Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Morąg w 2019 roku

Gmina Morąg ogłasza przetarg

  • Adres: 14300 Morąg, ul. 11 Listopada
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 757 22 31 w.17 , fax. 89 757 21 20
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Morąg
    ul. 11 Listopada 9
    14300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 757 22 31 w.17, fax. 89 757 21 20
    REGON: 51074358000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.morag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Morąg w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Morąg w 2019 roku. 1.1. Usługa przewozowa polegała będzie na dowożeniu dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożeniu do miejsca zamieszkania. Przewozy odbywać się będą w dniach nauki szkolnej, a na wniosek dyrektora szkoły w dniach realizacji zajęć opiekuńczo-wychowawczych w okresie przerwy świątecznej zimowej i wiosennej oraz w przypadku dzieci 5–6-letnich z oddziałów przedszkolnych również w okresie ferii zimowych. 1.2. Przewozy odbywać się będą wg opisu tras stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i będącego elementem umowy. Dane dotyczące ilości dzieci mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. 1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania usługi Podwykonawcom. 1.4. Usługa winna być świadczona pojazdami przystosowanymi do przewozu osób. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna posiadającego niezbędne kwalifikacje z zakresu udzielania pierwszej pomocy, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad uczniami w czasie przewozu oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu. 1.6. Usługa będzie wykonywana w ramach regularnego przewozu osób, na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 1.7. Poszczególne szkoły najpóźniej do 22.12.2018 r. i 27.08.2019 r. dostarczą Wykonawcy dla danej trasy, imienne listy uczniów z następującymi danymi: imię i nazwisko ucznia, nr legitymacji szkolnej ucznia, miejsce zamieszkania. Dostarczenie Wykonawcy imiennej listy uczniów będzie wymagane za każdym razem wtedy kiedy nastąpią zmiany w ilości dowożonych uczniów. 1.8. Przewidywane ilości biletów miesięcznych będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów miesięcznych w trakcie realizacji umowy. 2. Obowiązki Wykonawcy: 2.1. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia busu/autobusu w środki łączności (np. telefon komórkowy). 2.2. Bus/autobus używany do transportu dzieci pełnosprawnych lub niepełnosprawnych musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 2.3. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2.4. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia, w tym świadczenie pomocy dzieciom w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście/wyjście dzieci z busu/autobusu. 2.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku dzieci na wózkach inwalidzkich do zapewnienia busu/autobusu wyposażonego w wolne miejsce/schowek do mocowania/umieszczania/przewozu wózków inwalidzkich. 2.7. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla dzieci pełnosprawnych lub niepełnosprawnych przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 2.8. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna w dowozie. 2.10. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego i szkoły o zaistniałych przeszkodach w dowożeniu, natychmiast po zaistnieniu zdarzenia. 3. Wymagania wobec opiekuna zatrudnianego w dowozie przez Wykonawcę: 3.1. Opiekę nad dziećmi może sprawować tylko osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół. 4. Obowiązki opiekuna: 4.1. Zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy busem/autobusem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy busem/autobusem, 4.2. Pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z busu/autobusu, 4.3. W przypadku dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich opiekun zobowiązany jest do pomocy przy wjeżdżaniu dzieci na wózkach inwalidzkich do busu/autobusu. 5. Informacje szczegółowe: 5.1. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych na 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone. 6. Dotyczy wszystkich części: 6.1. Zamawiający ustala, że Wykonawca poda cenę za zamówienie przewidzianą do realizacji. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 6.2. Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą. 6.3. Opis przedmiotu zamówienia określają: a) Wykaz i opis tras, w tym wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych - załącznik nr 1a do SIWZ, b) Wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, c) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 7) Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu następujące dokumenty pod rygorem nie zawarcia umowy z winy wykonawcy w przypadku ich niedostarczenia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców (umowę konsorcjum). 2. Pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 złotych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (np. opłacona polisa OC ) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres obowiązywania umowy, na sumę gwarancyjną w wysokości minimum: 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) (o ile opłacona składka OC nie wynika z dokumentu (np. polisy) należy załączyć ksero dowodu wpłaty), Uwaga: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( np. opłacona polisa OC ) powinien obejmować cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca ma prawo przedłożyć dokument/polisę, której ważność upływa przed planowanym terminem odbioru końcowego realizowanego zadania. W takim jednak przypadku musi być zachowana ciągłość ubezpieczenia na czas realizacji przedmiotu zamówienia poprzez aneks do posiadanego dokumentu/polisy lub zawarcie nowego/ej dokumentu/polisy. Wykonawca w tym przypadku zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, z którego treści wynikać będzie: zachowanie ciągłości ubezpieczenia OC oraz dostarczenie i przedstawienie Zamawiającemu aneksu lub nowego dokumentu/polisy. 4. Aktualne Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym. 5. Aktualne zezwolenie odpowiedniego organu na utworzenie regularnych linii komunikacyjnych, w przypadku Wykonawcy, który przewiduje przewóz uczniów w ramach regularnych linii komunikacyjnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach