Przetargi.pl
Dowożenie uczestników projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Nowe Miasto Lubawskie - do i ze szkoły w okresie od października 2018 r. do czerwca 2021r.

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Mszanowo, Podleśna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317, , fax. 564 726 305
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Podleśna 1
    13-300 Mszanowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, , fax. 564 726 305
    REGON: 87111892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanml.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczestników projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Nowe Miasto Lubawskie - do i ze szkoły w okresie od października 2018 r. do czerwca 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi transportowej związanej z zapewnieniem przewozu uczestnikom Projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Nowe Miasto Lubawskie” z/do miejsca ich zamieszkania na dodatkowe zajęcia pozalekcyjne oraz dowóz i odwóz uczestników projektu do/z szkół podstawowych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie przewozu. 2.Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 na realizację projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Nowe Miasto Lubawskie”. Umowa z dnia 31.07.2018r. Nr RPWM.02.02.01-28-0030/17-00. W ramach Osi priorytetowej RPWM.02.00.00 – Kadry dla gospodarki, Działania RPWM.02.02.00 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych. Poddziałania RPWM.02.02.01 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe. 3.Świadczenie usług odbywać się będzie w soboty zgodnie z ustalonym harmonogramem: 1)w roku 2018: 20.10.2018, 27.10.2018, 17.11.2018, 24.11.2018, 08.12.2018, 15.12.2018. 2)w roku 2019: 12.01.2019, 19.01.2019, 09.02.2019, 23.02.2019, 09.03.2019, 23.03.2019, 06.04.2019, 27.04.2019, 11.05.2019, 18.05.2019, 08.06.2019, 15.06.2019, 21.09.2019, 28.09.2019, 12.10.2019, 19.10.2019, 16.11.2019, 23.11.2019, 07.12.2019, 14.12.2019. 3)w roku 2020: 11.01.2020, 18.01.2020, 08.02.2020, 15.02.2020, 14.03.2020, 28.03.2020, 18.04.2020, 25.04.2020, 09.05.2020, 23.05.2020, 06.06.2020, 20.06.2020, 19.09.2020, 26.09.2020, 10.10.2020, 24.10.2020, 07.11.2020, 21.11.2020, 05.12.2020, 12.12.2020. 4)w roku 2021: 09.01.2021, 16.01.2021, 13.02.2021, 20.02.2021, 06.03.2021, 20.03.2021, 10.04.2021, 17.04.2021, 08.05.2021, 15.05.2021, 12.06.2021, 19.06.2021 4.Transport odbywał się będzie do/z/pomiędzy szkołami: 1)Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie, 2)Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku, 3)Szkoły Podstawowej im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach, 4)Szkoły Podstawowej w Radomnie, 5)Szkoły Podstawowej w Skarlinie, 5.Usługa transportowa obejmuje przewóz uczniów z tereny Gminy Nowe Miasto Lubawskie którzy zostali zrekrutowani do udziału w projekcie. Przewidywana liczba uczniów z podziałem na poszczególne szkoły zostały wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ 6.Przewidywana liczba kilometrów na realizację całego przedmiotu zamówienia (obejmującego 29 miesięcy) wynosi 44 640,00 km. (dojazdy z bazy na trasę i zjazd z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd środka transportu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi). 7.Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn: 1)Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu, 2)Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy, 3)Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Przewiduje się rozpoczęcie zajęć w danej szkole o godz. 10:00, zakończenie ok. godz. 13:00. 9.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający długość tras w kilometrach oraz terminy w jakich należy zapewnić dowóz i/lub odwóz uczniów z poszczególnych placówek Zamawiający sporządzi po zakończeniu przygotowania harmonogramu zajęć na każdy, kolejny rok szkolny objęty zamówieniem. 10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów/ busów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był wstanie przewiedzieć na etapie podpisania umowy. 11.Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny umożliwiający wykonanie części/całości zadania, przy założeniu, że: 1)terminy przejazdu grup na trasach mogą się pokrywać. 2)jeden kurs może dotyczyć kilku uczniów. 3)w jednym kierunku mogą być odwożone łącznie dzieci z różnych grup zajęć. 4)danego dnia może odbyć się kilka kursów. 5)wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojeździe odpowiednio dla danej trasy. 12.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. 13.Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust.3 i 4 ustawy Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2018 r., poz. 996 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej osoby dorosłej w każdym środku transportu. Opiekunem powinna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, do której obowiązków będzie należało w szczególności: 1)opieka i nadzór podczas przewozu uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania oraz dowóz i odwóz uczestników projektu na zajęcia. 2)opieka i nadzór podczas wsiadania i wysiadania uczniów do/ z pojazdu. 3)Zwracanie uwagi na uczniów podczas przejazdu. 4)W przypadku stwierdzenia, przez kierowcę lub opiekuna, sytuacji zagrażającej uczniom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego i Wykonawcę. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 15.W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, czasowej zmiany organizacji ruchu, zmiany organizacji pracy szkoły w związku z obchodami uroczystości szkolnych, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi lub innymi wydarzeniami, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci i młodzieży zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektora szkoły oraz w tym samym dniu niezwłocznie poinformować drogą elektroniczną o tym fakcie Zamawiającego. 16.Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w trakcie trwania umowy i dlatego może ona ulec zmianie. Różnica w ilości kilometrów nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia 17.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z terenem, na którym ma być realizowana usługa dowozu na zajęcia w ramach projektu oraz uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty zawarcia umowy. 18.Harmonogramy dowozów dzieci będą ustalane w porozumieniu z dyrektorami szkół i liderem projektu w oparciu o plany zajęć dydaktycznych w poszczególnych placówkach. 19.Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów zajęć, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, itd. Wprowadzenie zmian w rozkładzie przewozów szkolnych nie będzie miało wpływu na cenę jednostkową za km. 20.Zamówienie obejmuje również zapewnienie czystości autobusów, poprzez mycie i sprzątanie przed wyjazdem na trasę przewozów. 21.Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawnie technicznie. Stosowane do przewozu pojazdy nie mogą stwarzać zagrożenia dla przewożonych nim osób oraz dla innych uczestników ruchu drogowego. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). 22.W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego, dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw. 23.Wykonawca zapewni w okresie jesienno-zimowym przewóz dzieci autobusami z ogrzewaniem, natomiast w okresie wiosenno-letnim przewóz dzieci autobusami z klimatyzacją. 24.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. Ponadto, musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie pojazdu i przewożonych osób na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem zamówienia. 25.Wykonawca jest odpowiedzialny za pracowników, którymi posługuje się przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązuje się do stałej kontroli stanu trzeźwości kierowców oraz opiekunów uczniów. 26.Nakłady poniesione zarówno przed i po podpisaniu umowy przez Wykonawcę na uruchomienie przewozów w ramach projektu nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 27.Wskazana powyżej szacunkowa liczba uczniów i kilometrów - została podana dla potrzeb skalkulowania oferty przez Wykonawców, na podstawie prognozowanej liczby uczniów i prognozowanej liczby kilometrów. Nie mogą one skutkować jakimkolwiek roszczeniem Wykonawcy. 28.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował środkami transportu oznaczonymi odpowiednimi tablicami „przewóz dzieci”, z ilością miejsc w pojazdach, zapewniającą dowóz wszystkim uczniom na poszczególnych trasach. 29.Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących bezpośrednio czynności kierowcy oraz opiekunów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 i 2 oraz w ust. 3 w zakresie realizacji zamówienia: których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). 30.Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 31.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.29 czynności. Uprawnienia te oraz zasady i sposób ich realizacji określone zostały we wzorze umowy (stosownie w załączniku nr 4 do SIWZ). 32.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 33.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.). UWAGA ! Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 2a do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokument/y, o którym mowa w pkt 1 winien/winny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 3 pkt 1 nin. rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 3 pkt 2 nin. rozdziału stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy PZP, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie PZP i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 216 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r. poz. 1126 – dalej rozporządzenie). 9. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz o których mowa w rozdz. V ust.2 pkt 2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdz. V ust 1 pkt 2 SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w ust.1 pkt. 1 niniejszego rozdziału – składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3 nin. rozdziału składa każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej). 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani – każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) – na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 nin. Rozdziału. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz.VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 ze zm.). 12. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatne dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 13. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach