Przetargi.pl
Dowóz uczniów/dzieci do szkół i przedszkola na terenie Gminy Pełczyce w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.

Gmina Pełczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 73260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 685 038 , fax. 957 685 118
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pełczyce
    ul. Rynek Bursztynowy 2
    73260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 685 038, fax. 957 685 118
    REGON: 53055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów/dzieci do szkół i przedszkola na terenie Gminy Pełczyce w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest zadanie pn.: „Dowóz uczniów/dzieci do szkół i przedszkola na terenie Gminy Pełczyce w okresie od. 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.” czyli usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów/dzieci do szkół i przedszkola na terenie Gminy Pełczyce oraz ich powrót do miejsc zamieszkania według ustalonego rozkładu jazdy. Przedmiotowe zamówienie dotyczy zakupu biletów miesięcznych z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. ( Dz.U z 2012 r. poz. 1138 tj. ze zm.) o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego w szczególności zgodnie z art. 5a w/w ustawy. Przewóz odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych w otwartej regularnej komunikacji autobusowej dostarczonych przez Wykonawcę do danej placówki oświatowej. 2.Przewóz dotyczy okresu od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych/przedszkolnych. 3.Usługi związane z dowozem uczniów/dzieci dotyczą placówek oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Pełczyce. 4.Szacunkowa liczba dowożonych uczniów do szkoły: od 01.01.2019r. do 30.06.2019r. – 404, od 01.09.2019r. do 31.12.2019r.- 357. Dodatkowo dzieci do przedszkola: od 01.01.2019r. do 30.06.2019 r. – 62, od 01.09.2019r. do 31.12.2019r. – 54. Liczba osób podana jest wg stanu na miesiąc XI/2018 r. (na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół/ przedszkola). 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów/dzieci dowożonych jeżeli zajdzie taka potrzeba w całym terminie realizacji zamówienia. 6.Nazwa i kod CPV: 60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego osób 7.Każdy kurs powinien być wykonywany środkiem przewozowym o ustalonej dla linii pojemności (ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do ilości przewożonych uczniów/dzieci), przy czym kurs rozumiany jest jako dowóz i odwóz uczniów/dzieci. Wykonawca zamówienia musi zapewnić dla każdego ucznia/dziecka miejsce siedzące. 8.Dla każdego przewożonego dziecka/ucznia przewiduje się dwa kursy dziennie ( kurs poranny: droga do szkoły/placówki oświatowej i kurs popołudniowy: droga do domu).Pod pojęciem kurs rozumie się przewiezienie dziecka/ucznia z domu (przystanku początkowego) do szkoły/placówki oświatowej lub ze szkoły/placówki oświatowej do domu (przystanku końcowego). 9.Godziny przywozu i odwozu oraz liczba uczniów/dzieci na poszczególne kursy zostaną uzgodnione z dyrektorami szkół/przedszkola; ostateczne godziny przejazdów autobusów, z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru uczniów/dzieci uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone na piśmie po sporządzeniu planu zajęć lekcyjnych w jednostkach oświatowych. 10.W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: • Skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły i inne uroczystości), • Odpracowywaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu i odwozu. 11.W czasie obowiązywania umowy Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy i miejscowości, liczby przystanków, liczby dowożonych dzieci/uczniów do szkół/placówek oświatowych do których prowadzony jest dowóz. Zamawiający poprzez danego Dyrektora Szkoły/Przedszkola poinformuje Wykonawcę o zaistnieniu powyższych zmian. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do wprowadzenia tego typu zmian w dowozach dzieci/uczniów. 12.Opieka nad uczniami/dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu, będzie zapewniona przez Zamawiającego. Na każdej trasie, w każdym autobusie opiekę nad uczniami/dziećmi sprawować będzie opiekun zatrudniony przez Zamawiającego w danej jednostce oświatowej. Wykonawca nie będzie pobierał opłaty za przewóz opiekuna. 13.Opis zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące trasy dowozu uczniów/dzieci: • TRASA NR 1 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pełczycach/ Miejsko Gminnego Przedszkola w Pełczycach, • TRASA NR 2 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubianie, • TRASA NR 3 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Będargowie, • TRASA NR 4 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Chrapowie. TRASA NR 1 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pełczycach/Miejsko Gminnego Przedszkola w Pełczycach Wykaz uczniów/dzieci dojeżdżających wg miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej w Pełczycach/ Miejsko Gminnego Przedszkola w Pełczycach Lp. Miejscowość Ilość uczniów dojeżdżających 01.01.2019 – 30.06.2019 Planowana ilość uczniów dojeżdżających 01.09.2019 – 31.12.2019 1. Bolewice 23+1 Przedszkole 21+3 Przedszkole 2. Ługowo 1 1 3. Łyskowo 3+1 Przedszkole 1+1 Przedszkole 4. Niesporowice 1 0 5. Sarnik 2 1+1 Przedszkole 6. Trzęsacz 15+2 Przedszkole 15+2 Przedszkole 7. Będargowo 9+1 Przedszkole 6+1 Przedszkole 8. Jarosławsko 9 2 9. Krzynki 2 0 10. Będargowiec 1 0 11. Chrapowo 0 0 12. Jagów 6 1 13. Wierzchno 0 0 14. Pełczyce, ul. Wiejska 5+1 Przedszkole 6+1 Przedszkole 15. Przekolno 1+2 Przedszkole 1+2 Przedszkole 16. Brzyczno 0 1 Przedszkole 17. Boguszyny 0 2 Przedszkole RAZEM 78+8 Przedszkole = 86 55+14 Przedszkole =69 TRASA NR 2 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubianie Wykaz uczniów dojeżdżających wg miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej w Lubianie Lp. Miejscowość Ilość uczniów dojeżdżających 01.01.2019 – 30.06.2019 Planowana ilość uczniów dojeżdżających 01.09.2019 – 31.12.2019 1. Boguszyny 38+3 oddział „0” 32 2. Brzyczno 18+8 oddział „0” 18+4 oddział „0” 3. Bukwica 17+3 oddział „0” 19+1 oddział „0” 4. Lubianka 18+6 oddział „0” 19+3 oddział „0” 5. Nadarzyn 24+5 oddział „0” 22+2 oddział „0” 6. Płotno 26+1 oddział „0” 20 7. Przekolno 6 4 RAZEM 147+26 oddział „0”=173 134+10 oddział „0”=144 TRASA NR 3 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Będargowie Wykaz uczniów dojeżdżających wg miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej w Będargowie Lp. Miejscowość Ilość uczniów dojeżdżających 01.01.2019 – 30.06.2019 Planowana ilość uczniów dojeżdżających 01.09.2019 – 31.12.2019 1. Ługowo 5 + 1 oddział „0” 5+1 oddział „0” 2. Krzynki 6+2 oddział „0” 6+1 oddział „0” 3. Jarosławsko 46+7 oddział „0” 42+8 oddział „0” 4. Będargowiec 11+2 oddział „0” 10+2 oddział „0” 5. Przekolno 30+6 oddział „0” 30+8 oddział „0” RAZEM 98+18 oddział „0”= 116 93+20 oddział „0”=113 TRASA NR 4 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Chrapowie Wykaz uczniów dojeżdżających wg miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej w Chrapowie Lp. Miejscowość Ilość uczniów dojeżdżających 01.01.2019 – 30.06.2019 Planowana ilość uczniów dojeżdżających 01.09.2019 – 31.12.2019 1. Jagów 23+3 oddział „0” 22+1 oddział „0” 2. Sarnik 35+6 oddział „0” 33+7 oddział „0” 3. Niesporowice 17+1 oddział „0” 15 4. Łyskowo 6 5+2 oddział „0” RAZEM 81+10 oddział „0”=91 75+10 oddział „0”=85 14. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 15. Przewoźnik w razie awarii autobusu zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów/dzieci, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany zgonie z czasem wskazanym w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PZP w następującej wysokości: 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03.12.2018 roku do godz. 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach (forma wniesienia wadium do wyboru dla Wykonawcy) : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm. ). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego nr 72 8355 0009 0098 0214 2000 0006 z adnotacją „Wadium w przetargu RIP.271.18.2018”. 5. Wadium wniesione w formach innych niż pieniężna musi zawierać w szczególności: a) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy PZP, b) termin obowiązywania gwarancji-nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji, d) wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ, e) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, f) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia lub, że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji , stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Gminy Pełczyce w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer RIP.271.18.2018 o udzielenie zamówienia na zadanie pn.: „Dowóz uczniów/dzieci do szkół/przedszkola na terenie Gminy Pełczyce okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.” 6. Wadium należy wnieść najpóźniej w dniu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 03.12.2018 r. do godz. 10:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie uznane za prawidłowe jeżeli w terminie składania ofert tj. do dnia 03.12.2018r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 Pzp, pełnomocnictw, lub informacji o tym że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 tj. ze zm.) Ocena spełniania tego warunku, według reguły spełnia/ nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonej aktualnej licencji. - Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. Nr 5); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA WWW ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach