Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 88-66-500 , fax. 74 88-66-509
- Data zamieszczenia: 2018-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b
58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 88-66-500, fax. 74 88-66-509
REGON: 89112930100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dot. wykonania i dostawy materiałów informacyjno - promocyjnych do DWUP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa wydawnicza obejmująca przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, korektę językową, skład, łamanie tekstu, druk oraz dostawę 5000 sztuk broszur informacyjnych dot. rozpowszechniania informacji o działaniach organizowanych w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego na rzecz poszukujących pracy oraz bezrobotnych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i warunkami jego realizacji stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2:Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Każdy z dostarczonych materiałów promocyjnych i poligraficznych oraz jego elementy dodatkowe np. wyposażenie w zależności od rodzaju musi być taki sam. d) Technologia, powierzchnia nadruku oraz przedmiot powinny być tak dobrane, aby nadruk był czytelny, wyraźny i trwały. e) Wszystkie dostarczone materiały promocyjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku oraz muszą spełniać następujące kryteria: •funkcjonalności, tj. muszą spełniać swoje przeznaczenie, materiały będące przedmiotem zamówienia mają zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie z nich. •trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom i nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu, ruchome elementy materiału zapewniają jego właściwe funkcjonowanie. •estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia materiału podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne elementy każdego z materiałów promocyjnych muszą być kompletne, dobrze do siebie spasowane i zamocowane. f) Każdy pojedynczy egzemplarz materiału promocyjnego, musi być trwale oznakowany poprzez naniesienie elementów graficznych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. g) Określenie przez Wykonawcę osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia wraz ze wskazaniem telefonów kontaktowych, adresów e-mailowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu oraz dostawie materiałów promocyjnych dot. rozpowszechniania informacji o działaniach organizowanych w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego na rzecz poszukujących pracy oraz bezrobotnych oraz na potrzeby DWUP. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i warunkami jego realizacji stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty –stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio do zadania na które składana jest oferta. 2) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio do zadania na które składana jest oferta. 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 3 Rozdz. III SIWZ, z zastrzeżeniem pkt.3.5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, 4) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.6. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną