Przetargi.pl
Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021

Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 59-241 Legnickie Pole, Kiliana Ignacego Dientzenhofera
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 86 858 28 10 , , fax. (076) 858 28 12
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
    Kiliana Ignacego Dientzenhofera 1
    59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 86 858 28 10 , , fax. (076) 858 28 12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.legnickiepole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przewozie dzieci przedszkolnych do Przedszkola w Legnickim Polu i przewozie uczniów do Zespołu Szkół – Szkoły Podstawowej w Legnickim Polu, Szkoły Podstawowej w Mikołajowicach i Szkoły Podstawowej w Bartoszowie, gmina Legnickie Pole, województwo dolnośląskie, (zgodnie z uchwała Rady Gminy Legnickie Pole z dnia 30.09.2019r. wchodzących w skład Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Legnickim Polu) obejmującej transport autobusowy i opiekę w czasie przewozu dzieci i uczniów do poszczególnych placówek oświatowych tj. Przedszkola w Legnickim Polu i Szkół: w Legnickim Polu, Mikołajowicach i Bartoszowie na trasach określonych w pkt VI Opisu przedmiotu zamówienia. Przewóz dzieci i uczniów będzie się odbywał w dniach zajęć dydaktyczno-wychowawczych (dalej: zajęcia) ustalonych na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46 poz. 432 z późn. zm.), w oparciu o rozkład jazdy opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2020/2021 z wyłączeniem wakacji , ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych i szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w umowie w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 3.3 Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, określone w art. 29 ust. 3a u.p.z.p. (sekcja II.4 Ogłoszenia o zamówieniu): 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osoby realizujące przedmiot niniejszego zamówienia . 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy w zakresie spełniania warunku zatrudnienia na umowę o pracę. Na tym etapie, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4. Brak kopii umowy/umów o pracę lub zaświadczenia z ZUS, o których mowa w pkt 3, będzie traktowane, jako nie wykonanie obowiązku zatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę i skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 100,00 zł (sto złoty) za każdy dzień opóźnienia. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 11.2 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). 11.3 Oferta musi być zabezpieczona wadium - do upływu terminu składania ofert. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza – decyduje data i godzina wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 11.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669). 11.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręcznie musi być gwarancją lub poręczeniem nieodwołalną(-ym), bezwarunkową(-ym) i płatną(-ym) na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną(-ym) zgodnie z obowiązującym prawem i winna(-o) zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, 11.6 Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 11.7 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669), należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze składaną ofertą przetargową. 11.8 W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669), Zamawiający wymaga dołączenia do poręczenia - umowy o udzielenie wsparcia (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) lub zamawiający wymaga aby w treści poręczenia podmiot go udzielający oświadczył, że na dzień udzielenia poręczenia posiada umowę z wykonawcą i określił identyfikujące je dane (np. data zawarcia, numer, itp.). 11.9 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczym w Legnickim Polu nr: 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003 z dopiskiem: „Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021” – ROG.271.16.2020.U.PN” 11.10 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11.11 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.12 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 11.12. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.13 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.12.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.14 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona. 11.15 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.16 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. 5.2 Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1. Kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: O udzielenie zmówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają: aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ  dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. 2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w Formularzu oferty – IV części przedmiotu zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 5. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 u.p.z.p. lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 6. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach