Przetargi.pl
„Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych w roku szkolnym 2020/2021”

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych w roku szkolnym 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej w sposób bezpieczny i punktualny dla zadania pn: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Murów w roku szkolnym 2020/2021 wraz z opiekunami w formie zakupu biletów miesięcznych - w ramach przewozów regularnych. 2.Przewóz dzieci w ramach przewozów regularnych odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r., zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. 3.Zamówienie będzie realizowane w ramach przewozów regularnych w Krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1039 z późn. zm.). 4.Dopuszcza się, o ile będą miejsca w autobusach/busach, przewozy innych osób w ramach przewozów regularnych, które będą ponosić koszty przejazdu na rzecz przewoźnika, z zastrzeżeniem zapisów ustawy z 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego ( Dz. U. z 2018 r. poz. 295 z późn. zm.). 5.Dzieci nie mogą być wcześniej w placówce oświatowej niż pół godziny przed godziną rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w szkole. Faktyczne godziny odjazdów autobusów wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. 6.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz dzieci do szkół i przedszkoli. 7.Ilość i wielkość pojazdów na danej trasie należy dostosować do ilości przewożonych dzieci. 8.Łączna liczba dzieci do przewiezienia do szkół i przedszkoli i z powrotem wynosi w roku szkolnym 2020/2021 – 144 dzieci w tym 21 dzieci przedszkolnych dowożonych w formie zakupu biletów miesięcznych. Podane liczby dzieci są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie. 9.Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykonywał przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej – jako publiczny przewóz osób ( przewóz osób w ramach publicznego transportu drogowego). 10.Wykonawca winien tak skalkulować liczbę miejsc siedzących dla osób dojeżdżających do placówek oświatowych, aby nie dopuszczać do sytuacji, żeby inne osoby chcące skorzystać z przewozu nie miały zagwarantowanego przewozu. 11.Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu dzieci i odbiór wynikających z organizacji pracy szkoły lub przedszkola, 12.W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dniach rekolekcji, sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątanie świata, w przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy je wkalkulować w cenę biletów, 13.Ostateczne godziny przejazdów autobusów/busów wynikające z organizacji pracy szkoły z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych pomiędzy Dyrektorami szkół i przedszkoli a Wykonawcą. 14.Zamawiający najpóźniej 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi ( w danym miesiącu ) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów. 15.Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy do poszczególnych szkół i przedszkoli bilety miesięczne lub karty przejazdu zgodnie z wykazem uczniów i dzieci przedszkolnych. 16.Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca. Zakupiony, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 17.Wykonawca na podstawie imiennej listy dzieci zakupionych biletów będzie wystawiał fakturę i przekaże ją Zamawiającemu, 18.Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej trasie -opiekę na trasie dowożenia zapewnia Zamawiający, 19.W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu przez Wykonawcę pokryje on dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 20.Dzieci z miejscowości: Młodnik, Radomierowice, Święciny, Grabice dojeżdżający do Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu winni być dowiezieni do przystanku autobusowego – zatoczka autobusowa ul. Lipowa 68. 21.Z uwagi na utrudniony manewr nawracania na drodze w miejscowości Święciny i w miejscowości Okoły , Wykonawca winien na tych trasach zabezpieczyć mniejsze pojazdy. 22.Rozkład jazdy autobusów musi przewidywać przystanki w miejscowościach określonych w zestawieniu. Na przystankach, o których mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca jest zobowiązany umieścić dodatkową informację (obok zwykłego rozkładu jazdy) o godzinach odjazdu i przyjazdów w ramach niniejszej umowy. 23.Obecnie Wykonawca nie ma potrzeby posiadania środka transportu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, jednak Zamawiający nie wyklucza takiego zapotrzebowania w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany posiadać w swoim taborze środek transportu dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wystąpienie takiej potrzeby nie może być podstawą do żądania przez Wykonawcę zmiany oferowanej ceny ryczałtowej biletu miesięcznego. 24.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 25. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1i art. 25 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 poz. 1040 ). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę – kierowców z uprawnieniami niezbędnymi do przewożenia osób. Szczegółowe uregulowania w kwestii zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców pracowników na podstawie umowy o pracę, zawiera wzór umowy stanowiący (załącznik nr 9 do SIWZ). 26. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp . 27. Miejsce wykonywania zamówienia: Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie ul. Wolności 20 Publiczna Szkoła Podstawowa w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 14 Publiczna Szkoła Podstawowa w Zagwiździu ul. Lipowa 68 Publiczne Przedszkole w Murowie ul. Lipowa 17 Publiczne Przedszkole w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 2 Oddział zamiejscowy w Zagwiździu ul. Lipowa 12A Publiczne Przedszkole w Murowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: BS Łubniany 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 z dopiskiem: Wadium – „Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych w roku szkolnym 2020/2021”- kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał poręczenia lub gwarancji nie może być trwale zszyty/ zbindowany z ofertą. 6. Beneficjentem gwarancji jest Gmina Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 9. W wymienionym przypadku, dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym dla stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r. poz. 58) .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2. W przypadku powołania się na zasoby innego podmiotu Wykonawca składa oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu, na którego zasoby się powołuje do udostępnienia swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podaniem zakresu i okresu udziału podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) i składa się go wraz z ofertą. 3.Dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa: Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej ( art. 78§ 1KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach