Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 88-66-500 , fax. 74 88-66-509
- Data zamieszczenia: 2019-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b
58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 88-66-500, fax. 74 88-66-509
REGON: 89112930100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dot. przygotowania projektu graficznego, wykonania i dostawy tekstylnego systemu wystawienniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa do Filii DWUP we Wrocławiu tekstylnych systemów wystawienniczych wielokrotnego użytku ( typ I – stojak reklamowy, typ II – ścianka łukowa), na potrzeby działań informacyjno – promocyjnych, prowadzonych przez DWUP w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Celem usługi jest promocja działań realizowanych w województwie dolnośląskim w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, wdrażanego przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2019-2020” i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przygotowanie min. 3 projektów graficznych dla materiału typu I oraz typu II; b) umieszczenie na materiałach nadruku wymaganego przez Zamawiającego; c) dostawę gotowych materiałów do siedziby Zamawiającego. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania czynności objętych umową zgodnie z najlepszą wiedzą fachową i najwyższą starannością jakiej wymaga usługa tego rodzaju, z uwzględnieniem wymogów artystycznych i technicznych; c) Wykonawca wskaże imiennie osobę/osoby (dane kontaktowe, adres e-mail, telefon) w celu sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39133000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem głównym dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 1 zamówienie dot. wykonania jednego z systemów wystawienniczych wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty –stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. b) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. c) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 3 SIWZ, a oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwo podlega uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3 a ustawy p z p. 6) Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ. 7) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 8) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016r w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz. U. z 2016r, poz. 1126) dalej zwanym rozporządzeniem, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 9) Zastrzeżona forma drogi elektronicznej lub faksu nie dotyczy dokumentów, które będą podlegały ewentualnemu uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 i 3a ustawy PZP. Dokumenty, do których ewentualnego uzupełnienia będą wzywani Wykonawcy, podlegają złożeniu w formie określonej w § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju Dz. U z 2016 poz.1126 w wyznaczonym terminie. Niezłożenie uzupełnianych dokumentów w wymaganej przepisami powołanego rozporządzenia formie pisemnej w wyznaczonym do tego terminie – skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż nie doszło do ich terminowego złożenia. 10) Inne niż oświadczenia dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, podwykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną