Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Czerwin w roku szkolnym 2018/2019”

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 07407 Czerwin, ul. Przemysłowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 761 45 80, 668 414 111 , fax. 29 761 45 80
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Przemysłowa 1
    07407 Czerwin, woj. mazowieckie
    tel. 29 761 45 80, 668 414 111, fax. 29 761 45 80
    REGON: 55007627600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Czerwin w roku szkolnym 2018/2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół oraz przedszkola z terenu gminy Czerwin z wykorzystaniem środków transportu i obsługi Wykonawcy oraz środków transportu i obsługi Zamawiającego. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późniejszymi zmianami), w okresie od 01 września 2018 r. do 28 czerwca 2019 roku , z wyłączeniem przerw świątecznych oraz innych dni wolnych od zajęć. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania z opiekunami których zapewnia Gmina Czerwin . Zamówienie obejmuje przewóz ok. 433 uczniów do Szkół Podstawowych w Czerwinie i w Piskach oraz Przedszkola Samorządowego w Czerwinie . Z dowozu mogą korzystać również uczniowie , dojeżdżający do Zespołu Szkół Powiatowych w Czerwinie ( wg. tras przejazdu autobusów) - po wykupieniu biletu miesięcznego . Podana liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie w czasie roku szkolnego. Każdy uczeń, korzystający z dowozu, otrzyma od Wykonawcy bilet miesięczny, którego wartość zostanie przedstawiona w formularzu ofertowym wykonawcy. Wykonawca , w ramach wynagrodzenia zapewni także bilety miesięczne dla 4 opiekunów przewożonych dzieci. Długość tras wyniesie w przybliżeniu ok. 630 km dziennie. Rozliczenie zamówienia odbędzie się na podstawie 10 miesięcznych faktur wystawionych na podstawie iloczynu zamówionych biletów miesięcznych i zaoferowanej ceny brutto za jeden bilet miesięczny za dany okres rozliczeniowy – wystawianych na ostatni dzień okresu rozliczeniowego . Szczegółowy rozkład jazdy zostanie ustalony i przedstawiony przez Zamawiającego Wykonawcy przed rozpoczęciem świadczenia usług . Trasy dowozu dzieci: TRASY We wszystkich trasach przywozy są realizowane w godzinach 6.45- 9.00 a odwozy 14.00-16.00 Szczegółowy rozkład jazdy zostanie ustalony i przedstawiony przez zamawiającego wykonawcy przed rozpoczęciem świadczenia usług . Autobus 1 Trasa 1 Czerwin-Dzwonek – Suchcice – Bobin – Tomasze –Jarnuty –Janki Młode – Wojsze – Grodzisk Duży ( 2 przywozy i 2 odwozy ) . Suma kilometrów dziennie :ok. 136 km Autobus 2 Trasa 2 Czerwin – Łady Mans –Załuski – Wólka Czerwińska – Dobki Stare – Dobki Nowe –Dąbek Milan –Gumki – Zaorze –Sokołowo – Laski Szlacheckie – Laski Włościańskie – Wólka Seroczyńska ( 4 przywozy i 3 odwozy i ). Suma kilometrów dziennie : ok.176 km Autobus 3 Trasa 3 Czerwin – Borek – Skarżyn –Chruśnice – Gocły – Damiany – Malinowo Nowe –Malinowo Stare – Grodzisk Wieś – Stylągi ( 4 przywozy i 4 odwozy ) . Suma kilometrów dziennie : ok.130 km Autobus 4 Trasa 4 Piski- Filochy –Żochy –Księżopole – Wiśniówek -Wiśniewo – Choromany – Tyszki Ciągaczki – Pomian- Piotrowo- Tyszki Andrzejki – Gostery –Nadbory -Piski - Czerwin ( 2 przywozy i 2 odwozy ) . Suma kilometrów dziennie : ok. 184 km W celu zapewnienia dowozu wszystkim dzieciom do szkół, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras i godzin dowozu w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych na etapie ogłaszania przetargu. Transport dzieci do szkół może być realizowany poprzez transport otwarty ( dostępny dla innych pasażerów) z dowozem uczniów. W takim wypadku wykonawca zobowiąże się do zamontowania kasy fiskalnej w każdym autobusie do sprzedaży indywidualnych biletów na wybrany kurs Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone jednak , z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu do przejazdu opiekunów dzieci. Usługa ma być świadczona z wykorzystaniem trzech autobusów, będących w posiadaniu Wykonawcy i dwóch autobusów, należących do Zamawiającego ( w tym jeden jako autobus zastępczy) wraz z trzema kierowcami zatrudnionymi u zamawiającego , jednego kierowcę zapewnia Wykonawca, na trasie nr 4 (Czerwin – Piski ). Kierowca zatrudniony i skierowany do realizacji zamówienia przez Wykonawcę powinien posiadać wszystkie niezbędne uprawnienia przewidziane dla kierowcy autobusu szkolnego . Ilość tras autobusów – 4 . Do realizacji zamówienia Zamawiający skieruje następujące pojazdy: 1. AUTOSAN A1012T, rok prod. 1996, nr rej. WOS 27784 2. AUTOSAN H9 , rok prod 1996 , nr rej . WOS 19432 ( autobus zastępczy) Zasady udostępnienia pojazdów wraz z kierowcami będzie regulować umowa najmu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. Stała wartość umowy najmu wyniesie 17500,00 zł netto + 8 % vat za miesiąc x 10 miesięcy świadczenia usługi. Zawarcie takiej umowy jest niezbędne do realizacji zamówienia. Poza ustalonymi godzinami przewozów kierowcy Zamawiającego pozostają do dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na montaż w wynajmowanych pojazdach monitoringu wnętrza pojazdu na koszt Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia autobusów w pełni sprawnych technicznie : 3 autobusy posiadające nie mniej niż 75 miejsc w tym min. 65 miejsc siedzących każdy , wyprodukowanych po 2006 roku przewidzianych do obsługi tras z największą ilością dzieci dojeżdżających , wyposażonych w pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu, ogrzewanie i system automatycznego otwierania drzwi przez kierowcę oraz monitoring wnętrza pojazdu każdy. Autobusy te muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NW. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Pojazdy muszą być obsługiwane przez osoby, posiadające wymagane prawem zezwolenia do przewozu osób autobusami. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z usługą, w tym dostęp do monitoringu pojazdów. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przewożonych uczniów, przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, a w przypadku awarii własnych autobusów do jak najszybszego( max. 3 godziny ) zapewnienia zastępczego środka transportu o parametrach nie gorszych niż przewidziane w SIWZ (parametr oceny ofert). Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty godzin i tras przewozu dzieci z uwagi na konieczność ich dopasowania do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych szkół. Rozliczenie zamówienia odbędzie się na podstawie 10 miesięcznych faktur wystawionych na podstawie iloczynu zamówionych biletów miesięcznych i zaoferowanej ceny brutto za jeden bilet miesięczny za dany okres rozliczeniowy – wystawianych na ostatni dzień okresu rozliczeniowego . Szczegółowy rozkład jazdy zostanie ustalony i przedstawiony przez Zamawiającego Wykonawcy przed rozpoczęciem świadczenia usług . Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty godzin i tras przewozu dzieci z uwagi na konieczność ich dopasowania do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa wart.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz978 i 1240 ). Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czerwinie Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej Nr 10 8923 1034 0308 2006 2003 0001 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ust PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wykluczy z niniejszego postępowania Wykonawcę, który: 1) nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) nie wykazał braku podstaw wykluczenia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile Wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca powinien wykazać, że posiada prawo do świadczenia usług przewozu osób; b) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; c) zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; d) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp. 3. zamawiający wykluczy z niniejszego postępowania , zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy PZP . a) wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; b) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.5)) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176), o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, skarbowe i o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769); c) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa powyżej; d) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; e) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów; f) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; h) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu; i)wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; j) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544); k) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; l) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 5 Pzp. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy. Zaniechanie tego obowiązku będzie stanowiło podstawę wykluczenia Wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 6. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz pkt 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 5. 8. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania. 9. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach