Przetargi.pl
DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW DO/ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KARNIEWO

Urząd Gminy Karniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 06425 Karniewo, ul. Pułtuska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 911 013 , fax. 296 911 073
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Karniewo
    ul. Pułtuska 3
    06425 Karniewo, woj. mazowieckie
    tel. 296 911 013, fax. 296 911 073
    REGON: 53627800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW DO/ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KARNIEWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych położonych na terenie gminy Karniewo w roku szkolnym 2018/2019. 2) Zamówienie polegać będzie na bezpiecznym i punktualnym dowozie i odwozie uczniów do poszczególnych szkół: Publicznego Gimnazjum w Karniewie , Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Karniewie, Szkoły Podstawowej w Szwelicach. 3) Realizacja przewozów w dniach nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu uczniów do szkół (z przerwami zgodnymi z organizacją roku szkolnego – ferie i dni wolne od nauki). Natomiast w dniach innych niż dni nauki szkolnej, np.: rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym i Dyrektorami Szkół. 4) Dni wolne od nauki zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2018/2019: 1 listopada 2018r. – Wszystkich Świętych 22 grudnia 2018r. – 01 stycznia 2019r. – przerwa świąteczna – Boże Narodzenie 28 stycznia – 10 lutego 2019r. – ferie zimowe 18 kwietnia– 23 kwietnia 2019r. – przerwa świąteczna – Wielkanoc 1 maja 2019r. – Święto Pracy 3 maja 2019r. Konstytucja 3 maja 20 czerwca 2019r. – Boże Ciało. 5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie drogowym. 6) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. 7) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. 9) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy; b) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP; c) ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia; d) oznaczyć pojazd, na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. 10) Wspólny słownik zamówień (CPV): 60100000–9 – Usługi w zakresie transportu drogowego, 60172000–4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą, 60112000–6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 11) Rodzaj zamówienia: usługi. 12) W zakres zamówienia wchodzą dwa autobusy - miejsc siedzących – 60, oraz dwa autobusy miejsc siedzących 65, oraz jeden z liczbą miejsc siedzących -15. 13) Szacunkowa dzienna trasa przejazdu autobusów wynosi około 478 km. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych – 261 (ilość uczniów dowożonych możemw trakcie obowiązywania umowy ulec nieznacznym wahaniom). Wykonawca przedstawi cenę za bilety miesięczne i w oparciu o powyższe dane wyliczy wartość zamówienia. 14) Godziny dowożenia: a) od 6.50 do 8.00 – przywóz uczniów. b) od 13.40 do 15.15 – odjazd uczniów. 15) ILOŚĆ DNI PRZEWOZOWYCH W POSZCZEGÓLNYCH MIESIĄCACH Rok Miesiąc Liczba dni przewozowych 2018 Wrzesień 20 2018 Październik 22 2018 Listopad 20 2018 Grudzień 15 2019 Styczeń 18 2019 Luty 14 2019 Marzec 21 2019 Kwiecień 18 2019 Maj 20 2019 Czerwiec 14 RAZEM: 182 UWAGA! Zastrzega się w przypadku braku dzieci możliwość rezygnacji z linii. 16)Rozkład dni wolnych od zajęć w trakcie trwania okresu dowożenia może ulec zmianom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wykonawca składa oświadczenie że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* (1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach