Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Dorohusk w roku szkolnym 2011/2012

Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5661089 w. 27 , fax. 082 5661061
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
    ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 082 5661089 w. 27, fax. 082 5661061
    REGON: 00053787500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Dorohusk w roku szkolnym 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do niżej wymienionych szkół: 1) Zespołu Szkół Ogólnokształcących, Przedszkola Samorządowego oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Dorohusku 2) Zespołu Szkół Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeźnie 3) Szkoły Podstawowej w Świerżach 4) Szkoły Podstawowej w Michałówce 5) Szkoły Podstawowej w Wólce Okopskiej oraz ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Rozkład tras, na których odbywać się będzie przewóz (dowożenie i odwożenie) uczniów, stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie przez okres trwania roku szkolnego 2011/2012 w dniach: od poniedziałku do piątku każdego tygodnia z wyłączeniem ferii świątecznych, zimowych i wiosennych. W przypadku zmian w rozkładzie lekcji dyrektor szkoły może ustalić dowożenie i odwożenie uczniów również w soboty w innych niż ustalone godzinach. Pojazdy samochodowe użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być przystosowane do przewozu określonej w załączniku Nr 1 SIWZ liczby uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach