Urząd Gminy Rutki ogłasza przetarg
- Adres: 18-312 Rutki, ul. 11 Listopada 7
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 086 2763161 , fax. 086 2763160
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rutki
ul. 11 Listopada 7 7
18-312 Rutki
tel. 086 2763161, fax. 086 2763160
REGON: 00053696000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do Gimnazjum w Rutkach, Szkoły Podstawowej w Rutkach i Szkoły Podstawowej w Kołomyi w roku szkolnym 2009-2010. Całkowita planowana długość tras wyniesie ok. 122.000 km. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do Gimnazjum w Rutkach, Szkoły Podstawowej w Rutkach i Szkoły Podstawowej w Kołomyi w roku szkolnym 2009-2010. Całkowita planowana długość tras wyniesie ok. 122.000 km. a) Zakres zamówienia obejmuje dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum oraz odwożenie po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania. Dodatkowo za zgodą Zamawiającego uczniowie będą dowożeni na zawody sportowe, imprezy szkolne itp. według stawki za 1 km przejechanej trasy zaproponowanej w ofercie przez Oferenta. b) Wykonawca zamówienia zapewnia na swój koszt opiekę nad dziećmi w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. c) Ilość kursów na trasie i przebieg tras ustalona będzie przed rozpoczęciem roku szkolnego w oparciu o plany lekcji w harmonogramie dowożenia. d) Średnia dzienna długość tras wyniesie ok. 600 km . e) Dowożeniem będą objęci uczniowie z miejscowości określonych w załączniku nr 2 SIWZ . f) Przewoźnik powinien zapewnić minimum 5 autobusów / aby dzieci zostały zabrane z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 7:00. g) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z siedziby przyjmującego zamówienie do miejsca będącego przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowania o wykonanie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dostarczą komplet wymaganych Specyfikacją dokumentów jako załączniki do oferty. 6. Zrealizują zamówienie w terminie określonym w punkcie V specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty wg wzoru - Zał. nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( oryginał lub potwierdzona kserokopia). 3.Kserokopia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - potwierdzona za zgodność z oryginałem.. 4.Wykaz posiadanych autobusów potrzebnych do realizacji zamówienia, z określeniem ilości miejsc. 5.Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia ( z kserokopiami uprawnień). 6.Informacja banku stwierdzająca, że rachunek oferenta jest wolny od obciążeń z tytułu egzekucji sądowych i administracyjnych. 7.Zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona kserokopia) lub (jeśli dotyczy) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona kserokopia). 10.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu , specyfikacją istotnych warunków zamówienia, projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń. W przypadku wygrania przetargu podpisze umowę bez zastrzeżeń w terminie ustalonym przez Zmawiającego - Wzór zał. nr 4 do SIWZ. 11.Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego z ofertą w ciągu 30 dni od momentu otwarcia ofert i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego - Wzór zał. nr 5 do SIWZ. 12.Oświadczenie o spełnianiu warunków ustawy Prawo zamówień publicznych wg art. 22 ust. 1 - Wzór zał. Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-rutki.pbip.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkoli na terenie Gminy Złoty Stok oraz zapewnienie im opieki w czasie przewozu
Dodano: 2015-11-26 - Dowóz dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkoli na terenie Gminy Złoty Stok oraz zapewnienie im opieki w czasie przewozu
Dodano: 2014-11-26 - dostawa tłucznia wapiennego na utwardzenie dróg gminy w ilości 5 tys. ton
Dodano: 2014-02-06 - Dowóz dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkoli na terenie Gminy Złoty Stok oraz zapewnienie im opieki w czasie przewozu
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa tłucznia wapiennego na utwardzenie dróg gminy w ilości 3,5 tys. ton.
Dodano: 2013-01-31 - zamówienia na dostawę gruzu betonowego mielonego
Dodano: 2013-01-21 - Dowóz dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola na terenie Gminy Złoty Stok oraz zapewnienie im opieki w czasie przewozu
Dodano: 2012-10-12 - Dostawa gruzu betonowego mielonego.
Dodano: 2012-06-21 - Dostawa tłucznia wapiennego
Dodano: 2012-01-26 - Dowóz dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola na terenie Gminy Złoty Stok oraz zapewnienie im opieki w czasie przewozu
Dodano: 2011-10-19