Przetargi.pl
Dowożenie seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu „Senior+” w Hucie Przedborskiej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 227 11 33 , fax. 17 2271 487
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Obrońców Pokoju 21a
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 227 11 33, fax. 17 2271 487
    REGON: 690007200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu „Senior+” w Hucie Przedborskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowożenia seniorów z wyznaczonych punktów zbiórki do Dziennego Domu „Senior+” w Hucie Przedborskiej 26 i odwożenia z Dziennego Domu „Senior+” do wyznaczonych punktów zbiórki w okresie od dnia 01.01.2019 r. do 30.06.2019r. Specyfika głównych wymagań: 1) Dowóz maksymalnie 28 osób w tym 25 seniorów odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku; rano – dowóz do Domu do godz. 9:00; po południu odwożenie od godz. 14:30. 2) Dowożenie seniorów odbywać się będzie na dwóch trasach rozpoczynających się jednocześnie dwoma środkami transportu: a) Trasa I: Kolbuszowa – Kolbuszowa Dolna – Kolbuszowa Górna – Domatków – Huta Przedborska 26 (jeden kurs rano i jeden po południu), b) Trasa II: Zarębki – Werynia – Kłapówka – Widełka – Kupno – Bukowiec – Przedbórz – Huta Przedborska 26 (jeden kurs rano i jeden po południu). 3) Trasy mogą być modyfikowane, mogą ulec zmianie o dodatkowe miejscowości tj. Nowa Wieś, Świerczów, Poręby Kupieńskie, w związku ze zmianą liczby osób uczęszczających do Dziennego Domu „Senior+”, zmianą osób lub w przypadku nieobecności, któregoś z seniorów, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż do godz. 12:00 dnia poprzedzającego. 4) Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy – 124 dni. 5) Średnia dzienna liczba kilometrów z dwóch tras dowozu i odwozu to ok. 152 km mierzonych najkrótszą możliwą drogą do przebycia, po trasach wybranych przez Wykonawcę po zatwierdzeniu trasy przez Zamawiającego, w terminie nie później niż do godz. 14:00 dnia poprzedniego. 6) Dodatkowo przewiduje się w trakcie trwania umowy do 12 wyjazdów, do 300 kilometrów łącznie. 7) Rozliczenie liczby kilometrów odbywać się będzie na zasadzie: od miejsca odebrania pierwszego seniora do Dziennego Domu „Senior+” w Hucie Przedborskiej 26, natomiast odwóz liczony będzie od wyjazdu z Dziennego Domu „Senior+” w Hucie Przedborskiej 26 do miejsca zamieszkania ostatniego seniora. 5. Dodatkowe wymagania: 1) Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy łączna liczba zrealizowanych kilometrów będzie mniejsza niż planowana, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu. 2) Przewozy seniorów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2017 r. poz.1260 z późn. zm.). i innych przepisach związanych z przewozem osób, Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm). 3) Szczegółowe oznaczenie punktów zbiórki seniorów oraz godzin dowozu do Dziennego Domu „Senior+” i odwozu seniorów po zakończonym pobycie, uzgodnione zostanie pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w ustalonym przez strony terminie, przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu seniorów w związku z organizacją imprez i spotkań okolicznościowych, wykładów itp. 5) Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie zmiany trasy przewozu seniorów w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie sytuacji życiowych seniorów uniemożliwiających im przybycie do Dziennego Domu „Senior+” tj. choroba, pobyt w szpitalu, wyjazd do rodziny itp. oraz zadeklarowania chęci korzystania z usług Dziennego Domu „Senior+” przez innych seniorów. 6) Oprócz kursów wynikających z harmonogramu, Zamawiający może zlecić przywóz seniorów na okolicznościowe imprezy i odwóz do ustalonych punktów zbiórki w godzinach i dniach wcześniej uzgodnionych z Wykonawcą, nie więcej jednak niż 12 razy w trakcie trwania umowy. 7) Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia zastępczego środka transportu – odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 8) W przypadku nie podstawienia samochodu w ciągu 1 godziny od planowanej godziny rozpoczęcia kursu, Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu przez Zamawiającego innego przewoźnika. 9) Pojazdy dowożące seniorów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. Ponadto pojazdy, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych seniorów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków – NW kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego, przez cały okres wykonywania zamówienia. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów seniorów do Dziennego Domu „Senior+” w Hucie Przedborskiej 26 odbywały się pojazdami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby osób. 10)Potwierdzenie wykonanych kilometrów będzie odbywać się na podstawie Protokołu ze zrealizowanych kilometrów trasy, potwierdzonych przez kierowcę i pracownika Dziennego Domu „Senior+” w Hucie Przedborskiej. 11) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za wykonie przedmiotu zamówienia, tj. rozliczenia ze zrealizowanych kilometrów w danym miesiącu. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 13) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy. 14) Zamawiający ma prawo kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz staniu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualne uprawnienia (licencję) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia (oryginał). 2 dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 („z otwarcia ofert”), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówieni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach