Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zalewo w roku 2019.

Gmina Zalewo ogłasza przetarg

  • Adres: 14230 Zalewo, ul. Częstochowska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 588 377 , fax. 89 758 82 72
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zalewo
    ul. Częstochowska 8
    14230 Zalewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 588 377, fax. 89 758 82 72
    REGON: 51074363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zalewo w roku 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zalewo w roku 2019 na podstawie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów. Przedmiot zamówienia składa się z II części. 2. Część I – „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zalewo w 2019r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych”. 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i ich odwiezienie na podstawie zakupu biletów miesięcznych do Szkół Podstawowych i Gimnazjów na terenie Gminy Zalewo w roku 2019 wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom. 2) Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Zalewie, Zespołu Szkół w Borecznie, Zespołu Szkół w Dobrzykach, Szkoły Podstawowej w Bartach, znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Zalewo. 3) Przedmiot umowy będzie wykonywany w dni nauki szkolnej w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły nie później niż 10 minut przed ustaloną godzina rozpoczęcia zajęć szkolnych, opuszczenie szkoły o godzinie ustalonej przez Zamawiającego. 4) Szczegółowy opis zamówienia ( tj. wykaz tras, orientacyjne ilości uczniów ) stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był w stanie przewiedzieć na etapie podpisania umowy. Liczba kursów, ilość przewożonych uczniów, długość trasy są wielkościami szacunkowymi. Dokładna ilość kursów, rodzaj pojazdów, długość trasy zostanie ustalona z Wykonawcą po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami podczas wykonywania przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Jednolity tekst: Dz. U. z 2018r. poz. 996 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej osoby dorosłej w każdym autobusie. 7) Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. 8) Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. 9) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia. 10) Zamawiający informuje, że średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi 850km., realizacja zamówienia będzie się odbywała w dni nauki szkolnej tj. od dnia 2 stycznia 2019r. do dnia 28 czerwca 2019r. oraz od dnia 1 września 2019r. do dnia 30 grudnia 2019r. 3. Część II – „Dowóz dziecka niepełnosprawnego do SOSW dla dzieci niesłyszących w Olsztynie na podstawie zakupu biletu miesięcznego”. 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz niepełnosprawnego ucznia z miejscowości Kupin do Specjalnego Ośrodka Szkolono Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6, 10-048 Olsztyn i odwiezienie ucznia na podstawie zakupionego biletu miesięcznego wraz z zapewnieniem opieki przewożonemu uczniowi w trakcie przewozu. 2) Przedmiot umowy będzie wykonywany w dni nauki szkolnej w godzinach umożliwiających przybycie ucznia do szkoły, nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych opuszczenie szkoły i odwóz o godzinie ustalonej przez Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy. 4) zamawiający zastrzega sobie wcześniejsze rozwiązanie umowy w przypadku rezygnacji ucznia z kontynuowania nauki szkolnej w wyżej wymienionym ośrodku. 5) Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usługi przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. 6) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonego ucznia powstałe w związku z realizacją zamówienia. 7) Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia ucznia pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonego przewozu. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniem podczas wykonywania przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Jednolity tekst: Dz. U. z 2018r. poz. 996 ze zm. ) poprzez zapewnienie opieki jednej osoby dorosłej. 9) Zamawiający informuje, że średnia dzienna ilość km dowozu wraz z odwozem wynosi 155 km. realizacja zamówienia będzie się odbywała w dni nauki szkolnej tj. od dnia 2 stycznia 2019r. do dnia 28.czerwca 2019r. oraz od dnia 1 września 2019r. do dnia 30 grudnia 2019r. 10) Szczegółowy opis zamówienia (tj. trasa, ilość uczniów) stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cześć I i II - Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję/zezwolenie/licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym( Tekst jednolity: Dz. U. z 2017r. poz. 2200 ze zm. ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1a i/lub 1b do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem Nr 2. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załącznikiem Nr 3. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Pisemne zobowiązanie składane jest w oryginale. 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów ( Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (jednolity tekst: Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ). 3. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz.1126 ) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp, oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składne jest przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1 i 1.2 niniejszego Rozdziału, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zamawiający informuje, że nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów , o których mowa w Rozdz. VII pkt 14 SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach