Przetargi.pl
Dostosowanie zabytkowego Ratusza w Końskwoli wraz z otoczeniem na cele kultury oraz promocji tradycji szkółkarskich

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska
    24130 Końskowola
    tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
    REGON: 54347900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie zabytkowego Ratusza w Końskwoli wraz z otoczeniem na cele kultury oraz promocji tradycji szkółkarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa zabytkowego Ratusza w Końskowoli wraz z otoczeniem na cele kultury oraz promocji tradycji szkółkarskich którego zakres obejmuje: 1) Rozebranie wieży do suszenia węży 2) Rozebranie ściany konstrukcyjnej w sali remizy stojącej na stropie piwnic. 3) Rozebranie stropów drewnianych nad salą remizy i garażami (pn. część budynku)- proj. zastąpienie nowym stropem żelbetowym. 4) Rozebranie więźby dachowej całego budynku wraz z pokryciem dachu (wymiana ze zmianą konstrukcji i pochylenia i pokrycia). 5) Odkopanie ścian fundamentowych zewnętrznych 6) Wykonanie podbicia ścian fundamentowych zewnętrznych niepodpiwniczonych oraz w narożniku oś 5/B w proj. Piwnicznym pom. technicznym, 7) Wykonanie ściany żelbetowej wewnętrznej dla usztywnienia słupów żelbetowych w osi D na ławie żelbetowej 8) Wykonanie słupów żelbetowych w osi D 9) Wykonanie szybu windowego o konstrukcji stalowej wypełnionej szkłem na fundamencie żelbetowym 10) Wykonanie ścian zewnętrznych nadziemia – w szczytach facjatek z cegły pełnej 11) Wykonanie ścian zewnętrznych lukarn na poddaszu o konstrukcji szkieletowej z elewacja z blachy tytanowej, 12) Wykonanie ścianek działowych murowanych na parterze z bloczków gazobetonowych lub z pustaków ceramicznych gr. 9cm, 13) Wykonanie ścianek działowych na poddaszu z płyt gipsowo-kartonowych z wypełnieniem z wełny mineralnej 14) Wykonanie stropów żelbetowych monolitycznych gr 18, 15 i 12cm nad parterem budynku 15) Wykonanie stropu drewnianego ocieplonego wełną gr 22cm– podsufitki nad I piętrem, 16) Wykonanie wieńców żelbetowych nad piwnicą na wierzchu istniejacych scian wewnętrznych piwnic, 17) Wykonanie wieńców żelbetowych nad parterem na całości budynku, 18) Wykonanie dachu 4-ro spadowego o konstrukcji drewnianej z poszyciem z płyt OSB i pokryciem dachówką holenderską, 19) Wykonanie kominów spalinowo wentylacyjnych dla kotłowni murowanych z cegły z wkładem z rury stalowej kwasoodpornej 20) Wykonanie murowanych kanałów wentylacji grawitacyjnej, 21) Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewnej i wyciągowej, 22) Wykonanie schodów żelbetowych do piwnicy, 23) Wykonanie schodów z parteru na poddasze dwubiegowych ze spocznikiem, stopnice ażurowe ze szkła warstwowego, spocznik ze szkła warstwowego, konstrukcja główna stalowa Wymagana odporność ogniowa R60. Balustrady z hartowanego szkła klejonego laminowanego foliami pvb 24) Montaż windy elektrycznej 8 osobowej, szyb windy z profili zimnogietych zamkniętych z obudową ze szkła warstwowego hartowanego, klejonego laminowanego foliami pvb, bezpiecznego. 25) Montaż świetlika o konstrukcji z profili aluminiowych do konstrukcji drewnianej więźby dachowej szklonego szkłem w klasie bezpieczeństwa 1C1 i 1B1 26) Wykonanie wycięć lub zamurowań, przesunięć, zwężeń, poszerzeń otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych, 27) Wykonanie prac osuszeniowych zewnętrznych ścian piwnic 28) Wykonanie napraw poprzez zszycie oraz wzmocnienie zarysowanych ścian oraz nadproży okiennych i drzwiowych, przy zastosowaniu nierdzewnych prętów i iniekcji, wypełnienie zaprawą zczepną specjalistyczną 29) Wykonanie napraw konstrukcji sklepień i ścian piwnic poprzez całkowite odsłonięcie sklepień od góry, oczyszczenie, wyspoinowanie i zasypanie keramzytem i wykonanie na warstwie 10cm styropianu wylewki betonowej posadzkowej zbrojonej siatką; ubytki, wykruszenia muru sklepień i ścian uzupełnić analogicznym materiałem. 30) Wykonanie wymiany tynków wewnętrznych wszystkich ścian i sklepień stosując nowe tynki renowacyjne na ścianach oraz wapienne na sklepieniach, stosować farby o dużej paroprzepuszczalności. 31) Wykonanie izolacji poziomej metoda iniekcji ścian fundamentowych 32) Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, 33) Wykonanie cokołu z żółtego piaskowca, 34) Wykonanie tynków wapiennych zewnętrznych na pilastrach, gzymsach, obramowaniach otworów, szczycikach, 35) Wykonanie pobiału w kolorze ceglasto czerwonym na płaszczyznach ścian z cegieł po skuciu tynków, 36) Wymiana istniejących tynków ścian i sufitów na nowe tynki wapienne lub renowacyjne w partiach zasolonych, 37) Wykonanie zabezpieczenia ścian i sufitów piwnic przed przenikaniem wilgoci. 38) Wykonanie tynków wapiennych na murowanych ścianach piętra, 39) Wykonać prace konserwatorskie elementów polichromii i ich wyeksponowanie 40) Odtworzenie w zaprawie ozdobnych zakończeń spływów sklepiennych 41) Wykonanie tynków zwykłych oraz podwieszanych na stropach żelbetowych, 42) Wykonanie robót posadzkarskich z płytek ceramicznych w piwnicy i na parterze budynku, 43) Wykonanie parkietów drewnianych na piętrze budynku, 44) Wykonanie montażu stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej 45) Wykonanie i montaż ślusarki stalowej, 46) Wykonanie robót malarskich ścian i sufitów 47) Wykonanie okładzin ceramicznych scian, 48) Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, UWAGA: Do wyceny i późniejszego wykonania należy przyjąć źródła światła typu LED. 49) Wykonanie instalacji wod-kan i c.o. 50) Zakup i montaż Schodołaza 51) Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki 52) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz.1332 Art. 3 pkt. 14) zgodnie z dokumentacją projektową. 1.2.Teren objęty robotami znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i podlega ochronie służb konserwatorskich. Prace ziemne muszą odbywać się pod nadzorem archeologicznym zgodnie z wytycznymi Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 1.3.Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy. Kontakt w sprawie wizji: Andrzej Poleszak, tel. 81 881 62 01 w godzinach 7.00-15.00 celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem remontu, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót (które należy traktować jako materiał pomocniczy) -stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiat tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: bank zamawiającego–Bank Spółdzielczy w Końskowoli nr rachunku: 93 8741 0004 0000 2206 2000 0190 z adnotacją: "wadium Dostosowanie zabytkowego Ratusza w Końskowoli wraz z otoczeniem na cele kultury oraz promocji tradycji szkółkarskich" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiajacy wymaga oryginału dokumentu wadialnego ( gwarancja lub poręczenie). Zamawiający zaleca aby oryginał dokumentu został złożony z ofertą jako oddzielny dokument (nie spiety z ofertą, np. w oddzielnej kopercie), a jego kopia spięta z ofertą. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu informacji; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu; potwierdzenie wniesienia wadium. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załacznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca przed podpisaniem umowy obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z w/w. wytycznymi wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonania robót . Kosztorys będzie traktowany pomocniczo w celu sporządzenia harmonogramu robót, oraz wyceny robót do wystawiania faktury za roboty wykonane w danym miesiącu, oraz faktury końcowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach