Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu

Gmina Bestwina ogłasza przetarg

  • Adres: 43512 Bestwina, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 215 77 00 , fax. 32 215 77 12
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bestwina
    ul. Krakowska 111
    43512 Bestwina, woj. śląskie
    tel. 32 215 77 00, fax. 32 215 77 12
    REGON: 27625814400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu. Transport uczniów niepełnosprawnych odbywał się będzie do szkół oraz z powrotem do przystanku bądź miejsca zamieszkania ucznia, organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych. 1.Szkoły, do których dowożone będą dzieci: 1.1. Zespół Szkół Specjalnych w Czechowicach- Dziedzicach, ul. Nad Białką 1E, 1.2. Centrum Edukacyjno-Leczniczo- Rehabilitacyjne Dla Dzieci i Młodzieży w Rudołtowicach, ul. Zawadzkiego 128. 1.3. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej w Bielsku- Białej, ul. Sternicza 4. 1.4. Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy ul. Dr W. Antesa 1, Pszczyna. 1.5. Przystanki Przystanki zlokalizowane będą w miarę możliwości najbliżej miejsca zamieszkania dziecka. Dokładne rozmieszczenie przystanków jak również trasy i godziny odjazdów samochodów dowożących dzieci zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy i po sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. 2.Termin i czas realizacji usługi 2.1.Usługa będzie wykonywana w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r. 2.2.Należy tak zorganizować dowóz, aby wszędzie tam gdzie jest to możliwe połączyć dowóz poszczególnych dzieci w celu ograniczenia ilości kursów na trasie. Organizacja kursu uzależniona jest od rozkładu zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci, z tym, że odbiór dziecka z miejsca jego zamieszkania bądź przystanku nie może nastąpić wcześniej, aniżeli o godz 6:45 rano. 3.Wymagania wobec pojazdów, którym wykonywana będzie usługa: Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej czterema pojazdami, w tym: 3.1.1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 20 osób (łącznie z kierowcą), siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, 3.2. 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 8 osób oraz bezpiecznym miejscem do przewiezienia dwóch uczniów na wózku inwalidzkim; siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa; pojazd powinien być wyposażony w podnośnik podjazd/najazd, 3.3.1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 8 osób, siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa; pojazd powinien posiadać nisko usytuowane wejście do pojazdu. 3.4.W przypadku awarii pojazdu Przewoźnik we własnym zakresie zapewni przewóz uczniów pojazdem, o takich samych wymaganiach, określonych odpowiednio w pkt. 3.1., pkt. 3.2., pkt. 3.3. 3.5.Pojazdy powinny spełniać wymagania normy dopuszczalnej emisji spalin – co najmniej norma Euro 3. 3.6.W przypadku zadeklarowania do realizacji zamówienia pojazdu/pojazdów z wyższą normą emisji spalin, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi tym pojazdem/pojazdami. 3.7.W przypadku awarii pojazdu/pojazdów Wykonawca zapewni na czas jego/ich naprawy inny pojazd/pojazdy spełniający/e wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd/pojazdy, który/e jest/są zastępowany/e. 4.Obowiązki Wykonawcy 4.1.Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 roku poz. 1137 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. 4.2.Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy). 4.3.Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 4.4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. 4.5.W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport spełniający wymagania określone w pkt 3. 5.Przewidywana liczba kilometrów trasy przewozu dzieci (dowóz oraz powrót) 5.1.Łączna trasa dzienna przejazdu pojazdów będzie wynosiła średnio ok. 350 km. 5.2.Liczba dni wykonywania usługi, w okresie od 2 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r. wyniesie około 420. 5.3.Łączna liczba kilometrów w okresie od 2 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r. wyniesie ok. 147 000 km. 5.4.Zamawiający przewiduje w zakresie jw. prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości kilometrów maksymalnie do 15%. Zamawiający zastrzega, iż z przewidywanego prawa opcji może nie skorzystać. 5.5.Ponadto podstawowa (bez prawa opcji) ilość kilometrów może ulec zmniejszeniu o 30%,w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z uwarunkowań poszczególnych placówek. 6.Wymagania odnośnie opiekuna: 6.1.Opiekun powinien być zatrudniony przez Wykonawcę. 6.2.Opieka nad przewożonymi dziećmi winna odbywać się przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. 6.3.Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. 6.4.Opieka powinna być sprawowana podczas każdego kursu. 6.5.Do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności: a)Opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc zbiórki do placówek oświatowych, b)Opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówek oświatowych do miejsc zamieszkania lub przystanku. c)Zwracanie uwagi na właściwe zachowanie dzieci podczas przejazdu, d)Utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami i dyrektorami placówek, a także z Urzędem Gminy w Bestwinie, e)W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłocznie poinformować rodziców bądź opiekunów, Urząd Gminy w Bestwinie oraz poszczególnych dyrektorów szkół i placówek, f)Dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców. 7.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze. zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi. W przedmiotowym postępowaniu wymóg ten dotyczy osób (kierowców) kierujących pojazdami przystosowanymi do transportu uczniów niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).1.1.Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych,-gwarancjach ubezpieczeniowych,-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).1.2.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 22.11.2016 r. r. o godzinie 09:00.2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Czechowice – Dziedzice – Bestwina, konto nr 18 8453 0002 0000 1717 2000 0120. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.2.1.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2.Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ.2.3.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.2.4.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.2.5.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę,któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.2.6.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach