Przetargi.pl
Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Gminę Sławno w roku szkolnym 2018/2019

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Gminę Sławno w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu. 1. Dowóz dzieci i uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie od 3 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. do następujących placówek oświatowych: 1) Szkoły Podstawowej w Sławsku; 2) Przedszkola Gminnego w Gwiazdowie - Filia w Sławsku; 3) Szkoły Podstawowej we Wrześnicy; 4) Przedszkola Niepublicznego „Ekoludki” we Wrześnicy; 5) Szkoły Podstawowej w Bobrowicach; 6) Szkoły Podstawowej w Warszkowie; 7) Ogniska Przedszkolnego „Pajacyki” w Warszkowie; 8) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sławnie; 9) Szkoły Podstawowej w Żukowie; 10) Przedszkola Gminnego w Gwiazdowie z zapewnieniem odwozu, po skończonych zajęciach, do miejscowości zamieszkania. 2. Przewóz ma być realizowany według przebiegu linii komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i uczniów – na podstawie biletów miesięcznych. Realizacja usługi, ma umożliwić przejazd autobusami z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz odwóz do miejsca zamieszkania, zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, z dostosowaniem liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a także uwzględnieniem następujących godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych: 1) Szkoła Podstawowa w Sławsku – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: uczniowie szkoły podstawowej – 1300, uczniowie szkoły podstawowej i klas gimnazjalnych – 1430 i 1530; 2) Przedszkole Gminne - Filia w Sławsku – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godzina odwozu – 1300; 3) Szkoła Podstawowa w Warszkowie – godzina rozpoczęcia zajęć – 730; godziny odwozu – 1205 i 1410; 4) Wiejskie Ognisko Przedszkolne „Pajacyki” w Warszkowie – godzina rozpoczęcia zajęć – 730; godzina odwozu – 1410; 5) Szkoła Podstawowa we Wrześnicy – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: miejscowości Noskowo, Żabno – 1240 i 1430; miejscowości Tychowo, Warszkowo – 1340, wszystkie miejscowości – 1520; 6) Punkt Przedszkolny „Ekoludki” we Wrześnicy – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu – 1240, 1430 oraz 1520; 7) Szkoła Podstawowa w Bobrowicach – godzina rozpoczęcia zajęć – 815; godziny odwozu: 2 razy w tygodniu 1345 i 1535 oraz 3 razy w tygodniu 1300 i 1440 i 1535; 8) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sławnie – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu – 4 razy w tygodniu 1520 i 1 raz w tygodniu 1445, 9) Szkoła Podstawowa w Żukowie – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: 2 razy w tygodniu 1140 oraz 5 razy w tygodniu 1225 i 1415 i 1505; 10) Szkoła Podstawowa w Żukowie (klasy gimnazjalne SP w Sławsku) – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: 5 razy w tygodniu 1225 i 1415 i 1505; 11) Przedszkole Gminne w Gwiazdowie – godzina rozpoczęcia zajęć – 820; godziny odwozu: 5 razy w tygodniu 1315 i 1345 oraz 2 razy w tygodniu 1450. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opieki dla przewożonych dzieci i uczniów. Opieka nie może być sprawowana przez kierowcę. Opiekunem winna być osoba dorosła posiadająca odpowiednie kwalifikacje. Osoba pełniąca funkcję opiekuna w trakcie wykonywania obowiązków powinna być wyposażona i używać kamizelki odblaskowej z napisem OPIEKUN. 4. Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami, dba o ich bezpieczeństwo w czasie ich przewozu, oraz podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/prawni opiekunowie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów i dzieci z poszczególnych miejscowości w trakcie realizacji zamówienia. Liczba uczniów dowożonych do placówek oświatowych określana będzie na dany miesiąc na podstawie zapotrzebowania składanego przez dyrektorów placówek w terminie do 10-ego dnia miesiąca świadczenia usługi. 6. Ostateczny szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu uczniów Wykonawca sporządzi przed przystąpieniem do Wykonywania usługi we współpracy z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych. 7. W zakresie ustalenia przewozu uczniów na zajęcia oraz po zakończeniu zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami placówek, w tym także uwzględniając organizację roku szkolnego z każdym z dyrektorów, stosownie do rozporządzenia o organizacji roku szkolnego dającego możliwość indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktycznych (8 dni w roku szkolnym). Dyrektor może także ustalić dodatkowy dzień wolny od zajęć pod warunkiem odpracowania go w sobotę. O tym fakcie dyrektor jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin przewozu dzieci i uczniów w okresie realizacji niniejszego zamówienia oraz prawo do uzgadniania tras przewozów, w tym w szczególności zmiany trasy. Część II – Dodatkowe przewozy organizowane przez Gminę Sławno w okresie od 1 września 2018r. do 31 sierpnia 2019r. 1. Usługi przewozu obejmują przewozy autobusem na imprezy kulturalne, oświatowe, sportowe i inne tego rodzaju stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie jednostkowych zleceń. 2. Zlecenia dodatkowych przewozów składane Wykonawcy w formie pisemnej (w tym także za pomocą e-mail) będą określać dzień i godzinę wyjazdu, trasę przewozu oraz planowana liczbę uczestników. Zlecenie wyjazdu nastąpi w terminie nie krótszym niż na 3 dni przed dniem wykonania usługi. 3. Po otrzymaniu zlecenia Wykonawca w ciągu 24 h jest zobowiązany do określenia planowanej liczby kilometrów do przejechania w związku z realizacją zlecanego przewozu. 4. Rozliczenie przewozu nastąpi wg faktycznej liczby kilometrów przejechanych w ramach jednostkowego zlecenia przy zastosowaniu stawki za 1 km wskazanej w ofercie. 5. Planowana liczba kilometrów w ramach dodatkowych przewozów wynosi 2600. Dotyczy części I i II: 1. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizacji usług z wykorzystaniem pojazdów nie starszych niż 20-letnie (dotyczy roku produkcji pojazdu); 2) zapewnienia taboru bezpiecznego i niezbędnego do przewozu wszystkich dowożonych dzieci i uczniów, z odpowiednią ilością miejsc siedzących w pojazdach, odpowiadającą liczbie aktualnie przewożonych osób. Pojazdy służące do przewozu dzieci i uczniów muszą być w pełni sprawne technicznie i gwarantować pełne bezpieczeństwo przy przewozie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług i utrzymane w czystości; 3) podstawienia w ciągu 1 godziny zastępczego środka transportu w razie awarii autobusu; 4) zatrudnienia kierowców posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegania norm pracy kierowców autobusów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania doraźnych kontroli spełnienia wymienionych wymogów w czasie obowiązywania umowy. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, na podstawie umowy o pracę, tj. kierowców, opiekunów. 3. W związku z powyższym Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 2. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 2, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo 4. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 5. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust. 3 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł powierzyć bezpośrednią realizację usługi osobom wymienionym w ust. 3 dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 5 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych pisemnych oświadczeń o których stanowi ust. 3. 7. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym ust. 2 i 5. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia, jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w projektach umów stanowiących załączniki nr 4a i4b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla Części I – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Dla Części II – nie wymaga się wniesienia wadium 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Wadium na przewóz uczniów” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach