Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Herby do szkół w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Herby ogłasza przetarg

  • Adres: 42-284 Herby, Lubliniecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3574100 w. 17, , fax. 34 3574105
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Herby
    Lubliniecka 33
    42-284 Herby, woj. śląskie
    tel. 34 3574100 w. 17, , fax. 34 3574105
    REGON: 15139843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Herby do szkół w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania usługi pn. „Dowóz uczniów z terenu Gminy Herby do szkół w roku szkolnym 2020/2021” i obejmuje swoim zakresem dowóz uczniów na zajęcia szkolne i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania oraz na basen w okresie od dnia 01 września 2020 r. do dnia 25 czerwca 2021 r. (dla części I, II, i III zamówienia) i w okresie od dnia 01 września 2020 r. do dnia 31 sierpnia 2021 r. (dla części IV zamówienia), w obrębie następujących tras, stanowiących przedmiot zamówienia, zamówienie podzielono na części. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: „Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lisowie ul. Szkolna 2 w roku szkolnym 2020/2021”. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: ”Dowóz uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lisowie na basen do miejscowości Herby przy ul. Katowickiej 6 w roku szkolnym 2020/2021”. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: „Dowóz uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Olszynie na basen do miejscowości Herby przy ul. Katowickiej 6 w roku szkolnym 2020/2021”. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku 2020/2021”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Część II zamówienia 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). Część III zamówienia 200,00 zł (słownie: dwieście złotych). Część IV zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 17.2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 Ustawy. 17.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Herby, Bank Spółdzielczy Koszęcin nr 48 8288 1014 2001 0000 0042 0001. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. 17.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć wraz z Ofertą. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 17.6. Beneficjentem wniesionego wadium będzie: Gmina Herby ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby. 17.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania (np. znak postępowania, nazwa postępowania, skrócona nazwa postępowania). 17.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 13). 17.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 17.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję do wykonywania transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust.1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.2140 tj.) - dla każdej z części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach