Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w latach 2019, 2020 i 2021: Część I – Dowóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej i miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Ryglicach, Część II- Dowóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Zalasowej, Część III- Dowóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy, Część IV- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości: Wola Lubecka, Zalasowa do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w latach 2019, 2020 i 2021: Część I – Dowóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej i miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Ryglicach, Część II- Dowóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Zalasowej, Część III- Dowóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy, Część IV- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości: Wola Lubecka, Zalasowa do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. „Dowóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w latach 2019, 2020 i 2021”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części: - Część I - Dowóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej i miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Ryglicach - Część II - Dowóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Zalasowej - Część III - Dowóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy - Część IV - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości: Wola Lubecka, Zalasowa do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi dowożenie dzieci do szkół i/lub przedszkoli, a także ich odwożenie po zajęciach do miejsc zamieszkania codziennie za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych oraz z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, a także innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego. Zamawiający przewiduje w 2019 roku – 185 dni przewozu; w 2020 r.- 190 dni przewozu, w 2021 r. -187 dni przewozu, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na wyjątkową sytuację związaną z warunkami atmosferycznymi, z powodu których odwołane zostaną zajęcia w szkole i/lub przedszkolu. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu dla wszystkich części zamówienia - wykaz tras dowozu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci, Godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć: - Cz. I: godzina rozpoczęcia zajęć w SP w Kowalowej: 8:00, godzina zakończenia zajęć w SP w Kowalowej: 13:30; godzina rozpoczęcia zajęć w SP w Ryglicach: 8:00, godzina zakończenia zajęć w SP w Ryglicach: 14:30; godzina rozpoczęcia zajęć w PP w Ryglicach: 8:00, godzina zakończenia zajęć w SPP w Ryglicach: 14:00; - Cz. II: godzina rozpoczęcia zajęć: 8:00, godzina zakończenia zajęć:15:30; - Cz. III: godzina rozpoczęcia zajęć: 8:00, godzina zakończenia zajęć:15:20; - Cz. IV: godzina rozpoczęcia zajęć: 8:00, godzina zakończenia zajęć:15:30. Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017. poz. 2200 ze zm.). Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017. poz. 1260z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponować następującymi pojazdami: Część I - 1 bus z co najmniej 18 miejscami do siedzenia Część II –1 autobus z co najmniej 50 miejscami do siedzenia Część III –2 busy, w tym 1 bus z co najmniej 30 miejscami do siedzenia oraz 1 bus z co najmniej 18 miejscami do siedzenia Część IV - 1 bus z co najmniej 9 miejscami do siedzenia Ponadto w przypadku Części IV zamówienia, przewóz dzieci będzie się odbywał środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, gdyż przedmiotem tego zamówienia jest przewóz 7 dzieci niepełnosprawnych ruchowo i umysłowo, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 45 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie. Wykonawca winien dysponować kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów będących w ruchu oraz niezbędną rezerwę, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017. poz. 2200) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017. poz. 1260z późn. zm.), określających wymagania w stosunku do kierowców. Wykonawca zapewnia opiekuna podczas przewożenia dzieci (na każdy środek transportu). Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą być pełnoletnie oraz posiadać zdolność do czynności prawnych, a także muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Opiekunem dzieci nie może być kierowca pojazdu. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Opiekun ponosi odpowiedzialność za dzieci dowożone od chwili wejścia dzieci do pojazdu do chwili przekazania ich szkole lub przedszkolu oraz od chwili odebrania ich ze szkoły lub przedszkola do chwili opuszczenia przez dzieci pojazdu w danej miejscowości.Za bezpieczeństwo dzieci dochodzących do pojazdu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/prawni opiekunowie. Podczas dowozu opiekun odprowadza dzieci pod drzwi wejściowe do szkoły i przekazuje je wyznaczonemu przez dyrektora szkoły pracownikowi szkoły lub przedszkola. Podczas odwozów opiekun odbiera dzieci spod drzwi szkoły lub przedszkola i wprowadza do pojazdu zgodnie z ustalonym porządkiem. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin przewozu dzieci. Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę na każde 12 miesięcy od daty podpisania umowy, a w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 30 000,00 zł – dot. Części I, 25 000,00 zł – dot. Części II, 35 000,00 zł – dot. Części III 30 000,00 zł – dot. Części IV dla każdej części zamówienia z osobna. W sytuacji nie przedstawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zostanie naliczona kara w wysokości 500 zł za każdy dzień opóźnienia w doręczeniu dokumentu. 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych: Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga na każdą część z osobna – aby 1 kierowca – dot. części I, II i IV; 2 kierowców – dot. cz. III, wykonujący/wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy był zatrudniony/było zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać w/w osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy „ Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. UWAGA: Powyższy zapis nie dotyczy osób prowadzących samodzielnie działalność jednoosobową, którzy sami będą realizować przedmiot zamówienia oraz nie zatrudniają osób do realizacji niniejszego zamówienia. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: dowóz dzieci do szkół i przedszkoli. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osoby na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( Dz. U. 2017 poz. 847) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: • Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informację o stanie oraz sposobie zatrudnienia w/w osób. • Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wyklucza możliwość wykonywania przez 1 osobę wyznaczoną przez wykonawcę lub podwykonawcę usług związanych z realizacją dwóch lub więcej części zamówienia. Jedna osoba wskazana przez wykonawcę lub podwykonawcę może wykonywać zadania związane z realizacją tylko jednej części zamówienia. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: wykazie tras dowozu stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ, a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dane o planowanej liczbie przewożonych dzieci zawarte zostały w wykazie tras dowozu stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Podane liczby przewożonych dzieci są szacunkowe. 6. Termin wykonania zamówienia: Część I -IV - od dnia 2 stycznia 2018 r. do 22 grudnia 2021 r. w dni nauki szkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach