Przetargi.pl
Dowóz i odwóz osób niepełnosprawnych – wychowanków Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnoprawnością Intelektualną Koło w Lesznie w terminie od 06.05.2019 r. do 30.04.2020 r. z pominięciem jednego miesiąca letniego

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysł. Koło w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Starozamkowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5296474 , fax. 0-65 5296352
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysł. Koło w Lesznie
    ul. Starozamkowa
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5296474, fax. 0-65 5296352
    REGON: 12059870007300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz osób niepełnosprawnych – wychowanków Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnoprawnością Intelektualną Koło w Lesznie w terminie od 06.05.2019 r. do 30.04.2020 r. z pominięciem jednego miesiąca letniego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na przywiezieniu i odwiezieniu osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężonym schorzeniami z ich miejsca zamieszkania w godzinach rannych (5:30 – 8:00) do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lesznie, zlokalizowanym przy ul. Starozamkowej 14a w Lesznie oraz odwiezienie w godzinach popołudniowych (14:00 – 16:30) z placówki do domu. 2.Przewidywany średni dzienny przebieg na wszystkich trasach – ok. 950 kilometrów. 3.Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać przewozy na siedmiu trasach, sześcioma środkami transportu w godzinach 5:30 – 8:00 oraz 14:00 - 16:30 w obrębie miejscowości: TRASA I • trasa I – poranna : Leszno - Garzyn – Robczysko – Leszno; • trasa I – popołudniowa : Leszno – Robczysko - Garzyn – Leszno; a. Przewidywany średni dzienny przebieg na trasie I – ok. 100 km. b. Ilość osób przewożonych na trasie: 2 osoby c. Należy uwzględnić dwa dodatkowe miejsca dla kierowcy i opiekuna d. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu wyposażony w windę lub podjazd dla wózków inwalidzkich. TRASA II • trasa II – poranna: Leszno – Zaborowice – Pakówka – Kaczkowo – Dąbcze – Leszno; • trasa II – popołudniowa: Leszno – Dąbcze – Kaczkowo – Pakówka – Zaborowice – Leszno. a. Przewidywany średni dzienny przebieg na trasie II – ok. 110 km. b. Ilość osób przewożonych na trasie: 4 osoby c. Należy uwzględnić dwa dodatkowe miejsca dla kierowcy i opiekuna d. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu wyposażony w windę lub podjazd dla wózków inwalidzkich. Uwaga dla Trasy I oraz Trasy II: • Trasa I oraz trasa II będą wykonywane jednym środkiem transportu, jedna po drugiej, który wyposażony jest w windę lub podjazd dla wózków inwalidzkich. TRASA III • trasa III – poranna: Leszno – Górka Duchowna – Stara Przysieka Druga – Koszanowo – Śmigiel – Bucz – Przemęt - Leszno; • trasa III popołudniowa : Leszno - Przemęt – Bucz – Śmigiel – Koszanowo - Przysieka Stara Druga – Górka Duchowna – Leszno; a. Przewidywany średni dzienny przebieg – ok. 186 km. b. Ilość osób przewożonych na trasie: 7 osób c. Należy uwzględnić dwa dodatkowe miejsca dla kierowcy i opiekuna IV TRASA • trasa IV – poranna: Leszno – Wijewo – Brenno - Zaborówiec – Włoszakowice – Ujazdowo - Bukówiec Górny - Leszno; • IV trasa – popołudniowa: Leszno – Bukówiec Górny – Włoszakowice – Ujazdowo – Zaborówiec – Wijewo – Brenno - Leszno; a. Przewidywany średni dzienny przebieg – ok. 196 km. b. Ilość osób przewożonych na trasie: 9 osób c. Należy uwzględnić dwa dodatkowe miejsca dla kierowcy i opiekuna TRASA V • trasa – poranna : Leszno – Wierzowice Wielkie – Góra – Książęcy Las - Leszno; • trasa – popołudniowa : Leszno – Książęcy Las – Góra – Wierzowice Wielkie – Leszno; a. Przewidywany średni dzienny przebieg – ok. 136 km. b. Ilość osób przewożonych na trasie: 5 osób c. Należy uwzględnić dodatkowe 2 miejsca dla kierowcy oraz opiekuna. d. Uwaga! Wykonawca zamówienia zobowiązany jest zapewnić środek transportu wyposażony w windę lub podjazd dla wózków inwalidzkich. TRASA VI • trasa – poranna : Leszno – Niechłód – Trzebiny – Święciechowa - Leszno; • trasa – popołudniowa : Leszno – Święciechowa – Trzebiny – Niechłód – Leszno; a. Przewidywany średni dzienny przebieg – ok. 65 km. b. Ilość osób przewożonych na trasie: 4 osoby c. Należy uwzględnić dodatkowe 2 miejsca dla kierowcy oraz opiekuna. TRASA VII • trasa – poranna: Leszno – Jędrzychowice – Wschowa – Osowa Sień - Leszno; • trasa – popołudniowa : Leszno – Osowa Sień – Wschowa – Jędrzychowice – Leszno; a. Przewidywany średni dzienny przebieg – ok. 140 km. b. Ilość osób przewożonych na trasie: 5 osób c. Należy uwzględnić dodatkowe 2 miejsca dla kierowcy oraz opiekuna. 4.W przypadku, gdy zaistnieje konieczność zmiany osób przewożonych przez przewoźnika, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu trasy, zmiany jej długości, ilości osób przewożonych oraz godzin odwożenia i dowożenia wychowanków placówki. Każdy Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie ryczałtowej możliwość wprowadzenia zmian przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w trakcie trwania zamówienia, zgodnie z art. 632 Kodeksu cywilnego, cena za 1 km przewozu nie ulegnie zmianie. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli nad wykonanym kilometrażem oraz nad bezpieczeństwem podopiecznych placówki oraz stanem trzeźwości kierowców. 6.Usługa świadczona będzie pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku oprócz dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych od pracy zatwierdzonych przez Zarząd PSONI Koło w Lesznie (tj. 02.05.2019 r., 15.05.2018r., 21.06.2019 r., 16.08.2019 r., 13.12.2019r., 24.12.2019 r., 27.12.2019 r., 31.12.19 r.), dni świątecznych oraz jednego miesiąca letniego. 7.Do realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować busami odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego i przystosowania do przewozu osób niepełnosprawnych tj.: odpowiednie siedziska dla dzieci, bezwładnościowe trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, podłoga antypoślizgowa, jeśli są wymagane przez Zamawiającego - najazdy umożliwiające wprowadzenie wózka inwalidzkiego/platforma do samochodu bądź winda oraz atestowane mocowanie dla wózka inwalidzkiego (listwy cargo, pasy mocujące wózek, pas biodrowy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim). Busy muszą posiadać sprawną klimatyzacje oraz sprawne ogrzewanie. 8.Zamawiający w celu przewozu dzieci dysponuje fotelikami. Niemniej jednak w przypadku zmiany ilości dzieci, które wymagają jazdy w fotelikach lub w przypadku zniszczenia foteli, Wykonawca zobowiązany będzie do zakupienia fotelików. Każdy wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie ryczałtowej w/w zakup. Nie spowoduje to jednak zmiany wynagrodzenia za 1 km przewozu w trakcie trwania zamówienia, zgodnie z art. 632 Kodeksu cywilnego. 9.Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do przewożenia wychowanków placówki muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania w całym okresie trwania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dysponować ludźmi z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania przez cały okres trwania zamówienia. Niedopuszczalne jest, aby Wykonawca nie posiadał choćby przez jeden dzień sprawnego środka transportu bądź osoby z odpowiednimi uprawnieniami do wykonania zamówienia. 10.Przewozy dzieci odbywać się będą pod nadzorem opiekunów wyznaczonych przez Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu osób niepełnosprawnych. 12.Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 13.W przypadku awarii środka transportu w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu. 14.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 917 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z kierowaniem pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. 16. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, w którym zapewnia o okolicznościach wskazanych w pkt 15. 17. Osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w ramach zatrudnienia na podstawie umów o pracę, zostaną ujęte w załączniku do umowy pn. „Wykaz pracowników realizujących usługę”. 18. Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy przedstawienia na każde jego żądanie, każdorazowo w terminie do 5 dni roboczych, dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wymienionych w „Wykazie pracowników realizujących usługę”, tj. a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy, że zatrudnia wskazane w ww. wykazie osoby. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) do wglądu: - kopie dokumentów potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczenia społecznego, tj. wydruki ZUS ZUA, z udostępnieniem tylko danych: z bloku II – numer NIP i REGON oraz nazwa skrócona Wykonawcy; z bloku III – Imię i nazwisko Pracownika; z bloku V – tylko dwie pierwsze cyfry kodu tytułu ubezpieczenia; z bloku VII – data powstania obowiązku ubezpieczenia oraz z bloku XIV – data wypełnienia druku. LUB - kopie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Dane wrażliwe podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych należy poddać anonimizacji. Nie podlega anonimizacji imię i nazwisko pracownika. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. 19. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 18, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, skutkiem czego Wykonawca będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. 20. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osobowym Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego, tj. dostarczy poprawiony Wykaz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach ubezpieczeniowych i bankowych. 4) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 110 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: RAIFFEISEN BANK POLSKA SA nr 17 1750 1136 0000 0000 1208 2657 przed upływem terminu składania ofert tj. 22 marca 2019 r. do godz. 09.00. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie poręczenia lub gwarancji to oryginał tej gwarancji czy poręczenia dołącza do oferty. 5.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli : 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub licencję wspólnotową do przewozu osób. Uwaga! Jeżeli podczas trwania zamówienia licencja wygaśnie, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową opłaconą licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub nową bądź przedłużoną licencję wspólnotową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza w/w dokumentami na ofertę składają się również: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do specyfikacji. 2) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 3) Potwierdzenie złożenia wadium. 2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 - Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert (informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP) zgodne z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach