Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Cmolas do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Cmolas ogłasza przetarg

  • Adres: 36-105 Cmolas, Cmolas
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 837 702 , fax. 172 272 873
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cmolas
    Cmolas 237b
    36-105 Cmolas, woj. podkarpackie
    tel. 172 837 702, fax. 172 272 873
    REGON: 69058165000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmolas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Cmolas do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Cmolas do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020”, tj.: 1) CZĘŚĆ NR 1 - ZADANIE NR 1 pn.: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Cmolasie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020” na podstawie biletów miesięcznych na następującej trasie: Pateraki - Ostrowy Baranowskie k/kościoła - Ostrowy Baranowskie k/Pana Zięby – Ostrowy Baranowskie (nr 137a) - Ostrowy Baranowskie Chlistawy - Ostrowy Baranowskie krzyżówka - Jagodnik k/Pana Warzochy - Jagodnik k/ Pana Kotuli - Jagodnik górka k/Pana Gula – Cmolas SUR- Cmolas szkoła parking 2) CZĘŚĆ NR 2 - ZADANIE NR 2 pn.: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Cmolasie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020” na podstawie biletów miesięcznych na następującej trasie: Cmolas Zakład Produkcji Wody - Cmolas Stara Szkoła -Cmolas Spalenisko (nr 125) - Cmolas (nr 174) - Cmolas Dom Kultury - Cmolas szkoła parking 3) CZĘŚĆ NR 3 - ZADANIE NR 3 pn.: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Porębach Dymarskich wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020” na następującej trasie: Poręby Dymarskie – Szkoła – Poręby Dymarskie 4) CZĘŚĆ NR 4 - ZADANIE NR 4 pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Cmolas do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Kolbuszowej Dolnej wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020” na następującej trasie: Poręby Dymarskie – Dąbrówka – Cmolas – Ostrowy Tuszowskie – Trzęsówka (Koczubaj) – Mielec - Ostrowy Tuszowskie(Fraszki) –Ostrowy Tuszowskie – Ostrowy Baranowskie – Cmolas – Kolbuszowa Dolna 5) CZĘŚĆ NR 5 - ZADANIE NR 5 pn.: Dowóz uczniów z terenu Gminy Cmolas na zajęcia pływania na Krytą Pływalnię w miejscowości Cmolas (w 2018r. było to około 4340km) oraz dowóz uczniów na zawody sportowe w ciągu roku szkolnego 2019/2020 (w 2018r. było to około 2370km). Łącznie 6710km. Podana liczba kilometrów może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ciągu roku szkolnego w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Maksymalna liczba uczniów korzystających z przewozu podczas jednego kursu 40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla zadania nr 1 w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), b) dla zadania nr 2 w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), c) dla zadania nr 3 w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), d) dla zadania nr 4 w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), e) dla zadania nr 5 w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), do 26.07.2019r. do godz. 9:00. 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 08 9180 1021 2002 1000 7748 0010 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas, zaś dowód wniesienia wadium tj. potwierdzenie polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Cmolas (pokój nr 25), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania (art.89 ust.1 pkt 7b) ustawy Pzp). 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp), jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób uprawniająca Wykonawcę do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2019 poz. 58 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, dla każdego zadania przedkłada osobny formularz ofertowy. b) Dowód wpłaty wadium. c) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) W przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu Wykonawca składa oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu, na którego zasoby się powołuje do udostępnienia swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podaniem zakresu i okresu udziału podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza o tym podmiocie informację w oświadczeniach stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ. e) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, dla każdego zadania (części) przedkłada osobne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach