Przetargi.pl
Dowóz uczniów do przedszkola i szkół na terenie Gminy Dobroszyce w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021

Gmina Dobroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 56-410 Dobroszyce, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3141167, 3141173 , fax. 713 141 276
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroszyce
    ul. Rynek 16
    56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3141167, 3141173, fax. 713 141 276
    REGON: 93193477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobroszyce.pl/m,516,zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do przedszkola i szkół na terenie Gminy Dobroszyce w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa, realizowana przynajmniej pięcioma środkami transportu oferenta (minimalnie 5 autobusów) w ilości 2050 km tygodniowo, obejmująca: 1) Dowóz uczniów w dniach nauki szkolnej na zajęcia do szkół podstawowych , oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i do przedszkola – z miejscowości na terenie Gminy Dobroszyce do siedziby placówek oświatowych: Szkoła Podstawowa im. Ireny Sendlerowej w Dobroszycach, ul. Parkowa 5, Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Dobrzeniu, Dobrzeń 9a, Przedszkole Gminne w Dobroszycach, ul. Nowosiedlicka 1, dziennie ok. 122,2 km zgodnie z planem dowozów, załącznik nr 1 do umowy. 2) Odwóz uczniów w dniach nauki szkolnej po zajęciach z siedziby placówek oświatowych, wskazanych powyżej w pkt 1), do miejscowości zamieszkania uczniów na terenie gminy Dobroszyce - dziennie ok. 287,8 km (5 autobusów) zgodnie z planem odwozów, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Przewidywalna ilość tygodni w roku szkolnym 2019/2020 wynosi 38. Przewidywalna ilość tygodni w roku szkolnym 2020/2021 wynosi 38. Wskazane powyżej długości tras nie uwzględniają dojazdu do przystanków początkowych oraz przyjazdu z przystanków końcowych, których koszty wykonawca uwzględnia w cenie ofertowej. Dodatkowe przewozy do szkół oraz przedszkola gminnego, których konieczność wynika z organizacji pracy placówek, oraz organizacji roku szkolnego realizowane będą wg. rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z zamawiającym. Wyszczególnienie tras, godzin dowożenia i odwożenia uczniów do szkół i przedszkola zawarto w załączniku nr 1 i 2 do projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca świadczyć będzie usługi środkami komunikacji, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci i młodzieży. Dowóz odbywać się będzie co najmniej 5 autobusami (w tym 2 autobusy o liczbie miejsc siedzących niemniej niż 54 osoby i 1 autobus o liczbie miejsc siedzących niemniej niż 55 osoby) rano jak i w godzinach popołudniowych. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące przewożonym dzieciom. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu, chyba, że zachodzą przesłanki zmiany umowy wskazane w pkt XVI ppkt 3 SIWZ. 3. Przewóz uczniów do w/w placówek, będzie wykonywany w dni nauki szkolnej: a) od 2 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. – 188 dni, b) od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. – 188 dni. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przewozu. Pojazdy, którymi będą przewożeni uczniowie muszą być sprawne pod względem technicznym. 5. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 6. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania, muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 7. Zamawiający zapewnia na okres realizacji przedmiotu zamówienia opiekunów uczniów w czasie ich przewozu. 8. W przypadku awarii pojazdu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić pojazd zastępczy, zgodnie z Wymogami Zamawiającego oraz ofertą Wykonawcy. Wymagane jest jednak niezwłoczne powiadomienie o Zamawiającego o powyższej okoliczności. 9. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć kierowców w identyfikatory (imię, nazwisko) oraz zawiadomić pisemnie Zamawiającego o każdorazowej zmianie osoby na stanowisku kierowcy, z tym zastrzeżeniem, że nowa osoba musi posiadać kwalifikacje nie niższe niż osoba zastępowana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia reguluje treść art. 45 Pzp. 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu poprzez wpłatę na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oleśnica, o/Dobroszyce o numerze 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 3 ppkt. b, c, d, i e musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 – 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3 , wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dowodu dokonania przelewu, b) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 r. poz. 310 ze zm.), c) oryginału gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. 10. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek przedstawiając aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty. Dowód wniesienia wadium. Certyfikat kompetencji zawodowych przewoźnika. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty. Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą następujące dokumenty na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp.: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, b) aktualne na dzieńn składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach