Przetargi.pl
Drogi i chodniki na terenie gminy Bychawa – edycja III - „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Olszowiec-Kolonia gm. Bychawa”

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23100 Bychawa, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5660004 w. 42 , fax. 815 660 048
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1
    23100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 81 5660004 w. 42, fax. 815 660 048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Drogi i chodniki na terenie gminy Bychawa – edycja III - „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Olszowiec-Kolonia gm. Bychawa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej nr 107232L w miejscowości Olszowiec-Kolonia (od km 1+810 do km 2+010 – 200 mb.) w zakresie: 1. roboty przygotowawcze i wykończeniowe 2. podbudowa 3. nawierzchnia asfaltowa, 4. utwardzenie pobocza, 5. utwardzenie zjazdów. 1.4.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1. informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu robót, i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia w miejscu dostępnym publicznie w pobliżu placu budowy, 2. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, 3. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z art. 20, pkt. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych 4. właściwego zabezpieczenia terenu prowadzenia robót – ponoszenie odpowiedzialności finansowej za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 5. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 6. skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i prób, sprawozdania, niezbędnych świadectw kontroli jakości, dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, 7. opracowania kosztorysów powykonawczych do celów rozliczeniowych z instytucją dotującą, 8. ponoszenia odpowiedzialności finansowej za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 9. zapewnienia uczestniczenia kierownika budowy lub robót w naradach okresowych w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego 10. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz ponoszenie kosztów tych badań, 11. zapewnienia pełnienia czynności kierownika budowy przez osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 1.4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w niniejszej SIWZ oraz w załączonych dokumentach: przedmiarze robót – zał. Nr 8, dokumentacji projektowej – zał. Nr 9 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – zał. Nr 10. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie stanowi podstawy określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SIWZ w tym, z Dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca do kalkulacji ceny ofertowej jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich dokumentów stanowiących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co potwierdza w formularzu ofertowym. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Uwaga! Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały i urządzenia opatrzone nazwami, które mogą pojawić się w dokumentacji mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Nie stanowią one narzucenia bądź sugestii Zamawiającego. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności przy realizacji zamówienia: pracowników fizycznych i operatorów sprzętu mechanicznego – jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie w przypadku danego wykonawcy na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w załączniku Nr 7 – ogólne warunki umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum każdy z wykonawców powinien przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 2 oraz dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach