Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 87340 Osiek, Osiek
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 49 381 21/23 , fax. 56 49 381 21/23
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osiek 85
87340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 49 381 21/23, fax. 56 49 381 21/23
REGON: 87167228000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaosiek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2019. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dożywianie dzieci i młodzieży w: 1) Szkoła Podstawowa w Osieku (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 42 osób) 2) Gimnazjum w Osieku (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 7 osób) 3) Szkoła Podstawowa w Strzygach (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 10 osób) Żywienie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej. W szkołach każdy ciepły posiłek będzie składał się z jednego dania tj.: - trzy dni w tygodniu zupa z wkładką (mięso) i kromka chleba, - dwa dni w tygodniu drugie danie mięsne z dodatkiem surówki, ziemniaków bądź ryżu lub dania bezmięsnego tj. pierogi, kopytka, naleśniki lub krokiety Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, kopytka, naleśniki lub krokiety. Posiłki powinny być przygotowane i dostarczone do szkół własnym transportem w specjalnych pojemnikach. Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U.2018.1541 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 z dnia 2016.08.01) . - zamawiający zastrzega, że w trakcie roku liczba dzieci i młodzieży szkolnej korzystających z dożywiania może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu o 30% - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie lub zwiększenie ilości posiłków. Żywienie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 02.01.2019r. do 31.12.2019r. - posiłki powinny być dostarczone do szkół w godz. 10.30 – 12.30 (po dokładnym ustaleniu z dyrekcją szkół, w czasie przerw lekcyjnych) własnym transportem w specjalnych pojemnikach, zapewniających gorące posiłki, - wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia jednorazowych naczyń i sztućców (łyżka, widelec, nóż), - wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi, - przygotowane posiłki muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, - zamawiający zastrzega sobie każdorazowo wgląd do jadłospisów dziennych. Obowiązkiem Wykonawcy jest pobieranie i przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowywanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniami daty, godziny zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta (zał. nr 1). 2) Oświadczenie (zał. nr 2). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji i działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przez okres minimum 1 roku przed przystąpieniem do przetargu oraz jego dalszą kontynuację w zakresie prowadzonej działalności. 6) Aktualne pozwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego na przygotowanie i przewożenie posiłków. W/wym. dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie dwóch Klubów Samopomocy w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”
Dodano: 2024-03-14 - „Dostarczenie aplikacji do teleopieki, wirtualnej centrali telefonicznej oraz usługi chmurowej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Telecentrum w ramach Projektu Kujawsko-Pomorska Teleopieka Etap I”
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Lipno
Dodano: 2024-02-05 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania w okresie od dnia 01.02.2024 do dnia 22.12.2024
Dodano: 2024-01-25 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania położonym na terenie gminy Dąbrowa w 2024 roku
Dodano: 2024-01-24 - Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Lipno
Dodano: 2024-01-09 - „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania na rok 2024”
Dodano: 2024-01-09 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Lipno
Dodano: 2024-01-09 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania położonym na terenie gminy Dąbrowa w 2024 roku
Dodano: 2024-01-03