Przetargi.pl
D.robne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania (instalacje wewnętrzne, węzły ciepłownicze, kotłownie) i ciepłej wody użytkowej w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    D.robne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania (instalacje wewnętrzne, węzły ciepłownicze, kotłownie) i ciepłej wody użytkowej w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania (instalacje wewnętrzne, węzły ciepłownicze, kotłownie) i ciepłej wody użytkowej, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zamawiającego. 5.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części: Część 1: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 1 przy ul. Wielkopolskiej 53 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. Część 2: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 2 przy ul. Sędziowskiej 16 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. Część 3: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 3 przy ul. Przemysłowej 7 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ. Część 4: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 4 przy ul. Lubelskiej 9/11 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1d do SIWZ. Część 5: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 5 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1e do SIWZ. Część 6: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 6 przy ul. Ciasna 19a w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1f do SIWZ. Część 7: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 7 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1g do SIWZ. Część 8: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 8 przy pl. Barlickiego 11 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1h do SIWZ. Część 9: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 9 przy ul. Wapiennej 15 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1i do SIWZ. Część 10: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 10 przy ul. Radwańskiej 31 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1j do SIWZ. Część 11: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 11 przy ul. Piotrkowskiej 86 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1k do SIWZ. Część 12: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 12 przy ul. Piotrkowskiej 238 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1l do SIWZ. Część 13: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 13 przy ul. Pomorskiej 115 B w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1ł do SIWZ. Część 14: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 14 przy ul. Wilczej 7 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1m do SIWZ. Część 15: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 15 przy ul. Dębowskiego 8 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1n do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. 5.3. Roboty realizowane będą w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. 5.4. Roboty wykonywane będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach cenowych zwanych cennikami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ oraz inne roboty nie wymienione w cennikach robót a związane z przedmiotem zamówienia. 5.5. Podstawą wykonania robót o których mowa wyżej są: 5.5.1. zlecenia pisemne wystawiane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy) lub zgłoszenia telefoniczne (potwierdzane zleceniem pisemnym lub e-mailem w terminie późniejszym). 5.5.2. zlecenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia, zdrowia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zleceniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w formie pisemnej w terminie późniejszym. 5.6. Realizacja zleceń: 5.6.1. Roboty będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu oraz adres e-mail i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Zarządu Lokali Miejskich w dni powszednie oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta). 5.6.2. Pilność realizacji zgłoszeń: a) natychmiastowo – awarie i zgłoszenia stanowiące zagrożenia dla życia, zdrowia lub mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie – 60 minut; b) w ciągu 3 dni – sprawy pilne dla Zamawiającego lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia lub mienia mieszkańców; c) pozostałe – w terminie ……….. dni (od 7 do 14 dni – zgodnie ze złożoną ofertą) 5.7. Wykonane przez Wykonawcę roboty wymagają pisemnego potwierdzenia przez Miejskiego Administratora Nieruchomości lub wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - część 1 : 1,5 tys. zł. (słownie zł.: jeden tysiąc pięćset), - część 2 : 5 tys. zł. (słownie zł.: pięć tysięcy), - część 3 : 5 tys. zł. (słownie zł.: pięć tysięcy), - część 4 : 3 tys. zł. (słownie zł.: trzy tysiące), - część 5 : 2 tys. zł. (słownie zł.: dwa tysiące), - część 6 : 2 tys. zł. (słownie zł.: dwa tysiące), - część 7 : 2 tys. zł. (słownie zł.: dwa tysiące), - część 8 : 2 tys. zł. (słownie zł.: dwa tysiące), - część 9 : 2 tys. zł. (słownie zł.: dwa tysiące), - część 10: 2 tys. zł. (słownie zł.: dwa tysiące), - część 11: 3 tys. zł. (słownie zł.: trzy tysiące), - część 12: 5 tys. zł. (słownie zł.: pięć tysięcy), - część 13: 4 tys. zł. (słownie zł.: cztery tysiące), - część 14: 2 tys. zł. (słownie zł.: dwa tysiące), - część 15: 1,5 tys. zł. (słownie zł.: jeden tysiąc pięćset), Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium wymaganego dla tych zadań, na które Wykonawca składa ofertę. Niezależnie od tego czy wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej części postępowania zobowiązany jest określić jednoznacznie numery części, na które wadium zostało wniesione (w zależności od formy składania wadium, może to być określenie numerów części w tytule przelewu, treści gwarancji bankowej itp.). 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 55 1560 0013 2001 2565 4000 0458 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: 292/2016 i wskazać część) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 15.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – ZARZĄD LOKALI MIEJSKICH Adres: al. Tadeusza Kościuszki 47; 90-514 Łódź W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 15.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 15.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 15.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach