Przetargi.pl
Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2016.

Środowiskowy Dom Samopomocy w Orzeszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Orzeszki, Orzeszki 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 623 21 75 , fax. 89 623 21 75
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Orzeszkach
    Orzeszki 3 3
    12-114 Orzeszki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 623 21 75, fax. 89 623 21 75
    REGON: 28045509000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie zapewnienia osobom zamieszkałym na terenie gminy Rozogi bezpłatnego transportu z miejsca ich zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach i z powrotem w roku 2016.Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne, regularne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego 45 osób zamieszkałych na terenie gminy Rozogi w okresie od 4 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r. z wyłączeniem dni, w których ŚDS nie funkcjonuje.Łączna liczba dni świadczonej usługi wynosi około 240. Przewozy odbywać się będą według projektu dowozu osób stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Projekt ten zawiera wykaz tras, miejscowości, z których realizowany będzie dowóz. Dane zawarte w załączonym projekcie dowozów należy traktować jako orientacyjne, ponieważ mogą ulec modyfikacjom z powodu zmian w zakresie uczestnictwa w zajęciach ŚDS.Przewiduje się również dodatkowe wyjazdy na konkursy, przeglądy (ok 1000 km w całym roku 2016), których termin będzie uzgadniany Wykonawcą z wyprzedzeniem.Rozliczenie wykonania usługi odbywać się będzie z faktycznie przejechanych kilometrów.Łączna ilość dziennych przewozów wynosi ok 250 km. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Osoby będą dowożone do Ośrodka i z powrotem zgodnie z aktualnymi trasami przejazdów, które w uzgodnieniu z kierownikiem ŚDS będzie sporządzał Wykonawca. Trasy te będą ustalane tak, aby przewóz osób odbywał się przy maksymalnej minimalizacji kosztów. Liczba dowożonych osób w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie. 2. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowe godziny kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osób w podróży.3. Godziny świadczenia usługi: 06:45-08:00 - zbieranie osób z miejsc zamieszkania oraz przywóz do ŚDS13:30-15:00 - odjazd z ŚDS i przywóz osób do miejsc zamieszkania 4. Przewozy odbywać się będą dwoma pojazdami, każdy na maksymalną liczbę miejsc 30, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa. Co najmniej jeden z pojazdów musi być wyposażony w wejście dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz posiadać miejsce na wózek inwalidzki. Zimą pojazdy muszą być ogrzewane.5.W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi inny pojazd spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.6. Pojazdy samochodowe, który będą użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu oraz specjalistyczne oznakowanie (przewóz osób niepełnosprawnych). 7. Wykonawca musi realizować niniejszy przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2013r., poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.). 8. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób podczas wykonania usług przewozu. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach