Przetargi.pl
Dowóz dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Głogówek w roku szkolnym 2018/2019

Gmina Głogówek ogłasza przetarg

  • Adres: 48-250 Głogówek, ul. Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48774069900 , fax. +48774069906
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogówek
    ul. Rynek 1
    48-250 Głogówek, woj. opolskie
    tel. +48774069900, fax. +48774069906
    REGON: 531413350
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Głogówek w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci do przedszkola, uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych do niżej podanych placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Głogówek wraz z odwiezieniem tych dzieci i uczniów do miejsca zamieszkania: - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Głogówku - oddział przedszkolny przy SP Nr 1 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głogówku - Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Głogówku - Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Głogówku - Szkoła Podstawowa w Biedrzychowicach - Szkoła Podstawowa w Szonowie - Oddział przedszkolny w Szonowie - Oddział przedszkolny w Biedrzychowicach - Oddział przedszkolny na Oraczach - Szkoła Podstawowa w Racławicach Śląskich Zakres zamówienia: •usługi przewozowe - dowozy uczniów do placówek oświatowych w gminie Głogówek w roku szkolnym 2018/2019 w dni z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, dni ustalonych przez szkoły, także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno -wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U z 2002 r., Nr 46, poz.432 z późniejszymi zmianami. •w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: a/skróceniu godzin nauki, egzaminu gimnazjalnego. b/odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn. Wykonawca zostaje powiadomiony przez szkołę o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. •usługi będą świadczone autobusami i pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie, pojeździe - odpowiednio dla danej trasy. W przypadku awarii autobusu, pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego autobusu, pojazdu o odpowiedniej liczbie miejsc, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. •Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. •dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych będzie się odbywał na podstawie harmonogramu, który będzie stanowił załącznik do umowy, określony od 03.09.2018r. •ustalona długość tras podana w podziale na każde zadanie określona (w załączniku nr 6) zawiera ilość kilometrów planowanego dowozu i odwozu uczniów wykonanego jednym autobusem. Liczba kilometrów może ulec zmianie po zmianie harmonogramu dowozu. •podstawą dla Zamawiającego do regulowania należności są wykonane usługi dla danej trasy, będzie to ilość kilometrów wykonanych ustalona przez Zamawiającego i podana w harmonogramie, jeżeli kurs przebiegał zgodnie z harmonogramem. Jeżeli kurs wykonany był krótszy, to za ilość wykonanych kilometrów. •wszyscy uczniowie, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezieni do poszczególnych szkół na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. •odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania będzie odbywało się w godzinach ustalonych w harmonogramie. Harmonogram ten może ulec zmianie po zatwierdzeniu przez dyrektorów szkół rozkładu zajęć na rok 2018/2019 i przekazaniu Wykonawcy. •Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozu i odwozu. Z chwilą ustalenia rozkładu zajęć lekcyjnych Zamawiający i Wykonawca ustalą obowiązujący harmonogram dowozu i odwozu. Powyższe zostanie uregulowane poprzez podpisanie stosownego aneksu wraz z harmonogramem, który będzie podstawą do następnych rozliczeń. •usługi dowozu uczniów będą świadczone według załączonego wykazu tras z terenu gminy Głogówek do wymienionych szkół zgodnie z (załącznikiem nr 6) oraz zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym harmonogramem czasowym. •wykaz kursów, miejscowości, ilość uczniów do odwiezienia po lekcjach, może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach. Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do : •stosowania autobusów, pojazdów do przewozu dzieci szkolnych oraz jego oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; •ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również do odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (7 części) na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1- realizowane autobusem na minimum 42 miejsca siedzące Trasa : Głogówek- Stare Kotkowice-Biedrzychowice SP/OP- Twardawa Zwiastowice- Biedrzychowice SP- Stare Kotkowice - Głogówek G Nr 1 Zadanie Nr 2- realizowane pojazdem na minimum 15 miejsc siedzących Trasa : Głogówek- Wróblin- Głogówek G Nr 1 Głogówek- Nowe Kotkowice- Chudoba- Głogówek -SP Nr 1/G Nr 1 Zadanie Nr 3- realizowane autobusem na minimum 49 miejsc siedzących Trasa: Głogówek-Wierzch- Mionów- Mochów- Głogówek G Nr1/SP Nr1 Zadanie Nr 4- realizowane autobusem na minimum 38 miejsc siedzących Trasa: Głogówek- Zawada But- Sysłów- Golczowice- Mucków- Zawada- Błażejowice -Mochów - Głogówek G Nr1/SP Nr1 Zadanie Nr 5- realizowane autobusem na minimum 59 miejsc siedzących Trasa: Głogówek-Leśnik - Kierpień- Rzepcze - Głogówek SP Nr1/G Nr1 Zadanie Nr 6- realizowane autobusem na minimum 58 miejsc siedzących Trasa: Głogówek- Dzierżysławice- Mochów –Głogówek G Nr1/SP Nr1-Głogówek SPNr2- Głogowiec- Głogówek OP Oracze- Głogówek SP Nr2 /G Nr1 Zadanie Nr 7- realizowane autobusem na minimum 47 miejsc siedzących Trasa: Głogówek- Ciesznów- Kazimierz- Góreczno – Tomice- Szonów SP/OP- Klisino - Racławice Śl. SP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę, w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 oraz z 2016r. poz. 64). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogówku Nr 35 8904 0001 1000 0000 4819 0007 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 4.W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem – Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. 5.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4 lit. a i ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku posiadania uprawnień Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3)Dowód wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznaczne z dokumentu rejestracyjnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach