Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, 23 Października
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5628970, 5628973 , fax. 875 628 971
- Data zamieszczenia: 2017-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Suwałkach
23 Października 20
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5628970, 5628973, fax. 875 628 971
REGON: 79019198500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Ochronę fizyczną kompleksu obiektów w Suwałkach przy ul. 23 Października 20 na terenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. W skład kompleksu wchodzą - ośrodek pomocy rodzinie, dział pomocy kryzysowej, środowiskowy dom samopomocy, placówka opiekuńczo - wychowawcza, budynek mieszkalno-garażowy. 2)Zapewnienie stałej obecności w miejscu wskazanym w pkt. 1, jednego pracownika w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 19:30 do 7:30 oraz całodobowo w dni wolne od pracy oraz święta. 3)Średniomiesięczna liczba godzin usługi wynosi ok. 480 godzin, zaś w okresie trwania umowy 17.280 godzin. 4)Ochrona obiektów przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi. 5)Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi lub za pomocą wezwania stosownych organów. 6)Obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na zamiar dokonania przestępstwa. 7)W określonych sytuacjach pracownicy Wykonawcy mogą podjąć działanie w strefie peryferyjnej chronionego obiektu. 8)Wspomaganie dozoru fizycznego obserwacją monitoringu -11 kamer. 9)Prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia. 10)Bieżące informowanie Zamawiającego o niepokojących spostrzeżeniach. 11)Pracownik ochrony powinien pełnić służbę w odpowiednio do tego przeznaczonym umundurowaniu z logo firmy i imiennym identyfikatorem. 12)Klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) tj. fizyczną ochronę osób i mienia, wskazane w punkcie 1 powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby o takich samych kwalifikacjach. 13)Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi lub dokument ZUS ZUA. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 14)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługę ochrony osób i mienia lub dokumentu ZUS ZUA w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 13 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę, co skutkuje rozwiązaniem umowy. 15)Wartość kosztów pracy, przyjęta przez Wykonawcę do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia wynikającego z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.09.2016 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2017 r. (Dz.U z 2016 poz .1456 ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w prokuraturach okręgu suwalskiego na rok 2024
Dodano: 2023-11-15 - CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORING BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2023-11-10 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu OiFP położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1 w okresie 2023 - 2025
Dodano: 2023-11-09 - Świadczenie usługi ochrony obiektu i mienia w Szkole Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
Dodano: 2023-10-01 - Ochrona Sądu Rejonowego w Białymstoku
Dodano: 2023-05-22 - Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2023-05-04 - ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA POLSKIEGO RADIA BIAŁYSTOK S.A.
Dodano: 2023-04-25 - Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
Dodano: 2023-02-13 - Ochrona osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku i Rejonów z podziałem na części
Dodano: 2023-01-05 - Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
Dodano: 2023-01-02