Przetargi.pl
Dowóz uczestników na zajęcia w ramach projektu „Skarbnica wiedzy w Książu Wlkp.”

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 822 001 , fax. 612 822 724
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury
    63130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 612 822 001, fax. 612 822 724
    REGON: 53046500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczestników na zajęcia w ramach projektu „Skarbnica wiedzy w Książu Wlkp.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na realizację projektu: „Skarbnica wiedzy w Książu Wlkp.”, nr RPWP.08.01.02-30-0295/16. Jego głównym celem jest rozwój kompetencji i umiejętności na rynku pracy uczniów Gminy Książ Wlkp. oraz podniesienia jakości procesu kształcenia w jednostkach oświatowych, poprzez objęcie uczniów dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i półkoloniami w okresie wakacyjnym. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi transportowej związanej z zapewnieniem przewozu uczestnikom Projektu „Skarbnica wiedzy w Książu Wlkp.” do miejsca ich zamieszkania po zakończonych dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych oraz dowóz i odwóz uczestników projektu na warsztaty oraz półkolonie organizowane w okresie wakacyjnym do/z szkół podstawowych na terenie Gminy Książ Wlkp. wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie przewozu. 3.Świadczenie usług odbywać się będzie zarówno od poniedziałku do piątku, jak i w weekendy oraz w okresie ferii zimowych i wakacji letnich w roku szkolnym 2018/2019. 4.Transport odbywał się będzie do/z następujących szkół podstawowych: 1)Szkoły Podstawowej im. Wiosny Ludów w Książu Wlkp.; 2)Szkoły Podstawowej im. Ks. Abp. A. Baraniaka w Mchach; 3)Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Chwałkowie Kościelnym; 4)Szkoły Podstawowej im. Emilii Sczanieckiej w Konarzycach. 5.Usługa transportowa obejmuje przewóz około 110 uczniów, którzy zamieszkują w miejscowościach należących do obwodu danej szkoły i zostali zrekrutowani do udziału w projekcie. 6.Usługa obejmuje przejazdy w łącznej ilości około 2 600 km w ciągu roku szkolnego 2018/2019. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. 8.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający długość tras w kilometrach oraz terminy w jakich należy zapewnić dowóz i/lub odwóz uczniów z poszczególnych placówek Zamawiający sporządzi po zakończeniu przygotowania harmonogramu zajęć na rok szkolny 2018/2019. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów/ busów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był wstanie przewiedzieć na etapie podpisania umowy. 10.Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny umożliwiający wykonanie części/całości zadania, przy założeniu, że: 1)Terminy przejazdu grup na trasach mogą się pokrywać. 2)Jeden kurs może dotyczyć kilku uczniów (wówczas wskazany byłby bus). 3)W jednym kierunku mogą być odwożone łącznie dzieci z różnych grup zajęć (wówczas wskazany byłby autobus). 4)Danego dnia może odbyć się kilka kursów bądź żaden. 5)Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojeździe odpowiednio dla danej trasy. 11.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. 12.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić – niezależnie od kierowcy – opiekuna dla przewożonych dzieci. Opiekunem powinna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, do której obowiązków będzie należało w szczególności: 1)Opieka i nadzór podczas przewozu uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania oraz dowóz i odwóz uczestników projektu na warsztaty oraz półkolonie. 2)Opieka i nadzór podczas wsiadania i wysiadania uczniów do/ z pojazdu. 3)Zwracanie uwagi na uczniów podczas przejazdu. 4)W przypadku stwierdzenia, przez kierowcę lub opiekuna, sytuacji zagrażającej uczniom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego i Wykonawcę. 13.Przewozy dzieci i młodzieży do szkół odbywają się zgodnie z obwodami szkolnymi: SzkołaDowóz z miejscowości Szkoła Podstawowa im. Wiosny Ludów w Książu Wlkp. Chrząstowo, Gogolewko, Gogolewo, Jarosławki, Kiełczyn, Kiełczynek, Konarskie, Konarzyce, Łężek, Radoszkowo, Radoszkowo Drugie, Sroczewo, Świączyń, Świączynek, Zaborowo, Zakrzewice, Zawory. Szkoła Podstawowa im. Księdza Arcybiskupa Antoniego Baraniaka w Mchach Błażejewo (gm. Dolsk), Brzóstownia, Charłub, Feliksowo, Chwałkowo Kościelne, Kołacin Ługi, Międzybórz, Sebastianowo, Włościejewice, Włościejewki. Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Chwałkowie Kościelnym Kołacin Szkoła Podstawowa im. Emilii Sczanieckiej w Konarzycach Chrząstowo (za wyjątkiem nr 1-14), Łężek, Jarosławki, Konarskie, Zawory. 14.Szacowana liczba dzieci dowożonych do poszczególnych szkół: Szkoła Szacunkowa liczba dzieci dowożonych Szkoła Podstawowa im. Wiosny Ludów w Książu Wlkp.40 Szkoła Podstawowa im. Księdza Arcybiskupa Antoniego Baraniaka w Mchach 40 Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Chwałkowie Kościelnym 20 Szkoła Podstawowa im. Emilii Sczanieckiej w Konarzycach 10 RAZEM 110 15.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 16.W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, czasowej zmiany organizacji ruchu, zmiany organizacji pracy szkoły w związku z obchodami uroczystości szkolnych, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi lub innymi wydarzeniami, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci i młodzieży zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektora szkoły oraz w tym samym dniu niezwłocznie poinformować drogą elektroniczną o tym fakcie Zamawiającego. Powyższa zmiana nie będzie miała wpływu na cenę 1 wozokilometra. 17.Rozmiar przedmiotu zamówienia w zakresie podanej liczby kilometrów określony jest głównie na podstawie roku szkolnego 2017/2018. Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w roku szkolnym 2018/2019 i dlatego może ona ulec zmianie. Różnica w ilości kilometrów nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. 18.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z terenem, na którym ma być realizowana usługa dowozu na zajęcia w ramach projektu oraz uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty zawarcia umowy. 19.Trasy autobusów przebiegają drogami o nawierzchni asfaltowej, tłuczniowej oraz nawierzchni gruntowej. Wykonawca współpracuje z zarządcami dróg w celu prawidłowego funkcjonowania przewozów szkolnych na terenie Gminy Książ Wlkp. – dotyczy, to zarówno dróg gminnych, jak i dróg powiatowych. 20.Harmonogramy dowozów dzieci będą ustalane w porozumieniu z dyrektorami szkół i liderem projektu w oparciu o plany zajęć dydaktycznych w poszczególnych placówkach. 21.Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, itd. Wprowadzenie zmian w rozkładzie przewozów szkolnych nie będzie miało wpływu na cenę 1 wozokilometra. 22.Zamówienie obejmuje również zapewnienie czystości autobusów, poprzez mycie i sprzątanie przed wyjazdem na trasę przewozów szkolnych. 23.Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawnie technicznie. Stosowane do przewozu pojazdy nie mogą stwarzać zagrożenia dla przewożonych nim osób oraz dla innych uczestników ruchu drogowego. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). 24.W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego, dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw. 25.Wykonawca zapewni w okresie jesienno-zimowym przewóz dzieci autobusami z ogrzewaniem, natomiast w okresie wiosenno - letnim przewóz dzieci autobusami z klimatyzacją. 26.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. Ponadto, musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie pojazdu i przewożonych osób na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem zamówienia. 27.Wykonawca jest odpowiedzialny za pracowników, którymi posługuje się przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązuje się do stałej kontroli stanu trzeźwości kierowców oraz opiekunów uczniów. 28.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne polisy ubezpieczenia OC i NW na pojazdy zgłoszone do przetargu oraz przedłożyć kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów zgłoszonych do przetargu. 29.Nakłady poniesione zarówno przed i po podpisaniu umowy przez Wykonawcę na uruchomienie przewozów szkolnych nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60112000-6 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 2)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oględzin autobusów wykazanych w ofercie do realizacji zamówienia w ciągu 3 dni od dnia otwarcia ofert. 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 4)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5)Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1 kierowcę autobusu Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 6 ) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający od wykonawcy, nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ), 2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela (lidera konsorcjum) wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach