Przetargi.pl
„DOWOŻENIE I ODWOŻENIE DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE KROBIA W RAMACH KOMUNIKACJI REGULARNEJ SPECJALNEJ LUB REGULARNEJ (ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH)”

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOWOŻENIE I ODWOŻENIE DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE KROBIA W RAMACH KOMUNIKACJI REGULARNEJ SPECJALNEJ LUB REGULARNEJ (ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „DOWOŻENIE I ODWOŻENIE DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE KROBIA W RAMACH KOMUNIKACJI REGULARNEJ SPECJALNEJ LUB REGULARNEJ (ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH)” CPV. 60.10.00.00-9 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci szkół podstawowych w gminie Krobia w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych). 2. Dowóz uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej im. prof. Józefa Zwierzyckiego w Krobi, Szkoły Podstawowej im. Stanisława Fenrycha w Pudliszkach z klasami integracyjnymi, Szkoły Podstawowej im. Ziemi Biskupiańskiej w Starej Krobi, Szkoły Podstawowej Filialnej w Ciołkowie. Szkoły Podstawowej Filialnej w Sułkowicach. Odwóz uczniów do miejsc zamieszkania (miejsc przystankowych). 3. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) lub przewóz uczniów w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii komunikacji regularnej specjalnej. 4. Dowożenie i odwożenie uczniów, w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych) odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w terminie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r. 5. Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół w gminie Krobia określone zostały w załączniku do SIWZ. 6. Usługa polega na przewozie uczniów: Autokarami powyżej 60 miejsc – 4 autokary Autokarami powyżej 50 miejsc – 3 autokary Tygodniowa liczba kilometrów wynosi około 3300 km czyli miesięczna liczba kilometrów wynosi około 13 200 km. Liczba osób dowożonych autobusami z Gminy Krobia do Szkół Podstawowych wynosi około 507 dzieci, około 7 opiekunów. 7. Dane związane z liczbą kilometrów i liczbą dowożonych uczniów dotyczą roku szkolnego 2018/2019 i są danymi szacunkowymi uzyskanymi ze szkół. W czasie obowiązywania umowy w roku szkolnym 2018/2019 i 2019/2020 liczba kilometrów i liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i zmian w planach nauczania. 8. Liczba uczniów podana w załączniku do SIWZ może ulegać zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, liczby dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, zmiany obwodów szkół. 11. Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. nr 46, poz. 432 ze zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna). 12. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, w sobotę poprzedzającą przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu. 13. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu. 14. Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące. 15. W ofercie należy podać cenę biletu miesięcznego (brutto), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz całkowitą wartość zamówienia uwzględniającą koszt zakupu biletów miesięcznych na poszczególne trasy dowozów do szkół, przez okres 10 miesięcy (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej) lub podać całkowitą wartość zobowiązania uwzględniającą łączną wartość zamówienia wraz z wyszczególnionym kosztem 1 km z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej specjalnej). 16. Liczba kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. 17. Rozliczenia wykonywane będą w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych lub liczby przejechanych kilometrów. 18. Imienna lista uczniów (osób), dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół-przed rozpoczęciem każdego semestru. 19. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przedstawionego planu dowozu i punktualnego dowożenia i odwożenia dzieci , a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu spełniającego wyżej opisane wymagania Zamawiającego. 20. Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy za porozumieniem stron, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa dotyczących publicznego transportu zbiorowego, nie będzie możliwa realizacja zamówienia na określonych w umowie warunkach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub podwykonawca – art. 29 ust. 3 a Ustawy będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę – zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań: naruszenie ww. obowiązku stanowi podstawę do nakazania przez Zamawiającego Wykonawcy przerwania realizacji robót i może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach