Przetargi.pl
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019”

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39310 Radomyśl Wielki, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 819 121 , fax. 146 819 123
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32
    39310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
    tel. 146 819 121, fax. 146 819 123
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem bezpośrednio z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach do ich miejsca zamieszkania. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej (NSP), Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego (NGS) w Dulczy Małej, Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy (NSPP) w okresie od 01.09.2018 do 30.06.2019r. w dni nauki szkolnej oraz w dni pracy Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego (ORW) w Pniu w okresie 01.09.2018 do 31.07.2019. W lipcu dowóz będzie realizowany 1 busem. 2. Zakres zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie podstawowe obejmuje swoim zakresem maksymalnie 53 950 km, co stanowi 65 % całości zamówienia (przez okres obowiązywania umowy). Zamówienie opcjonalne obejmuje 29 050 km tj. 35 % całego przedmiotu zamówienia. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia to 83 000 km (tj. zamówienie podstawowe i opcjonalne). 3. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zakresu zamówienia podstawowego o dodatkową liczbę kilometrów, dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono na 29 050 km. 4. Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.07.2019r. 5. Przesłanki skorzystania z prawa opcji zostały wskazane w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy. 7. Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres usług objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. 8. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 9. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości kilometrów zrealizowanych w ramach opcji. 10. Przewidywana liczba dowożonych osób: - do szkoły w Dulczy Małej– 19 osób, - do ORW i NSPP Pień- 10 osób oraz po jednym opiekunie na jednego busa. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego (zestawienie liczby uczniów wg miejscowości stanowi Rozdział III SIWZ). Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający. 11. Szczegółową trasę przejazdu Wykonawca uzgodni z dyrektorem szkoły w Dulczy Małej oraz ORW i NSPP w Pniu, przed rozpoczęciem realizacji zadania. Zamawiający wyznacza początek trasy pod Urzędem Miejskim w Radomyślu Wielkim. 12. Imienny wykaz przewożonych osób i ich adresy będą udostępnione przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 13. Godziny przyjazdów i odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół. 14. Dowóz do szkół i placówek winien odbywać się dwoma busami posiadającymi łącznie min. 40 miejsc pasażerskich (bez kierowców), oraz jednym małym busem (min. 9 miejsc siedzących), przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, w każdym busie winny być szyny podjazdowe dla wózków inwalidzkich. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny busów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z busów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi busami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w busie; e) w przypadku awarii busa – podstawienie pojazdu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1.300,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które posiadają licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach