Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia” w Jastrzebi k/Ciężkowic

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2019-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia” w Jastrzebi k/Ciężkowic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia” w Jastrzebi k/Ciężkowic”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. „Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia” w Jastrzebi k/Ciężkowic”. W zakres zamówienia wchodzi dowożenie dzieci z następujących szkół: Szkoły Podstawowej w Ryglicach, ul. Tarnowska 25, Szkoły Podstawowej w Lubczy 51, 33-162 Lubcza, Szkoły Podstawowej w Kowalowej, 33-161 Kowalowa 10 Szkoły Podstawowej w Zalasowej, ul. Karpacka 21, Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej Nr 164 Szkoły Podstawowej w Joninach Nr 3 Szkoły Podstawowej w Bistuszowej Nr 82 do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia” w Jastrzębi Nr 343, a także ich odwożenie po zajęciach na stoku do miejsc zamieszkania przez przewidywane 8 wyjazdów ( po 4 wyjazdy dla każdej tury) wg harmonogramu pobytu na stoku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje 8 wyjazdów ( po 4 wyjazdy dla każdej tury), natomiast zakłada, że liczba tych wyjazdów może ulec zmianie ze względu na wyjątkową sytuację związaną z warunkami atmosferycznymi, z powodu których odwołane zostaną zajęcia na stoku narciarskim lub w sytuacji gdy umowa na realizację zamówienia zostanie podpisana z Wykonawcą w terminie późniejszym niż terminy wskazane w harmonogramie pobytu na stoku narciarskim ( załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający przewiduje przewóz dzieci podzielonych na 2 tury tj. 1 tura 39dzieci + 3osoby opieki ( dzieci z Ryglic, Zalasowej i Woli Lubeckiej), 2 tura 42 dzieci + 4 osoby opieki ( dzieci z Lubczy, Kowalowej, Jonin i Bistuszowej). Liczba dzieci stanowi maksymalną wielkość zamówienia. Podane liczby dzieci są szacunkowe. Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu do Stacji Narciarskiej w Jastrzębi. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu będą sprawowali nauczyciele. Przewiduje się 16-godzinną naukę jazdy na nartach dla każdej tury tj. przez 4 dni po 4 godz. Wymaga się aby Wykonawca podał cenę za jednorazowy przejazd autobusem (dowóz i odwóz wraz z postojem). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: harmonogramie pobytu na stoku stanowiącego zał. nr5 do SIWZ, a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200). Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponować następującymi pojazdami: 2 autobusy, w tym 1 z co najmniej 46 miejscami do siedzenia i 1 z co najmniej 42 miejscami do siedzenia. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie. Wykonawca winien dysponować kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów będących w ruchu oraz niezbędną rezerwę, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990), określających wymagania w stosunku do kierowców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby 2 kierowców wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy było zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać w/w osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy „ Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: dowóz dzieci do Stacji Narciarskiej w Jastrzębi. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osoby na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: • Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informację o stanie oraz sposobie zatrudnienia w/w osób. • Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia 02 lutego 2019 r. do 15 lutego 2019 r.. UWAGA: Jeżeli ze względu na panujące warunki atmosferyczne nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 15 lutego 2019 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 29 marca 2019 r. po uprzednim zaktualizowaniu harmonogramu pobytu na stoku (zał. nr 5 do SIWZ) przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach