Przetargi.pl
Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021 roku oraz od 1 września 2021 do 31 grudnia 2021 roku

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713804357, fax. 713841119
    REGON: 93193471000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021 roku oraz od 1 września 2021 do 31 grudnia 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu i opieki nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz oraz sprzedaż biletów miesięcznych na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 i art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego tj. z dnia 1 lutego 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 295) 2.Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje realizowanie dowozu uczniów w dniach nauki szkolnej, na trasach stanowiących odpowiednio: a.Część I - dowóz i 4 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu oraz dowóz i odwóz wychowanków Przedszkola Samorządowego w Miliczu zamieszkałych w miejscowościach: Duchowo, Gogołowice, Karminek, Kaszowo, Kąty, Kobiałka, Koruszka, Miłochowice, Piękocin, Pogórzyno, Pomorska, Postolin, Ruda Milicka, Sławoszowice, Stawczyk, Stawiec, Stawno, Świętoszyn, Wałkowa, Wszewilki, Kaszowo pod Miliczem; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: Sp. 2 – 279 obustronne, 62 jednostronne, Przedszkole Samorządowe – 23 obustronne bilety. Razem: 333. b. Część II - dowóz i 3 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Sułowie oraz dowóz i 3 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Dunkowej zamieszkałych w miejscowościach: Baranowice, Brzezina Sułowska, Brzezina Sułowska Osada, Grabówka, Gruszeczka, Łąki, Miłosławice, Niezgoda, Olsza, Piotrkosice, Piotrkosice -osada, Pracze, Ruda Sułowska, Słączno, Sulimierz, Węgrzynów, Wilkowo; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: Sp. Dunkowa 68; Sp. Sułów 162; Razem: 230; c.Część III - dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim zamieszkałych w miejscowościach Bracław, Gądkowice, Gądkowice-przystanek od strony Wrocławic, Gądkowice-leśniczówka, Gołkowo, Joachimówka, Latkowa, Lelików, Ostrowąsy, Potasznia, Wodników Górny, Wziąchowo Małe, Wrocławice, Bartniki, Kolęda; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 134; d.Część IV - dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej we Wróblińcu zamieszkałych w miejscowościach: Wrocławice, Latkowa, Bartniki, Górka, Kolęda, Wielgie Milickie; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 52; e.Część V – dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku zamieszkałych w miejscowościach: Nowy Zamek, Godnowa, Tworzymirki, Tworzymirki Górne, Średzina, Dzierzgów, Jankowa; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia:72; f.Część VI – dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku zamieszkałych w miejscowościach: Wierzchowice, Milicz; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 11. g.Część VII – 1 dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Czatkowicach zamieszkałych w miejscowościach: Czatkowice - ul. Wierzchowicka, Niesułowice, Grabownica, Młodzianów, Henrykowice; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 19. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a.ustalenie w uzgodnieniu z Zamawiającym i Dyrektorami szkół, do których realizowany jest dowóz różnego rozkładu jazdy autobusów: - w okresie roku szkolnego; - na dzień zakończenia roku szkolnego; b.zapewnienie w czasie przewozu opieki nad przewożonymi uczniom, sprawowanej przez osobę posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy, inną niż kierowca. Przez kwalifikacje pedagogiczne należy rozumieć posiadanie kwalifikacji niezbędnych do zajmowania stanowiska nauczyciela w rozumieniu przypisów art. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 2215) lub ukończenie kursu pedagogicznego lub ukończenie kursu kierowników wycieczek; c.umożliwienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego, d.zapewnienie ogrzewania w pojeździe, w szczególności zapewnienie temperatury min. 16 stopni Celsjusza w pojeździe podczas przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 marca 2021 roku oraz od 1 października 2021 r. do 31 grudnia 2021 roku, e.zapewnienie przewożonym uczniom, którzy posiadają zakupione bilety, miejsc siedzących. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniom korzystającym z biletów miesięcznych ulgowych, f.zapewnienie zastępstwa w razie braku możliwości osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia, g.przygotowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szczegółowego wykazu tras dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia. h.Zgodnie z Art. 21 Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 152), przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do działalności związanej z opieką nad dziećmi przewoźnik obowiązany jest do uzyskania informacji, czy dane tej osoby są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym. 6.Przedmiotowe usługi winne być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu t. j. posiadającymi ważne badania techniczne oraz ważną polisę ubezpieczenia komunikacyjnego OC + NNW. 7.Przedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia przewozów na liniach regularnych dla szacunkowej liczby 851 biletów. 8.Wykonawca będzie wykonywał usługę opisaną szczegółowo w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zapozna się ze stanem dróg, na których realizowane będą dowozy oraz ustali przebieg tras przejazdu, a w porozumieniu z dyrektorami szkół szczegółowy rozkład jazdy związany z zapewnieniem regularnego dowożenia uczniów do szkół oraz w ustalonej częstotliwości dowożenia uczniów ze szkoły do miejsca zamieszkania w terminie do 11 grudnia 2020 roku. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 12.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie dowozu i opieki uczniów i osób, których dotyczy przedmiotowe zamówienie. Szczegółowe regulacje dotyczące zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności (wszelkie czynności związane z usługą dowozu i opieki ) w zakresie dowozu i opieki nad uczniami i osobami, z których dotyczy przedmiotowe zamówienie zawiera wzór umowy – Załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji. 13.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 15. Przewoźnik świadczy usługę wyłącznie sprzętem wykazanym w dokumentach złożonych wraz z ofertą w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 16. W przypadku korzystania z pojazdu zastępczego wymaga się by każdorazowo przewoźnik informował zamawiającego o przyczynie nierealizowania usługi sprzętem podstawowym. Pojazd zastępczy powinien być wykorzystywany w wyjątkowych sytuacjach, tymczasowo i krótkotrwale, nie dłużej niż miesiąc. 17. W umowie zapisuje się: w terminie do 20-go każdego miesiąca zamawiający przekazuje wykonawcy imienny wykaz dzieci, dla których wykupuje bilety; przekazanie informacji może nastąpić w formie elektronicznej. 18. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu fakturę za bilety nie wcześniej niż w miesiącu, którego one dotyczą. 19. W przypadku zdarzeń nadzwyczajnych, noszących znamiona siły wyższej, całkowicie uniemożliwiających Wykonawcy realizację świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia, przysługiwać będzie Wykonawcy w okresie nie przekraczającym 3 (trzech) miesięcy kalendarzowych, wynagrodzenie w wymiarze obniżonym, tj. w wysokości 20% ceny biletu miesięcznego ulgowego, za każdego ucznia objętego świadczeniem - jednak pod warunkiem, że Wykonawcy nie będzie przysługiwało w tym okresie analogiczne świadczenie pochodzące z innych źródeł. 20. W przypadku częściowego ograniczenia możliwości świadczenia przez Wykonawcę z powodów, o których mowa powyżej, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie w wymiarze obniżonym, tj. w wysokości 20% ceny biletu miesięcznego ulgowego, za każdego ucznia względem którego świadczenie nie będzie mogło być realizowane - jednak pod warunkiem, że Wykonawcy nie będzie przysługiwało w tym okresie analogiczne świadczenie pochodzące z innych źródeł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - dla Części I w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100; - dla Części II w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100; - dla Części III w wysokości: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100; - dla Części IV w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100; - dla Części V w wysokości: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - dla Części VI w wysokości: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - dla Części VII w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ważne uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie krajowego transportu osób – stosownie do unormowania art. 18 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym tj. z dnia 11 stycznia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 58).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzorca stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania zamieszcza informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca składa również oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach