Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. w formie zakupu biletów miesięcznych

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19500 Gołdap, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 156 000 , fax. 876 150 800
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 156 000, fax. 876 150 800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i uczniów do szkół w formie zakupu przez Zamawiającego biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017, poz. 1603), z wyłączeniem okresu wakacyjnego w miesiącach lipiec i sierpień. 1.2. Przewidywana łączna liczba dzieci - uczniów dowożonych do szkół (aktualne na dzień ogłaszania niniejszego postępowania), wynosi w skali miesiąca 480 tj: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA, obejmowała będzie 215 uczniów : I Trasa – Niedrzwica, Piękne Łąki, Bałupiany, Somaniny, Mażucie, Pietraszki, Użbale, Łobody - 61 uczniów II Trasa – Boćwinka, Nowa Boćwinka, Osieki, Jany, Rożyńsk Mały, Sokoły, Juchnajcie, Skocze, Kośmidry – 72 uczniów III Trasa – Botkuny, Kolniszki, Jurkiszki, Galwiecie - 56 uczniów IV Trasa - Dunajek, Siedlisko- 26 uczniów II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA, obejmowała będzie 265 uczniów: V Trasa – Kozaki, Jabramowo – 59 uczniów VI Trasa – Pogorzel, Bronisze, Górne, dzięgiele, Żelazki, Babki, Regiele – 73 uczniów VII Trasa – Marcinowo, Gieraliszki, Rożyńsk Wielki, Boćwiński Młyn, Boćwinka, Okrasin, Główka, Jeziorki Wielkie, Grabowo, Suczki, Konikowo – 47 uczniów VIII Trasa – Wrotkowo, Zatyki, Wilkasy, Kamionka, Rudzie, Nasuty, Kowalki, Wronki Wielkie, Jabłońskie – 86 uczniów 1.3. Trasy, miejscowości i szkoły, z których realizowany będzie dowóz i powrót uczniów zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ według, którego zamówienie będzie realizowane (załącznik nr 7 obejmuje część I i II zamówienia). 1.4. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych na podstawie niniejszej SIWZ, poza niniejszym zleceniem Wykonawca, może świadczyć odpłatnie usługi transportowe na rzecz innych osób (m.in. mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić miejsce siedzące dzieciom, uczniom w autobusie. 1.5. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkół podstawowych oraz gimnazjów na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę na wniosek upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w oparciu o imienne listy uczniów uprawnionych do korzystania z przewozu 1.6. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy zabezpieczy bilety i przekaże protokołem zdawczo - odbiorczym pracownikowi Urzędu Miejskiego w terminie do 25 każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc w którym będą obowiązywały bilety. 1.7. Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów w czasie dowożenia do szkoły i odwożenia do punktu zbiorczego. 1.8. Opiekun ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. 1.9. Wyznaczony opiekun, odprowadza przewożone dzieci pod drzwi wejściowe szkoły, a powracające ze szkoły, odbiera spod drzwi szkoły i wprowadza do autobusu. 1.10. Do obowiązków opiekuna należy również otwieranie i zamykanie drzwi w autobusie oraz asystowanie przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci na przystankach. 1.11. Opiekunem dowożonych dzieci może być osoba pełnoletnia, zdrowa, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu (kierowca nie może być jednocześnie opiekunem w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun ). 1.11. Uczniowie do szkoły powinni być dowiezieni nie wcześniej niż na 40 min. i nie później niż na 10 min. przed rozpoczęciem zajęć. We wszystkich szkołach zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8.00 za wyjątkiem Szkoły Podstawowej w Pogorzeli, w której do końca obecnego roku szkolnego tj. 30.06.2018 r. zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8:30 a od 01.09.2018 r. do 30.06.2019 r. będą się rozpoczynały również o godz. 8:00. 1.12. Odwożenie ze szkół odbywa się dwa razy dziennie: - po pięciu godzinach lekcyjnych tj. po godz. 12.50, z wyjątkiem Zespołu Szkół w Grabowie po sześciu godzinach tj. po godz. - 13.40 (część I zamówienia) oraz Szkoły Podstawowej w Pogorzeli po godz. 12.40 (część II zamówienia) do miejscowości wskazanych w Załączniku Nr 7 do SIWZ. - po siedmiu godzinach lekcyjnych, tj.: po godz. 14.35, z wyjątkiem Zespołu Szkół w Grabowie po dziewięciu godzinach tj. po godz.- 16.20 (część I zamówienia) oraz Szkoły Podstawowej w Pogorzeli po godz. 14.50 w okresie 01.01.2018 r.- 30.06.2018 r., a w okresie 01.09.2018 r.- 31.12.2018 r. po godz. 15:10 (część II zamówienia) do miejscowości wskazanych w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 1.13. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty, potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowy (t.j.: Dz. U z 2016 r., poz. 1907 ze zm.). 1.14. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni pojazd zastępczy, spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 1.15. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 1.16. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 1.17 Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury lub noty po odebraniu biletów miesięcznych przez Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 1.18. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, polisy ubezpieczenia w zakresie OC i NNW 1.19. Harmonogram dowozu dzieci zostanie ustalony przed rozpoczęciem tego roku szkolnego. 1.20. Zakres rzeczowy umowy może ulec zmianie już na etapie rozpoczęcia świadczenia usługi, tj. z dnia 01.01.2018 r., liczba dzieci (aktualna na dzień publikacji niniejszego postępowania), które będą korzystały z usługi dowożenia określona została w załączniku nr 7 do SIWZ (załącznik nr 7 obejmuje część I i II zamówienia) i może ulec zmianie już na etapie rozpoczęcia realizacji usługi dowożenia Zamawiający przewiduje wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, a dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj.: Dz. U. z 2014 r. , poz. 1502 ze zm.) osób wykonujących czynności objętych przedmiotem zamówienia, tj.: kierowcy. Wymaganie to jest tożsame dla obu części zamówienia. a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp: - Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zatrudniania w ramach stosunku pracy co najmniej 4 kierowców w pełnym wymiarze czasu pracy oraz do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, imiennego wykazu tych pracowników. Do wykazu dołączy zgodę pracowników na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. - Dane o których mowa powyżej, Wykonawca winien aktualizować na bieżąco, tj. za każdym razem gdy nastąpi zmiana tych osób. - W przypadku zmiany danych personalnych kierowców o których mowa w ust. 1, wykonawca, będzie przedstawiał Zamawiającemu, aktualny stan zatrudnienia. - Zasady określone powyżej stosuje się odpowiednio do podwykonawców. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: - Za każde stwierdzone przez Zamawiającego zatrudnienie kierowcy realizującego niniejsze zamówienie na innej podstawie niż stosunek pracy, Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną obliczoną w jako iloczyn, następujących czynników: 100 zł x osoba x ilość dni przepracowanych na innej podstawie niż stosunek pracy - Zamawiający w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu, tj.: kierowców, może zwrócić się o przeprowadzenie stosownej kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązany będzie do zatrudnienia przy jego wykonywaniu co najmniej 4 kierowców w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ I – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 04.12.2017 r. do godz. 10.00, tj. przed upływem terminu składania ofert. CZĘŚĆ II – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 04.12.2017 r. do godz. 10.00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument z oznaczoną częścią którego ono dotyczy, złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, parter budynku, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 04.12.2017 r. do godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 6. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawce jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (jw. - pkt. 8.1. ppkt. 13), na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w kasie tut. Urzędu – parter budynku lub oddzielnej kopercie wraz z ofertą, a jego kopia w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach