Przetargi.pl
Dowóz dzieci z Zespołu Szkół i Przedszkola Samorządowego w Gródku w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych

Gmina Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7180664 , fax. 85 8110010
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 85 7180664, fax. 85 8110010
    REGON: 05065930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z Zespołu Szkół i Przedszkola Samorządowego w Gródku w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dowożeniu dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół i Przedszkola Samorządowego w Gródku, taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego, z wyznaczonych miejscowości na terenie gminy Gródek, wraz z opieką w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018, poprzez sukcesywną sprzedaż imiennych biletów miesięcznych, uprawniających przewożonym uczniom dojazd do szkoły i powrót do domu po zakończeniu zajęć szkolnych. 2. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z przystanków komunikacji zbiorowej w miejscowościach, w których zamieszkują, do Zespołu Szkół w Gródku i Przedszkola Samorządowego w Gródku oraz odwożenie ich trasą powrotną po zakończeniu zajęć w dni nauki szkolnej. 3. Wykonawca w celu realizacji usługi utworzy regularne przewozy pasażerskie na terenie gminy Gródek, na warunkach i w zgodzie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1440 z późn. zm.). Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów niezbędnych do prawidłowego świadczenia transportu zbiorowego. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed uzyskaniem zezwolenia właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie gminy Gródek, przedstawi Zamawiającemu rozkłady jazdy z poszczególnych tras. Przebieg tras zostanie ustalony z Zamawiającym i musi zostać przez niego zaakceptowany. 5. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni dodatkowy miesięczny limit 200 km do wykorzystania przez Zamawiającego w celu przewozu dzieci na wycieczki edukacyjne. 6. W przypadku nie wykorzystania limitu określonego w pkt. 5 w danym miesiącu, przechodzi on na kolejne miesiące. 7. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wyjeździe w ramach w/w limitu w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze przed planowaną datą wyjazdu. 8. Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób w ramach opłat biletowych z zastrzeżeniem, iż musi w pierwszej kolejności zapewnić miejsca siedzące uczniom w ramach zawartej umowy. WYKAZ MIEJSCOWOŚCI I UCZNIÓW OBJĘTYCH DOWOŻENIEM: -Rok szkolny 2016/2017 - 112 osób (dowóz dzieci do Zespołu Szkół i Przedszkola Samorządowego między godz. 7:30 - 7:50 i odwóz dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych): Downiewo - 1 os., Kołodno - 10, Królowy Most - 2, Mieleszki- 12, Pieszczaniki - 6, Podozierany - 5, Przechody- 2, Radunin - 1, Ruda- 3, Sofipol - 3, Waliły- 2, Waliły - Dwór - 11, Waliły - Stacja - 28, Wiejki - 20, Załuki- 3, Zubry - 3. - Rok szkolny 2017/2018 - 113 osób (dowóz dzieci do Zespołu Szkół i Przedszkola Samorządowego między godz. 7:30 - 7:50 i odwóz dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych): Downiewo - 2 os., Kołodno- 9, Królowy Most- 2, Mieleszki- 12, Nowosiółki- 1, Pieszczaniki - 5, Podozierany - 4, Przechody- 2, Radunin- 1, Ruda- 2, Słuczanka- 1, Sofipol- 4, Waliły- 3, Waliły - Dwór- 10, Waliły - Stacja- 35, Wiejki- 16, Załuki- 2, Zubry - 2. 9. Wykonawca powinien zatrzymywać się na wszystkich przystankach komunikacji zbiorowej na danej trasie. 10. Koszt dojazdu do przystanków początkowych oraz koszt powrotu do bazy z przystanków końcowych powinien być ujęty w cenie zamówienia i nie podlega odrębnemu rozliczeniu. 11. Dzieci dowożone będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. ferii zimowych i wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 12. W czasie obowiązywania niniejszej umowy Zamawiający ma możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z pięciodniowym wyprzedzeniem. Zmiany rozkładu jazdy nie będą wpływały na wynagrodzenie Wykonawcy za realizację niniejszej umowy. 13. Liczba dzieci podana w wykazie dzieci jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Przed rozpoczęciem roku szkolnego aktualna liczba dzieci zostanie podana odpowiednio do 15 sierpnia 2016 r. i 15 sierpnia 2017 r. 14. Dzieci powinny być dowiezione do Zespołu Szkół w Gródku między godz. 7:30 - 7:50 ze wszystkich miejscowości. 15. Godziny odjazdu zostaną ustalone z Wykonawcą najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi. 16. Trasa dowożenia powinna być w miarę możliwości najkrótszym odcinkiem drogi pomiędzy szkołą a daną miejscowością. 17. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia we własnym zakresie opiekuna oraz opieki dzieciom podczas ich przewożenia. Pod pojęciem opieka rozumie się: zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania, przejazdu dzieci autobusem oraz doprowadzenie dzieci do Przedszkola Samorządowego i Zespołu Szkół z miejsca wysiadania jak również w trakcie odwozu odebranie dzieci z w/w placówek i doprowadzenie do pojazdu. Opiekun powinien również nosić odblaskową kamizelkę i prowadzić ewidencję przyjeżdżających dzieci i przekazywać ją do świetlicy szkolnej. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. W autobusie w czasie przewozu dzieci musi znajdować się kierowca i opiekun. 18. Opiekun powinien posiadać ważne przez cały okres trwania umowy zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchu drogowego dla osób nadzorujących bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię w wyznaczonym miejscu, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 19. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu w czasie umożliwiającym punktualny przywóz i odwóz dzieci. 20. W okresie jesienno-zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być śliskie. 21. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, stosownymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z warunkami określonym w SIWZ. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zakupywanych biletów. Przewidywane ilości usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie stanowią podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów miesięcznych w toku realizacji umowy. 23. Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 24. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadniane pisemnie przez przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy. 25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 26. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest on do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach