Przetargi.pl
Dowożenie niepełnosprawnych uczniów do szkół wraz z opieka w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017 z terenu Gminy Brody

Gmina Brody ogłasza przetarg

  • Adres: 68-343 Brody, Ul. Rynek 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3712155 w. 38 , fax. 68 3712015
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brody
    Ul. Rynek 2 2
    68-343 Brody, woj. lubuskie
    tel. 68 3712155 w. 38, fax. 68 3712015
    REGON: 00053392000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie niepełnosprawnych uczniów do szkół wraz z opieka w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017 z terenu Gminy Brody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów do szkół wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017 z terenu Gminy Brody, z miejsca zamieszkania do : 1. Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Lubsku i z powrotem - 12 uczniów niepełnosprawnych, 1) 1 uczeń z miejscowości Zasieki, 2) 1 uczeń z miejscowości Marianka - poniedziałki rano do Lubska i piątki po południu do Marianki, 3) 2 uczniów z miejscowości Jeziory Wysokie, 4) 1 uczeń z miejscowości Jeziory Dolne - poniedziałki rano i piątki po południu, 5) 3 uczniów z miejscowości Nabłoto, 6) 2 uczniów z miejscowości Brody 7) 1 uczeń z miejscowości Wierzchno, 8) 1 uczeń z miejscowości Kumiałtowice 2. Przedszkole w Lubsku 1 dziecko z miejscowości Brody, Godziny dowozu - na godzinę 8:00 do Lubska Godziny odwozu - od godziny 14:00 z Lubska Wykaz imienny uczniów objętych dowożeniem do wymienionych w punkcie III siwz szkół/ ośrodka/ przedszkola Wykonawca otrzyma przy podpisaniu umowy. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym zamówieniem może ulegać zmianie, a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia może zmienić się w związku z tym przebieg tras dowozu do danej szkoły/ośrodka. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów. Zmiany te nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia za dowóz i nie będą skutkować zmianą umowy. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej tras dowozu, w szczególności sprawdzenie ilości kilometrów na poszczególnych trasach w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z rodzicami dowożonych uczniów i dyrektorem szkoły/ośrodka przed rozpoczęciem roku szkolnego. Po uzgodnieniu szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Wykonawca dostarczy niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonawca na podstawie kart dowożenia przygotowanych przez Zamawiającego ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, z uwzględnieniem, że uczeń powinien być dowieziony do szkoły/ośrodka w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych uczniów, dyrektorów szkoły/ośrodka oraz dla Zamawiającego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brody
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach