Przetargi.pl
Dowożenie do szkół i odwożenie po zajęciach uczniów z terenu gminy Oława w roku szkolnym 2018/2019.

Gminny Zespół Oświaty w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, ul. Nowodojazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 134 657 , fax. 713 134 657
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty w Oławie
    ul. Nowodojazdowa 9
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 713 134 657, fax. 713 134 657
    REGON: 93094257000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie do szkół i odwożenie po zajęciach uczniów z terenu gminy Oława w roku szkolnym 2018/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowożenia do szkół i odwożenia po zajęciach uczniów z terenu gminy Oława w roku szkolnym 2018/2019 w dniach nauki szkolnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz.U. Nr 46, poz. 432 z późn.zm.), w przybliżonych godzinach porannych od godz.6.45 do 7.50 na 10 trasach oraz w godzinach popołudniowych od godz.12.00 do 15.30, w zależności od kończenia zajęć szkolnych w poszczególnych placówkach na 10 trasach (CPV 60172000-4) w ilości ok. 756 km dziennie. Orientacyjny przebieg poszczególnych tras określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości określonej dla poszczególnego zadania, które objęte są ofertą: Zadanie nr 1 - 1300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) Zadanie nr 2 - 1300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) Zadanie nr 3 - 1200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Zadanie nr 4 - 1200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Zadanie nr 5 - 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Zadanie nr 6 - 600 zł (słownie: sześćset złotych) Zadanie nr 7 - 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie nr 8 - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych) Zadanie nr 9 - 1300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) Zadanie nr 10 - 1200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. Wadium musi być wniesione w formie pieniężnej przelewem na rachunek zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. w Oławie nr: 70 1020 5242 0000 2502 0413 8434.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca jest zarejestrowany we właściwym rejestrze bądź jest wpisany do właściwej ewidencji w zakresie prowadzonej działalności oraz posiada licencję na prowadzenie zarobkowego przewozu osób na terenie województwa dolnośląskiego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1) Formularza ofertowego, złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 3) Licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem – na prowadzenie zarobkowego przewozu osób co najmniej na terenie województwa dolnośląskiego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 4) dowodu wniesienia wadium – do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę, tzn. oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię przelewu na konto zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); 5) wykazu niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia środków transportowych, jakie posiada wykonawca, o pojemności co najmniej 45 miejsc siedzących (w załączeniu: pisemny wzór dokumentu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie, informacja musi być złożona przynajmniej przez jednego wykonawcę, 6) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w załączeniu: pisemny wzór dokumentu stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie, informacja musi być złożona przynajmniej przez jednego wykonawcę; 7) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przewozowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w załączeniu: pisemny wzór dokumentu stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie, informacja musi być złożona przynajmniej przez jednego wykonawcę; 8) informacji określającej obroty, zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, w formie streszczenia, sporządzonego według pisemnego wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 9) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ 3. Zamawiający wymaga również przedłożenia wraz z ofertą, zgodnie z przepisami art. 26 ust. 2d ustawy PZP - listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach