Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Sadki na rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011

Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Sadkach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-110 Sadki, ul. Wyzwolenia 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3859055 , fax. 052 3859055
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Sadkach
    ul. Wyzwolenia 37 37
    89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3859055, fax. 052 3859055
    REGON: 55815852970000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Sadki na rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Sadki. 1) Dowóz i odwóz młodzieży do i z Gimnazjum w Samostrzelu odbywało się będzie na następujących kierunkach: - Dębionek Formoza-Dębionek-Broniewo-Dębowo ca 17 km. - Anieliny ca 7,5 km. - Śmielin I-Śmielin II ca 5,4 km. - Liszkówko-Radzicz ca 12 km. - Jadwiżyn-Bnin-Samostrzel ca 9,5 km. - Kraczki-Mrozowoca 11 km. 2) Dowóz i odwóz dzieci do i zeSzkoły Podstawowej w Sadkach odbywał się będzie na następujących kierunkach: - Dębionek Formoza-Dębionek-Broniewo-Dębowo ca 15 km. - Śmielin I-Śmielin II ca 3,4 km. - Liszkówko-Radzicz ca 10 km. - Jadwiżyn-Bnin-Samostrzel dworzec kolejowy-Samostrzel ca 11,5 km. - Kraczki-Mrozowo ca 9 km. 3) Dowóz i odwóz dzieci do i ze Szkoły Podstawowej w Bninie odbywało się będzie na następujących kierunkach - Samostrzel dworzec kolejowy-Samostrzel ca 5,4 km. - Jadwiżyn ca 2,5 km. 4) Dowóz i odwóz odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Zamawiającego po ustaleniu stałych planów lekcji przez dyrektorów poszczególnych szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ofertę według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji oraz spełnić niżej wymienione warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek określonych w art. 24 PZP, 5) podstawić do dyspozycji zamawiającego 3 autobusy zarejestrowane na minimum 55 miejsc, 6) w wypadku awarii autobusu realizującego zlecenie, podstawić niezwłocznie po podjęciu wiadomości o awarii autobus zastępczy o takiej samej ilości miejsc, 7) posiadać aktualne ubezpieczenie przewozu osób, na środki transportu przeznaczone do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Dokumenty i oświadczenia, jakie musi złożyć wykonawca: 1) formularz oferty (w załączeniu) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie transportu drogowego osób, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP, (w załączeniu) 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakie posiada wykonawca, 8) dowody rejestracyjne pojazdów z aktualnym przeglądem technicznym dokonanym przez uprawniony do tego podmiot, 9) polisę, z której wynika, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.io.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach