Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Poświętnem w roku szkolnym 2018/2019

Urząd Gminy Poświętne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-315 Poświętne, Akacjowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 564 034, , fax. 447 564 034
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poświętne
    Akacjowa 4
    26-315 Poświętne, woj. łódzkie
    tel. 447 564 034, , fax. 447 564 034
    REGON: 54991500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Poświętnem w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wykonanie usługi przewozu uczniów do i ze szkoły (tj. Szkoły Podstawowej w Poświętnem), z terenu gminy Poświętne w roku szkolnym 2018/2019. 2. Zamawiający dokonał podziału całości zamówienia na dwie części: Zadnie A, Zadanie B 3. Przewidywana ilość dni roboczych w roku szkolnym wynosi - 185 dni. 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Planowane godziny dowozu i odwozu uczniów Godzina dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Poświętnem – 7.45 Godzina odwozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Poświętnem – 14.00 2. Planowane trasy dowozu i odwozu oraz szacunkowa liczba uczniów Zadanie A: Usługa polegająca na przewozie uczniów z poniższych miejscowości: Brudzewice, Brudzewice Kolonia, Anielin, Studzianna, Ponikła, Stefanów, Kozłowiec, Mysiakowiec, Wólka Kuligowska, Gapinin, Gapinin Kolonia, Wólka Kuligowska (Wysmyk) do Szkoły Podstawowej w Poświętnem i odwozie po zajęciach w szkole. Usługa będzie rozliczana na podstawie podanej w ofercie ceny brutto za 1 km przejazdu. a) Ponikła – Stefanów – Kozłowiec – Anielin – Studzianna - Poświętne: 46 uczniów b) Mysiakowiec – Wólka Kuligowska – Poświętne: 24 uczniów c) Gapinin – Gapinin Kolonia – Wólka Kuligowska (Wysmyk) – Poświętne: 12 uczniów d) Brudzewice – Brudzewice Kolonia – Poświętne: 43 uczniów 1 Liczba uczniów objętych dowozem - 125 2 Orientacyjna długość trasy dziennej – 129 km 3 Przewidywana liczba dni nauki szkolnej – 185 4 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej dwoma autokarami, przystosowanymi do przewozu uczniów. Kursy będą wykonywane zgodnie z załącznikiem nr 8a. Zadanie B: Usługa polegająca na przewozie uczniów z Buczku, Dęborzeczki i Dęby do Szkoły Podstawowej w Poświętnem i odwozie po zajęciach w szkole. Usługa będzie świadczona na podstawie biletów miesięcznych. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy. 1 Liczba uczniów objętych dowozem – 10 2 Orientacyjna długość trasy dziennej – 42 km 3 Przewidywana liczba dni nauki szkolnej – 185 4 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania autokarem lub busem, przystosowanym do przewozu uczniów. Kursy będą wykonywane zgodnie z załącznikiem nr 8b. 3. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z przebiegiem i długością trasy. 4. Długość trasy może ulec zmianie w przypadku: a) zmiany ilości dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu; b) zmiany miejsca zamieszkania uczniów; c) zmiany organizacji roku szkolnego (wynikającej z arkusza organizacyjnego szkoły); d) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy; 5. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 6. Terminy dowozu i odwozu uczniów, Wykonawca będzie ustalał z Zamawiającym. Zamawiający zapewni opiekuna na każdej trasie przewozu. 7. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. 8. Ilość uczniów na poszczególnych trasach jest ilością prognozowaną. 9. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin przywozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami lub busami z odpowiednią ilością miejsc, które zapewnią przewozy wszystkich uczniów oraz jedno miejsce bezpłatnie dla opiekuna podczas wykonywanych przewozów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 11. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) 12. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić aktualne polisy ubezpieczenia OC i NW na pojazdy zgłoszone do przetargu. 13. Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością kierowców zapewniającą realizację zamówienia. Kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kat. D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić potwierdzenia posiadania wymaganych uprawnień kierowców którzy będą realizować zamówienie. 14. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym. Zamawiający finansuje przewóz uczniów zgodnie z podanymi trasami. 15. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy. 5. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 6. W okresie zimowym wymaga się by pojazdy były bezwzględnie wyposażone w ogrzewanie wewnętrzne dla pasażerów. 7. Usługi świadczone będą zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności:  ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.),  ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1440 ze zm.),  ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 915 ze zm.),  ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnego na dzień składania ofert zezwolenia na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.2017.2200 t.j. z dnia 2017.11.29 ze zm.) Przy ocenie spełniania warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3. w zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów (załącznik nr 6 do SIWZ); 5. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 6. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH 7.1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.3 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.2. jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio postanowienia pkt 3.1. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart 24 ust. 1 pkt 23 Pzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca nie składa wraz z ofertą oświadczenia dot. Przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 9. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz dokumenty wymienione w rozdz. VII pkt 2.3, oraz pkt 4, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 10. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach