Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r. gdzie zastosowano podział na zadania

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r. gdzie zastosowano podział na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Ropczyce na trasie z domu do szkoły i z powrotem, w dniu nauki szkolnej w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46 poz. 432, z poźn. zm.) na następujących zadaniach - trasach: Zadanie nr 1 Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Małej. Obejmuje dowóz ok. 64 dzieci na I i II zmianę z przysiółków: Kamieniec, Kociomyśl, Pietrówka, Dział, Mała - Glinik, Łysa Góra (ok. 16,5 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Zadanie nr 2 Dowóz uczniów do Zespołu Szkół nr 4 w Ropczycach. Obejmuje dowóz ok. 18 dzieci z miejscowości Borki Chechelskie (ok. 21 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Zadanie nr 3 Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej. Obejmuje dowóz ok. 5 dzieci z miejscowości Łączki Kucharskie przysiółków: Mostki i Bokocie oraz Broniszów (ok. 10 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. 2. Wykonawca będzie świadczył usługę w okresie od dnia 02.01.2016 r do 31.12.2016 roku w każdy dzień nauki szkolnej. Przewidywana ilość dni nauki szkolnej na dzień zawarcia umowy wynosi 180 dni. Usługa nie będzie realizowana w okresie wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych a także w inne dni w których szkoła jest nieczynna. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy, harmonogramem ustalonym z dyrektorem odpowiedniego Zespołu Szkół. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia odstępstw od zakładanego w dniu zawarcia umowy harmonogramu przewozów, z uwagi na konieczność jego dostosowania do zmian planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, wystąpienia przypadków odpracowywania dni wolnych itp. O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. 3. Podane ilości uczniów, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów) na poszczególnych trasach są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. Zamawiający zastrzega sobie zatem możliwość zmiany liczby uczniów i miejsc przystanków w trakcie trwania umowy, z zastrzeżeniem, że cena usługi pozostaje bez zmian przez cały okres trwania umowy. 4. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, oraz muszą być przystosowane do przewozu dzieci i uczniów na terytorium RP i spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Kierujący pojazdami winni posiadać wymagane uprawnienia konieczne do realizacji zamówienia, tj. ważne prawo jazdy, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby świadczenia tych usług. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia i utrzymywania przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC posiadacza pojazdów mechanicznych i ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla środków transportu, którymi będzie wykonywał usługę. 5. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek zapewnić podstawienie pojazdu zastępczego w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych danego kursu i nie powodować nadmiernego zwiększenia liczby przewożonych dzieci ponad limit miejsc siedzących. W okresie zimowym wymaga się by pojazdy były bezwzględnie wyposażone w ogrzewanie wewnętrzne dla pasażerów. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej. Każde dziecko oraz opiekun musi mieć zapewnione miejsce siedzące. W uzgodnieniu z dyrektorem odpowiedniego Zespołu Szkół Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie. Liczba pojazdów (miejsc siedzących w pojeździe) powinna być dostosowana do liczby dzieci określonych w ust. 1, w razie potrzeby Wykonawca musi uruchomić dodatkowe kursy w celu zapewnienia uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków opieki podczas przewozu. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Faktury za wykonane usługi wystawiane będą przez Wykonawcę danego zadania na odpowiedni Zespół Szkół. 9. Wykonawca zobowiązany jest wypełniać warunki dotyczące bezpieczeństwa transportu w oparciu o: 1) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 945 z późn. zm.). 2) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), w szczególności art. 66 w kwestii warunków technicznych pojazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach