Przetargi.pl
Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kłecko do placówek oświatowych w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 2 stycznia 2019 do 21 czerwca 2019 r.

Gmina Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614270125 , fax. 614270221
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłecko
    ul. Dworcowa 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 614270125, fax. 614270221
    REGON: 631259465
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kłecko do placówek oświatowych w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 2 stycznia 2019 do 21 czerwca 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży z terenu gminy Kłecko do placówek oświatowych w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. Wielkopolskim na okres 2 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część I : dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do Przedszkola nr 1 w Kłecku, Szkoły Podstawowej w Kłecku, Gimnazjum w Kłecku, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kłecku i Szkoły Podstawowej w Dębnicy i odwóz do domu w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r., szacowana ilość w okresie objętym zamówieniem 62 tys. km. Do obsługi realizacji dowozu uczniów do w/w placówek należy zabezpieczyć następującą liczbę pojazdów: minimum cztery autobusy, w tym: - dwa minimum 59 osobowe, - dwa minimum 40 osobowe. Szacowana dzienna liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona do w/w placówek oświatowych: - Szkoła Podstawowa w Kłecku i Przedszkole nr 1 w Kłecku - 331 osób, - Gimnazjum w Kłecku – 54 osoby, - Szkoła Podstawowa w Dębnicy- 60 osób, - SOSW w Kłecku – 3 osoby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7a i 7b do SIWZ. Część II: dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do Przedszkola nr 1 w Kłecku/oddział zamiejscowy w Działyniu oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie i odwóz do domu w okresie od 01 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r., szacowana ilość w okresie objętym zamówieniem 15 tys. km. Do obsługi realizacji dowozu uczniów do w/w placówek należy zabezpieczyć następującą liczbę pojazdów: minimum jeden bus min 8-osobowy. Szacowana dzienna liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona do następujących placówek oświatowych: - Przedszkole nr 1 w Kłecku/oddział zamiejscowy w Działaniu - 16 osób, - SOSW nr 2 w Gnieźnie – 6 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7c-7d do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: a) w wysokości: 5.000,00 zł – część I b) w wysokości: 1.000,00 zł – część II
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia, tj. ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.)- dla I części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw – jeżeli dotyczy; 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy; 3) oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy. 4) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach