Przetargi.pl
Dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w wybranych obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sztumskiego oraz modernizacja pomieszczeń wydz.ON Starostwa Powiatowego w Sztumie

Powiat Sztumski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, Mickiewicza 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55-267-74-20 , fax. 55-267-74-42
  • Data zamieszczenia: 2023-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sztumski
    Mickiewicza 31
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55-267-74-20, fax. 55-267-74-42
    REGON: 192638080
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w wybranych obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sztumskiego oraz modernizacja pomieszczeń wydz.ON Starostwa Powiatowego w Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Adaptacja toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Sztumie.a) dokumentacja dla adaptacji toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Sztumie, znajdującego się przy ulicy Mickiewicza 31, 82-400 Sztum przewiduje między innymi wykonanie następującego zakresu robót budowlanych:• skucie istniejącej posadzki,• skucie glazury ściennej,• wyburzenie ścianki działowej,• wykonanie nowej instalacji sanitarnej kanalizacji, w.z., c.w.u. oraz podłączeń instalacyjnych do istniejących pionów,• wykonanie nowej instalacji elektrycznej,• naprawę istniejącej wylewki,b) zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych,c) zadanie współfinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, d) szczegółowy zakres prac określa dokumentacja składająca się m.in. z: projektu technicznego, projektu architektoniczno – budowlanego, STWiORB oraz pomocniczo przedmiaru robót, stanowiąca załącznik nr 7A do SWZ.Część II – Adaptacja toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie.a) dokumentacja dla adaptacji toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie, znajdującego się na Osiedlu Sierakowskich 15, 82-400 Sztum przewiduje między innymi wykonanie następującego zakresu robót budowlanych: • skucie istniejącej posadzki,• skucie glazury ściennej,• wyburzenie ścianek działowych,• wykonanie nowej instalacji sanitarnej kanalizacji, w.z., c.w.u. oraz podłączeń instalacyjnych do istniejących pionów,• wykonanie nowej instalacji elektrycznej,• naprawa istniejącej wylewki,b) zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych,c) zadanie współfinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,d) szczegółowy zakres prac określa dokumentacja składająca się m.in. z: projektu technicznego, projektu architektoniczno – budowlanego, STWiORB oraz pomocniczo przedmiaru robót, stanowiąca załącznik nr 7B do SWZ.Część III – Adaptacja toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Sztumie.a) dokumentacja dla adaptacji toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Sztumie, znajdującego się przy ulicy Kasprowicza 3, 82-400 Sztum przewiduje między innymi wykonanie następującego zakresu robót budowlanych: • skucie istniejącej posadzki wraz z wylewką,• skucie glazury ściennej,• demontaż obudowy pionu kanalizacyjnego,• wykonanie nowej instalacji sanitarnej kanalizacji, w.z., c.w.u. oraz podłączeń instalacyjnych do istniejących pionów,• wykonanie nowej instalacji elektrycznej,b) zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych,c) zadanie współfinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,d) szczegółowy zakres prac określa dokumentacja składająca się m.in. z: projektu technicznego, projektu architektoniczno – budowlanego, STWiORB oraz pomocniczo przedmiaru robót stanowiąca załącznik nr 7C do SWZ.Część IV – Adaptacja toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kołozębiu. a) dokumentacja dla adaptacji toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kołozębiu, znajdującego się w miejscowości Kołoząb 10, 82-433 Mikołajki Pomorskie przewiduje między innymi wykonanie następującego zakresu robót budowlanych: • skucie istniejącej posadzki,• skucie glazury ściennej,• wyburzenie ścianek działowych,• wykonanie nowej instalacji sanitarnej kanalizacji, w.z., c.w.u. oraz podłączeń instalacyjnych do istniejących pionów,• wykonanie nowej instalacji elektrycznej,• naprawa istniejącej wylewki,• montaż kabin sanitarnych systemowych,b) zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych,c) zadanie współfinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,d) szczegółowy zakres prac określa dokumentacja składająca się m.in. z: projektu technicznego, projektu architektoniczno – budowlanego, STWiORB oraz pomocniczo przedmiaru robót, stanowiąca załącznik nr 7D do SWZ.Część V – Modernizacja pomieszczeń wydziału ON Starostwa Powiatowego w Sztumie. a) w ramach modernizacji 4 pomieszczeń wydziału Organizacji, Nadzoru, Promocji i Kadr Starostwa Powiatowego w Sztumie, znajdującego się przy ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum przewiduje się między innymi wykonanie następującego zakresu robót budowlanych: • usunięcie wykładzin wraz z listwami przypodłogowymi,• rozbiórkę starej posadzki,• wykonanie nowej wylewki betonowej gr. ok. 5 cm oraz warstwy wyrównawczej,• ułożenie nowych paneli winylowych/wykładzin z listwami przypodłogowymi lub zakładką na ścianę,• wymianę okien,b) szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 7E do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przypadku części I, II oraz III Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wniesieniem wadium na część IV oraz część V w wysokości:a) część IV: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).b) część V: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r. poz. 299).Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Banku Spółdzielczego w Sztumie:96 8309 0000 0010 0029 2000 0080z podaniem tytułu wadium –„Dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w wybranych obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sztumskiego oraz modernizacja pomieszczeń wydziału ON Starostwa Powiatowego w Sztumie, część …….”Przed upływem terminu składania ofert.Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Sztumski, ul. Mickiewicza 31,82-400 Sztum7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymCZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ III, CZĘŚĆ IV, CZĘŚĆ V - Zamawiający nie stawia warunku.2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówCZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ III, CZĘŚĆ IV, CZĘŚĆ V - Zamawiający nie stawia warunku.2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaCZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ III, CZĘŚĆ IV, CZĘŚĆ V - Zamawiający nie stawia warunku.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1. Zdolności technicznej:2.4.1.1. Część I: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej jedną robotę budowlaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, które polegały na wykonaniu prac ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości zadania nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2.4.1.2. Część II: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej jedną robotę budowlaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, które polegały na wykonaniu prac ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości zadania nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2.4.1.3. Część III: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej jedną robotę budowlaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, które polegały na wykonaniu prac ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości zadania nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2.4.1.4. Część IV: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej jedną robotę budowlaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, które polegały na wykonaniu prac ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2.4.1.5. Część V: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej jedną robotę budowlaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, które polegały na wykonaniu prac ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2.4.2. Zdolności zawodowej:2.4.2.1. Część I: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną:a) Kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy.2.4.2.2. Część II: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną:a) Kierownik budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy.2.4.2.3. Część III: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną:a) Kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy.2.4.2.4. Część IV: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną:a) Kierownik budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy.2.4.2.5. Część V: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną:a) Kierownik budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy.3. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.5. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.6. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach