Szkoła Podstawowa im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie ogłasza przetarg
- Adres: 06-100 Pułtusk, Płocochowo
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 692 45 93 , fax. 23 692 45 93
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie
Płocochowo 72
06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
tel. 23 692 45 93, fax. 23 692 45 93
REGON: 11331920000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspplocochowo.edupage.org
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie w roku szkolnym 2020/2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów co najmniej 1 autobusem o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba przewożonych osób (tj. uczniów, opiekunów i kierowcy), wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2007 r. do/z Publicznej Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie, Płocochowo 72, 06-100 Pułtusk od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r. na podstawie biletów miesięcznych na trasie: Pułtusk – Jeżewo – Płocochowo – Kokoszka – Płocochowo (bloki)– Lipniki Stare (2 przystanki) – Płocochowo Szkoła W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu o liczbie miejsc siedzących przewożonych osób odpowiadającej wprowadzonej zmianie, o parametrach autobusu nie gorszych niż wskazanych w ofercie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz "Oferta". 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby organizacji wizyt studyjnych
Dodano: 2024-04-11 - Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do Szkół Podstawowych oraz Samorządowego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Małej Wsi wraz opieką podczas dowozu w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usług w zakresie transportu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Szydłowo
Dodano: 2024-04-01 - Wykonanie usługi przeprowadzki
Dodano: 2024-02-13 - Usługa transportu samochodowego
Dodano: 2024-01-29 - Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
Dodano: 2024-01-26 - Dowóz uczestników - osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu
Dodano: 2024-01-26 - „Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Halinów”
Dodano: 2024-01-19 - Dowożenie dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2024 roku
Dodano: 2024-01-11 - Przewóz zwłok albo szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuratur Rejonowych w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-08