Przetargi.pl
"Dowóz uczniów do szkół i oddziałów "O" na terenie gminy Pakość w roku szkolnym 2017/2018"

Gmina Pakość ogłasza przetarg

  • Adres: 88170 Pakość, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089, , fax. 525 666 075
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
    ul. Rynek 4
    88170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5666073 (74), 5666089, , fax. 525 666 075
    REGON: 9235078300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dowóz uczniów do szkół i oddziałów "O" na terenie gminy Pakość w roku szkolnym 2017/2018"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia „Dowóz uczniów do szkół i oddziałów „O” na terenie gminy Pakość w roku szkolnym 2017/2018”, dowożenie obejmuje szkoły: 1) Podstawową im. Powstańców Wielkopolskich w Pakości, 2) Podstawową im. Ewarysta Estkowskiego w Pakości, 3) Zespół Placówek Oświatowych w Kościelcu. 2. Zamówienie będzie realizowane we wszystkie dni nauki szkolnej, bez ferii zimowych, dni świątecznych a także dni, w których szkoła jest nieczynna. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz i odwóz dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 3. Uczniowie będą przewożeni w ramach wykonywanych przez przewoźnika przewozach regularnych specjalnych. 4. Szacunkowa ilość dowożonych uczniów: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Pakości 117 uczniów ,Szkoła Podstawowa im. Ewarysta Estkowskiego w Pakości 75 uczniów, Zespół Placówek Oświatowych w Kościelcu 90 uczniów. 5. Szacunkowa łączna ilość dowożonych uczniów w roku szkolnym 2017/2018 wynosi 282 uczniów. Podana liczba uczniów może ulec zmianie. Szacunkowa ilość km, które przejadą dziennie autobusy wynosi około 390 km. Szacunkowa ilość km ogółem w ciągu roku: 75 000 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany, skrócenia lub wydłużenia trasy danego przewozu. Rozliczenie następuje po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie zatwierdzonego wykazu przejechanych kilometrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie- licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 1907 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykonawca poza dokumentami wymienionymi w pkt. 4 SIWZ, zobowiązany jest do przedstawienia pełnomocnictw (jeżeli dotyczy)- także w zakresie ofert wspólnej, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 10. Na podstawie art. 22a ust 4 ustawy Pzp podmiot udostępniający swoje zasoby będzie zobowiązany zrealizować tę część zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający będzie wymagać w trakcie realizacji umowy przestrzegania tego wymagania (art. 22a ust. 6; art. 36b ust. 2 ustawy Pzp), łącznie z prawem do naliczenia kar umownych czy odstąpienia od umowy. Zamawiający pragnie także zwrócić uwagę, że w zapisach projektu umowy- załącznik nr 7, zostały wprowadzone na podstawie art. 143b ust 1; ust 3 i ust 5 ustawy Pzp wymagania formalne co do akceptacji umów o podwykonawstwo przez Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 36b ust 1 Wykonawca składając ofertę ma obowiązek wskazać, w jakiej części zamierza powierzyć realizację zamówienia podwykonawcom i podać nazwy firm. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy uwzględnić wymóg obowiązkowej realizacji danej części zamówienia przez podmiot udostępniający swoje zasoby, zgodnie z art. 22a ust 4 ustawy Pzp. 12. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w Rozdz. VI. 13. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 14. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 13, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 15. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 16. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 17. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne. 19. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 20. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 21. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 22. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach