Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków, w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2018r.

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 561 522 , fax. 447 561 523
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10
    26341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 447 561 522, fax. 447 561 523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków, w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. usług w zakresie : - przewozu uczniów i dzieci (dowóz i odwóz ) z terenu Gminy Mniszków w dniach obowiązkowej nauki szkolnej do 4 szkół podstawowych wg cen za bilety miesięczne, - przewozu uczniów i dzieci (dowóz i odwóz ) z terenu Gminy Mniszków do placówki specjalnej w Piotrkowie Tryb wg stawek za 1 km przejechanej trasy, 2. Zamówienie jest podzielone na cztery części o nazwach: I Trasa , II Trasa, III Trasa, IV Trasa. Przewozy na poszczególnych trasach muszą być realizowane w obecności opiekuna. Część I dotyczy I Trasy : dowóz i odwóz 115 uczniów do Szkoły Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą i do Szkoły Podstawowej w Mniszkowie w 6-u kursach na odcinkach o szacunkowej łącznej długości 2072 km/ miesiąc. Część II dotyczy II Trasy: dowóz i odwóz 165 uczniów do Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym i do Szkoły Podstawowej w Mniszkowie w 6-u kursach na odcinkach o szacunkowej łącznej długości 2757 km/ miesiąc. Część III dotyczy III Trasy: dowóz i odwóz 139 uczniów do Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym i do Szkoły Podstawowej w Mniszkowie w 5-u kursach na odcinkach o szacunkowej łącznej długości 2294 km/ miesiąc. Część IV dotyczy IV Trasy : dowóz i odwóz 2 uczniów do Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego „Szansa” w Piotrkowie Tryb ul. Wysoka 21 w 2- uch kursach na odcinkach o szacunkowej łącznej długości 1110 km/miesiąc. Szacunkowe średnie miesięczne liczby uczniów i kilometrów w roku kalendarzowym 2017 na poszczególnych trasach : I Trasa - 115 uczniów; 2072km/miesiąc, (6 kursów) II Trasa - 165 uczniów; 2757km/miesiąc, (6 kursów) III Trasa - 139 uczniów; 2294km/miesiąc, ( 5 kursów) IV Trasa - 2 uczniów; 1110km/miesiąc, (2 kursy)Szczegółowe zapotrzebowanie na bezpłatne bilety miesięczne dla uczniów z poszczególnych miejscowości na I, II, III, IV trasie, zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Są to wartości prognozowane oparte o dane pochodzące z arkuszy organizacji pracy szkół na rok szkolny 2017/2018 i mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia. W razie zmiany liczby osób uprawnionych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autobus gwarantujący wszystkim osobom uprawnionym miejsca siedzące. 6.Dowożenie powinno rozpoczynać się nie wcześniej niż godzinę przed rozpoczęciem zajęć w poszczególnych szkołach (dot. części I, II, III). 7.Usługa przewozu obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019, odbywających się w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu wykonawcy. 9.Dowodem upoważniającym ucznia do korzystania z przewozu w ramach niniejszego zamówienia będzie bilet miesięczny, wystawiony przez Wykonawcę dla każdego dowożonego ucznia, wraz z legitymacją uczniowską bądź zaświadczeniem o realizacji przez dziecko rocznego przygotowania przedszkolnego (dot. części I, II, III). 10.Szczegółowa imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety ( w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości wykonawcy/om oraz do ref. finansowego gminy Mniszków przez Dyrektorów Szkół, przed rozpoczęciem usług przewozu (dot. części I, II, III). 11.Szczegółowy harmonogram dowozu/odwozu uczniów Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, tak aby był dostosowany do planu zajęć w poszczególnych szkołach. 12.Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów w przypadku zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany miejsca prowadzenia zajęć, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. Zamawiający lub właściwy dyrektor szkoły poinformuje Wykonawcę o takim fakcie pisemnie lub faksem z wyprzedzeniem min. 2 miesięcy, lub w najszybszym możliwym terminie, jeśli konieczności takiej nie mógł wcześniej przewidzieć. W takim przypadku ustalone zostaną nowe terminy. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia umownego. 13.Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów oraz zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdu. 14.Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach, a przystanki na trasie, z wykorzystaniem przystanków już istniejących w poszczególnych miejscowościach wyznacza Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 15.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przewożonych dzieci, na poszczególnych trasach (do 15% w górę i w dół), bez zmiany cen jednostkowych ( ceny biletu miesięcznego dla części I, II, III oraz stawki za 1 km przewozu dla części IV ) w okresie obowiązywania umowy. 16.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami/busem z ilością miejsc w pojazdach zapewniającymi dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach, w wyznaczonych godzinach. W autokarze/busie w czasie przejazdu nie może być większa ilość pasażerów niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Każdy uczeń musi mieć miejsce siedzące. Spełnienie warunku określonego w niniejszym ustępie oraz w ust. 7 wymaga realizacji dowozu uczniów w godzinach rannych co najmniej autobusami/busami, w ilościach : Trasa 1 autobus, Trasa 2 - 2 autobusy równolegle, Trasa 3 – 1 autobus , Trasa 4 - 1 bus. 17.Usługa musi być realizowana autobusami/busem sprawnymi technicznie, ogrzewanymi z aktualnymi badaniami technicznymi, ważnymi polisami OC i NW, odpowiadającymi ogólnym warunkom przewozu osób, zapewniającymi bezpieczne warunki dla pasażerów, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn.: Dz.U.2017.128), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn.: Dz.U.2016.2022 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. 18. Przewoźnik zobowiązany jest w przypadku awarii technicznej pojazdu zapewnić pojazd zastępczy w czasie do 30 minut. 19.Wykonawca musi dysponować ilością kierowców, opiekunów odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. 20.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekę nad uczniami podczas wsiadania i wysiadania z autobusu/busu oraz w czasie jazdy i ponosi całkowitą odpowiedzialność w zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci. Kierowca nie może prowadzić autobusu/busu i jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. 21.W godzinach rannych przy dowożeniu na I trasie - 1 autobusem, na II trasie - 2 autobusami równolegle, na III trasie – 1 autobusem , na IV trasie – 1 busem, w pojazdach tych musi być sprawowana opieka łącznie przez 5 opiekunów. Opiekun winien posiadać uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w formie zaświadczenia wydanego przez właściwy organ ( w zakresie osób nadzorujących bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię w wyznaczonym miejscu). Szczegółowy opis ilości uczniów z danych miejscowości oraz tras kursów podano w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości : 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). na każdą z części, wycenioną w składanym formularzu ofertowym 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział Błogie nr konta : 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RB.271.3.2017.AP na zakup biletów miesięcznych na Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków, w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2018r. .”. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust.2, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w części VI pkt II składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inne dokumenty nie wymienione: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY w części dot. właściwej trasy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty tj. z właściwego rejestru (KRS-u) lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 5) Dowód wniesienia wadium zgodnie z wytycznymi opisanymi w części VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach