Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci do i ze Szkoły Podstawowej im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach, Szkoły Podstawowej im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Półcznie i Szkoły Podstawowej im. Obrońców Polskości na Ziemi Ugoskiej w Ugoszczy w roku 2019

Gmina Studzienice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-143 Studzienice, Kaszubska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 216 593, , fax. 598 216 610
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Studzienice
    Kaszubska 9
    77-143 Studzienice, woj. pomorskie
    tel. 598 216 593, , fax. 598 216 610
    REGON: 77097955900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.studzienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci do i ze Szkoły Podstawowej im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach, Szkoły Podstawowej im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Półcznie i Szkoły Podstawowej im. Obrońców Polskości na Ziemi Ugoskiej w Ugoszczy w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu osób, polegających na dowożeniu uczniów szkół (oddziałów przedszkolnych, szkół podstawowych, gimnazjów) wymienionych w ust. 2 z miejsc wyznaczonych jako przystanki do tych szkół oraz ich odwożeniu po zakończonych zajęciach do miejsc wyznaczonych jako przystanki w roku kalendarzowym 2019, dalej jako przewóz, wraz z zapewnieniem im bezpieczeństwa i opieki w czasie przewozu. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia transportu osób niepełnosprawnych w ramach świadczonej usługi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku kalendarzowym 2019 z i do następujących miejscowości: Osława-Dąbrowa wieś, Osława-Dąbrowa ZBK, Sominy, Kłączno, Pyszno, Lipuszek, Przewóz, Prądzonka, Rabacino. Miejsca przystanków dowozu i odwozu, godziny dowozu i odwozu, szacunkową liczbę dzieci określa załącznik nr 3a. Część nr 2: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Półcznie oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku kalendarzowym 2019 z i do następujących miejscowości: Jeleńcz, Skwierawy, Czarna Dąbrowa, Łąkie, Mokrzyn, Mądrzechowo, Cechyny. Miejsca przystanków dowozu i odwozu, godziny dowozu i odwozu, szacunkową liczbę dzieci określa załącznik nr 3b. Część nr 3: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Obrońców Polskości na Ziemi Ugoskiej w Ugoszczy oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku kalendarzowym 2019 z i do następujących miejscowości: Ugoszcz - Jezioro, Udorpie. Miejsca przystanków przywozu i odwozu, godziny dowozu i odwozu, szacunkową liczbę dzieci określa załącznik nr 3c. 3. Wykonawca winien zapewnić taką liczbę autobusów, aby pierwszy kurs rozpoczynający dowóz dzieci do szkół nie rozpoczął się wcześniej niż o godz. 7 00 oraz aby dojazd wszystkich dzieci do szkół nastąpił w godzinach wskazanych w załączniku nr 3a, 3b, 3c. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień – CPV – 60100000-9-Usługi w zakresie transportu drogowego. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) dowóz dzieci z miejscowości wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 do szkół wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 w dni nauki w szkole oraz nauki w oddziałach przedszkolnych w godzinach określonych w załącznikach nr 3a, 3b, 3c, b) odwóz dzieci ze szkół podstawowych wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 do miejscowości wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 w dni nauki w szkole oraz nauki w oddziałach przedszkolnych w godzinach określonych w załącznikach nr 3a, 3b, 3c, c) zapewnienie bezpieczeństwa i opieki dzieciom podczas przewozu, z miejscowości wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 do szkół podstawowych wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 i drodze powrotnej oraz w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, d) zapewnienie wszystkim dzieciom dojeżdżającym do szkół z miejscowości wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 i z powrotem miejsc siedzących, e) zapewnienie druków biletowych, uprawniających do korzystania z usługi przewozu oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z ich sporządzeniem i wydaniem, f) zapewnienie osoby, która będzie sprawować opiekę nad dziećmi w autobusach w trakcie przewozu, niebędącej kierowcą oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z zatrudnieniem i przejazdem tej osoby, g) zapewnienie autobusu zastępczego w razie niemożności wykonania usługi przewozu przeznaczonym do tego środkiem transportu - podstawienie autobusu zastępczego w ciągu maksymalnie 60 minut w stosunku do planowej godziny odjazdu autobusu. Uwaga: czas podstawienia autobusu zastępczego stanowi także kryterium oceny ofert. 6. Szczegółowy opis praw i obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 4a, 4b, 4c do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej liczby opiekunów, o których mowa w ust. 5 lit. f, aby zagwarantować opiekę dla dzieci w autobusach w trakcie przewozu dla każdego z kursów ustalonych dla każdej części zamówienia. 8. Przewóz może być dokonywany wyłącznie w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U.2017 r., poz. 2200 ze zm.) i ustawą z 15 listopada 1984 roku Prawo przewozowe (j.t. Dz.U.2017 r., poz. 1983) i przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie, środkami transportu drogowego spełniającymi wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, zwłaszcza przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 1990) i przepisach wykonawczych wydanych na ich podstawie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie PZP i spełnia wymagania określone w SIWZ. 9. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy PZP, zobowiązuje Wykonawców do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część, wymienioną w ust. 2, należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, a wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące ofert należy rozumieć jako odnoszące się do ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części. Formularz ofertowy oraz kalkulacja kosztów muszą być wypełnione na każdą część oddzielnie. 11. Wykonawca jest obowiązany do podania kalkulacji kosztów miesięcznego dowozu jednego dziecka z danej miejscowości do danej szkoły i z powrotem, obejmującej wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca w kalkulacji kosztów oraz w cenie usługi uwzględni całość zobowiązań i kosztów wynikających z wykonania umowy, w tym koszt sporządzenia i wydania druków biletowych, o których mowa w ust. 5 lit. e. Zamawiający zastrzega, że liczba kupowanych przez Zamawiającego biletów miesięcznych w okresie objętym realizacją usługi może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych dzieci Wykonawca zapewnia ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych dzieci Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega, że obniżenie szacunkowej liczby przewożonych dzieci nie przekroczy 20 % wartości. 12. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie trwania umowy nie może być wyższa niż cena usługi brutto wskazana przez Wykonawcę w złożonej przez niego ofercie przygotowanej zgodnie z SIWZ. 13. W przypadku wykorzystania kwoty, o której mowa w ust. 12 umowa wygasa. 14. Ostateczna wartość zamówienia będzie zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i zostanie określona z uwzględnieniem liczby uczniów, na których rzecz Wykonawca wykonał usługę objętą umową. 15. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze z tytułu nabycia mniejszej liczby biletów miesięcznych niż określone odpowiednio w załączniku nr 2a, 2b i 2c oraz otrzymania wynagrodzenia w wysokości niższej niż kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 27 grudnia 2018 roku oraz do 20 sierpnia 2019 roku przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego umieścić w miejscowościach wskazanych w ust. 2 w części nr 1, 2 i 3 oraz na przystankach autobusowych znajdujących się przy szkołach informacje dotyczące godzin przyjazdu oraz odjazdu autobusu. Wykonawca w tym samym terminie przekazuje ww. informacje do sekretariatów szkół. 17. Wymagania dotyczące zatrudniania osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. kierowców autobusów, którymi będzie realizowany dowóz dzieci. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1 i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej, o której mowa w § 14 ust. 2 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. Wykonawca będzie dysponował oznakowanymi pojazdami samochodowymi, przystosowanymi konstrukcyjnie, pod względem wyposażenia i spełniania wymogów prawnych do przewozu osób- dzieci do i ze szkoły, w zakresie niezbędnym do wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę składającego ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących kwotach: a) 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) – dotyczy części nr 1 „Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku 2019”, b) 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) – dotyczy części nr 2 „Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Półcznie oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku 2019”, c) 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) – dotyczy części nr 3 „Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Obrońców Polskości na Ziemi Ugoskiej w Ugoszczy oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku 2019”. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w gwarancjach bankowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110 t.j. ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Pekao S.A. I ODDZIAŁ W BYTOWIE nr 49124037831111000040808848 z odpowiednim dopiskiem: - „Wadium w postępowaniu na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku 2019” – dotyczy kwoty wskazanej w ustępie 1 lit. a, - „Wadium w postępowaniu na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Półcznie oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku 2019” - dotyczy kwoty wskazanej w ustępie 1 lit. b, - „Wadium w postępowaniu na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Obrońców Polskości na Ziemi Ugoskiej w Ugoszczy oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku 2019” - dotyczy kwoty wskazanej w ustępie 1 lit. c. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie, tj. przed upływem terminu składania ofert, kwota zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu jest wymagane, ale niewystarczające dla stwierdzenia, że wadium zostało wniesione przez Wykonawcę w terminie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, bez potwierdzania tych okoliczności, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, a także termin obowiązywania gwarancji, nie krótszy niż termin związania ofertą oraz miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres składania ofert lub w terminie określonym zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy PZP, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: - oświadczy, że spełnia ten warunek, - posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.) lub jej kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2018 r., poz. 798 j.t.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 7a, 7b, 7c do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składa to oświadczenie samodzielnie. Oświadczenie o przynależności bądź nie do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli ofertę w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b i 1c do SIWZ), Kalkulacja kosztów (sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ);stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru/ ewidencji; dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach