Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Polanów w 2019 r.”

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76010 Polanów, Gradowe Wzgórze
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 161 761 , fax. 943 161 761
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie
    Gradowe Wzgórze 7
    76010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 161 761, fax. 943 161 761
    REGON: 33039114300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeao.polanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Polanów w 2019 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych oraz powrotu do miejscowości zamieszkania przez zakup biletów miesięcznych w okresie od 02 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1) Zespół Szkół Publicznych w Polanowie w którego skład wchodzą: a) Szkoła Podstawowa w Polanowie; b) Filia Szkoły Podstawowej w Nacławiu; 2) Szkoła Podstawowa w Bukowie; 3) Szkoła Podstawowa w Żydowie; 4) Przedszkole Gminne w Polanowie; 3. Liczba przewożonych uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia co powodować będzie zmianę liczby kupowanych biletów. Rozliczenie za usługę następować będzie na podstawie liczby faktycznie sprzedanych biletów miesięcznych w danym miesiącu. Jeżeli wzrośnie liczba dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w złożonej ofercie. 4. Nabywana ilość biletów będzie regulowana comiesięcznie poprzez złożenie przez dyrektora każdej z placówek oświatowych imiennego zapotrzebowania, składanego Wykonawcy do 10 – tego dnia każdego miesiąca w którym świadczony jest przewóz uczniów. 5. Przewóz realizowany będzie w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu uczniów. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. 6. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone w sposób umożliwiający uczniom przejazd z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz powrót do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) pojazdów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych osób. Szczegółowy opis tras z ilością dowożonych osób stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami placówek w zakresie ustalania dowozów uczniów na i z zajęć szkolnych uwzględniając organizację roku szkolnego oraz możliwość indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych (6 dni szkół podstawowych, 8 dni dla gimnazjów). 8. Dyrektor może również ustalić inny dodatkowy dzień wolny od zajęć pod warunkiem odpracowania go w sobotę. O tym fakcie dyrektor jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania pojazdów nie starszych niż 20-lat, tj. co najmniej z 1998 rok produkcji. Ponadto pojazdy te muszą: 1) odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób; 2) posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe oraz aktualne badania techniczne; 3) być dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia wymienionych wymogów w czasie obowiązywania umowy i żądać okazania stosownych dokumentów. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przewozu uczniów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. 12. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna w trakcie wykonywania obowiązków powinna używać kamizelki odblaskowej. 13. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili ich wejścia do autobusu do momentu przekazania uczniów nauczycielowi dyżurującemu w szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. 14. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/prawni opiekunowie. 15. W przypadku awarii autobusu/autobusów Wykonawca zapewnia niezwłocznie (maksymalnie do 1 godziny) transport zastępczy spełniający wymagania określone w nieniniejszym SIWZ. W przypadku niemożności zrealizowania transportu zastępczego w ww. czasie, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego oraz zorganizuje przewóz przez inny podmiot na swój koszt. Zastępczy przewóz przez inny podmiot na koszt Wykonawcy może być również zorganizowany przez Zamawiającego. Przekroczenie ww. terminu bez względu na to kto zrealizował przewóz zastępczy, jest podstawą do uznania, iż Wykonawca nie wykonał bądź nienależycie wykonał swoje zobowiązanie. 16. W celu właściwego rozpoznania skali trudności zadania niezbędna jest wizja terenowa Wykonawcy przed złożeniem oferty. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, na podstawie umowy o pracę, tj. kierowców, opiekunów. 18. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 19. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami wykonującymi wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy okazania zaświadczeń potwierdzających niekaralność zatrudnionych pracowników. 20. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust.18 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł powierzyć bezpośrednią realizację usługi osobom wymienionym w ust.18 dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego. 21. Zmiany, o których mowa w ust. 20 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych umów o pracę lub pracę tymczasową oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 22. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełnienia wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym ust.17 i 18. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 23. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania pojazdów nie starszych niż 20-lat, tj. co najmniej z 1998 rok produkcji. Ponadto pojazdy te muszą: 1) odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób; 2) posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe oraz aktualne badania techniczne; 3) być dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia wymienionych wymogów w czasie obowiązywania umowy i żądać okazania stosownych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4. Zobowiązanie innego podmiotu - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach