wpisem do dziennika budowy, 15) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót , 16) Naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego Koszty zużycia energii elektrycznej i wody do procesów technologicznych ponosi Zamawiający. Inwestor nie zapewni korzystania z pomieszczeń socjalnych i sanitarnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli wykonawca wprowadza zmiany materiałów lub urządzeń, muszą one posiadać właściwości i parametry równoważne z właściwościami i parametrami materiałów i urządzeń przyjętych w dokumentacji projektowej i kosztorysie ofertowym. Wykonawca winien zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na życzenie Wykonawcy możliwa jest wizja w terenie w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagany okres gwarancji: 3 lata na całość robót od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia odbioru końcowego. Zakres robót budowlanych nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy. Obowiązująca stawka VAT: Rozbiórka budynków gospodarczych - 23 % Budynek leśniczówki - 8% Przyłącze wodociągowe wraz z instalacją sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej - na zewnątrz budynku leśniczówki w gruncie - 23% Zasilanie główne +napęd bramy - 23% Ogrodzenie - 23% Utwardzenie - 23%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 28 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: BZ WBK O/Kościan 60 1090 1274 0000 0000 2701 1783 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.07.2015 roku do godz. 800. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zwrot wadium zgodny z Przepisami ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscian.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach