Gmina Bojszowy ogłasza przetarg
- Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2189366, 322189071, 322189072, , fax. 322 189 071
- Data zamieszczenia: 2020-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojszowy
ul. Gaikowa 35
43-220 Bojszowy, woj. śląskie
tel. 032 2189366, 322189071, 322189072, , fax. 322 189 071
REGON: 27053302300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl/pl/2677/1/zamowienia-publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uprawnionych osób do szkół w roku szkolnym 2020/2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa uprawnionych osób do szkół w roku szkolnym 2020/2021. 1.1. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 2 części: 1.1.1. CZĘŚĆ 1 Trasa pierwsza – łącznie 5 uczniów, z czego: a. do Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 w Tychach ul. Edukacji 21: 2 uczniów (1 Bojszowy, 1 Świerczyniec) b. do OREW Tychy, Al. Niepodległości 90: 1 uczeń (Międzyrzecze, niepełnosprawność ruchowa, wymaga specjalnej opieki) c. do Akademia Rozwoju „Otwarte Okno” Tychy, ul. Paprocańska 84: 2 uczniów (Świerczyniec) Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) – ok. 90km Okres świadczenia usługi obejmuje rok szkolny 2020/2021 1.1.2. CZĘŚĆ 2 Trasa druga – łącznie 17 uczniów, z czego: a. do Gminnej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Świerczyńcu, ul. Sierpowa 38: 7 osób z Bojszów (w tym jedna niepełnosprawna ruchowo, poruszająca się na wózku, wymaga specjalnej opieki i dostosowania pojazdu), 3 osoby z Jedliny, 1 osoba z Międzyrzecza, 3 osoby ze Świerczyńca, 1 osoba z Bojszów Nowych b. do Szkoły Podstawowej w Bojszowach, ul. Św. Jana 33: 2 osoby z Jedliny (6-latki) Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) –ok. 90km Okres świadczenia usługi obejmuje rok szkolny 2020/2021 Liczba uczniów objętych dowożeniem jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy harmonogram dowozu i szczegóły organizacyjne dowozu poszczególnych uczniów ustalone zostaną przez Wykonawcę z rodzicami lub opiekunami prawnymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium dla każdej z części przedmiotowego zamówienia w wysokości: Dla CZĘŚCI I – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Dla CZĘŚCI II – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony jest w rozdz. XIII SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 83 8435 0004 0000 0000 6129 0012 z adnotacją: Dla CZĘŚCI I - „Wadium - nr sprawy: ZP.271.4.2020 – CZĘŚĆ I” Dla CZĘŚCI II - „Wadium - nr sprawy: ZP.271.4.2020 – CZĘŚĆ II” 6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona na zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. 4 od b) do e), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w Referacie Rozwoju i Zamówień Publicznych, tj. w Urzędzie Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy – pok. Nr 5. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium przed terminem składania ofert. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 9. Zamawiający zwraca wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 2 ustawy Pzp. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity – Dz. U. z 2019 r., poz. 58, ze zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-05-13 - ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
Dodano: 2024-05-13 - Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
Dodano: 2024-05-10 - Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2024-04-23 - Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-16 - ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ, Z PODSTAWOWĄ OPIEKĄ MEDYCZNĄ, TRANSPORT BARIATRYCZNY.
Dodano: 2024-04-02 - Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2024
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usług w trakcie organizowanych demonstracji ekologicznych w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
Dodano: 2024-03-16 - Świadczenie usług w trakcie organizowanych demonstracji ekologicznych w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
Dodano: 2024-02-05 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2024 roku
Dodano: 2024-01-11