Przetargi.pl
Droga wewnętrzna do terenów uzdrowiskowych

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Droga wewnętrzna do terenów uzdrowiskowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi wewnętrznej do terenów uzdrowiskowych. Droga o łącznej długości 597,0 m obejmująca: • odcinek przejścia przez wał (oznaczony na mapie poglądowej jako odcinek nr 1) o dł. około 0,347 km tj. od 0+900 km do 1+247 km • odcinek za wałem (oznaczony na mapie poglądowej jako odcinek nr 3) o dł. około 210 m tj. od 0+000 km do 0+210 km wraz z wykonaniem włączenia do istniejącej ul. Abp Jakuba Świnki na długości około 40 m Wykonawca powinien także doliczyć dowóz materiału do wykonania wjazdu na odcinek drogi nr 1 w celu utrzymania i dostępu obsługi technicznej do przepompowni wałowej. 2. PARAMETRY TECHNICZNE DROGI: - szerokość drogi 5,00 m - obustronne pobocza o szerokości 1,00 m (nie będą wykonywane na tym etapie prac). - wzmocnienie wału przeciwpowodziowego przy przekraczaniu drogą w km 1+210 – 1+230. Wzmocnienia należy wykonać jako nasyp zbrojony geotkaniną 100/100 kN/m o grubości 0,5 m i długości 10 m nakładane na siebie z uskokiem 1,0 m od strony odwodnej i 0,5 m od strony odpowietrznej. Szerokość materacy 14,0 m po stronie odwodnej i 16,0 m po stronie odpowietrznej. Na całym odcinku od strony odwodnej skarpy wału przeciwpowodziowego, droga i wolna przestrzeń między drogą i wałem chronione są przed rozmyciem w okresie powodzi geowłókniną 30/30 kN/m. - odwodnienie powierzchniowe w pobocze i skarpy pasa drogowego, nachylone w kierunku koryta rzeki Warty. Zakres prac dla odcinka drogi 1 w km 0,900 – 1+210,00 obejmuje: - zagęszczenie gruntu nasypowego; - wzmocnienie koryta z kruszywa naturalnego kamiennego 0/31,5 stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa gr. 10 cm; Zakres prac dla odcinka drogi 1 w km 1+210,00 - 1+247,00 + odcinek drogi nr 3 (0+000,00 – 0+010,00 km obejmuje: - zagęszczenie gruntu nasypowego; - wzmocnienie koryta z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa gr. 10 cm; - geowłóknina 100/100 kN/m; Zakres prac dla odcinka drogi nr 3 (na długości 200 m) 0+010,00 – 0+210,00km) oraz na odcinku włączenia do ul. Abp. J. Świnki obejmuje: - zagęszczenie gruntu nasypowego; - wzmocnienie koryta z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa gr. 10 cm; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również następujące roboty: • dostosowanie istniejących fundamentów latarni do poziomu nowo budowanej drogi i przejazdu wałowego; • wykonanie przebudowy istniejącego przepustu rurowego Ø 90 cm; • Obłożenie skarp nasypu drogi od strony koryta rzeki płytami ażurowymi 60x40x10 cm na podsypce piaskowej 10 cm. • W projektowanej jezdni (skrzyżowanie z ul. Abp. Jakuba Świnki) istniejący kabel nn osłonić dzieloną rurą HDPE A 120 PS. • W projektowanej jezdni (zejście z wału – odcinek drogi nr 1) istniejący kabel nn osłonić dzieloną rurą HDPE A 160 PS. Zakresem niniejszego postępowania nie jest objęty odcinek drogi nr 2, wobec czego w miejscu włączenia odcinka nr 2 do odcinka drogi nr 1 i 3 należy wykonać łuk drogi wraz z odpowiednio wyprofilowaną skarpą. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość korzystania z ul. Abp. J. Świnki z ograniczeniem tonażu do 15 ton z załadunkiem dla robót dotyczących wykonania przepustu i części drogi od strony terenów inwestycyjnych. W pozostałych przypadkach dojazd do miejsca budowy wyłącznie poprzez ul. Zamkową, przejazd pod mostem i drogą tłuczniową po stronie odwodnej wału Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót (w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ Wadium należy wnieść w wysokości 15 000,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach