Przetargi.pl
Dostosowanie poprzez regulację systemu grzewczego budynków do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło po termomodernizacji.

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasza" ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Stanisława Staszica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 266 86 11 , fax. 32 266 86 11 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasza"
    ul. Stanisława Staszica
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 266 86 11, fax. 32 266 86 11 w. 22
    REGON: 27259943400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smnasza.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółdzielnia mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie poprzez regulację systemu grzewczego budynków do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło po termomodernizacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie poprzez regulację systemu grzewczego budynków do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło po termomodernizacji. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie prac związanych z regulacją instalacji centralnego ogrzewania po przeprowadzonej termomodernizacji budynków. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby wykonania termomodernizacji budynku głównego i budynku pralni i kotłowni. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej. Wykonawca sporządzi kompletny projekt techniczno-budowlany obejmujący: • Inwentaryzację obiektu objętego programem w stopniu umożliwiającym wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całości przedsięwzięcia, • Projekt wykonawczy REGULACJI INSTALACJI C.O. (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej – płyta CD), obejmujących cały zakres realizowanego zadania, • Opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji). 2) Przygotowanie podkładów budowlanych: • Rzut piwnic z przebiegiem tras przewodów rozprowadzających, pionów i lokalizacji źródła ciepła oraz podpionowej armatury regulacyjnej; • Rzuty kondygnacji mieszkalnych z lokalizacją elementów grzejnych oraz pionów instalacji c.o.; • Opisanie na rzutach kondygnacji - elementów charakterystycznych każdego pomieszczenia, tj. – numeru, typu, temperatury oraz zapotrzebowania ciepła; 3) Wykonanie obliczeń bilansu cieplnego pomieszczeń w budynku; 4) Wykonanie rozwinięcia instalacji c.o., 5) Wykonanie obliczeń hydraulicznych w wyniku, których uzyskujemy – wymagane wartości nastaw elementów regulacyjnych instalacji (grzejnikowych zaworów termostatycznych oraz podpionowych zaworów regulacyjnych); 6) Przygotowanie opisu technicznego, zestawień materiałów; 7) Przygotowanie kosztorysów i przedmiarów. 8) Wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu czasowego wykonywania prac na poszczególnych budynkach objętych zadaniem. 9) Przekazanie Użytkownikowi informacji na temat prawidłowej obsługi instalacji i urządzeń, 10) Przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji inwentaryzacji instalacji wraz z nastawami i potwierdzeniem przez lokatorów o wykonaniu regulacji instalacji w poszczególnych lokalach mieszkalnych. 11) Przekazania dokumentacji i potwierdzenia przez inspektora nadzoru Zamawiającego wykonania regulacji instalacji w częściach wspólnych budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert określono wyżej w punkcie 1 w Rozdziale XVII SIWZ. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. na rachunek: Spółdzielni Getin Bank 98 1560 1166 0000 9100 0011 6040 z adnotacją: Wadium – „Dostosowanie poprzez regulację systemu grzewczego budynków do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło po termomodernizacji.” Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz powinno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka określona w art. 46 ust. 4a bądź ust. 5 ustawy PZP. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej „NASZA” przy ul. Staszica 19A w Sosnowcu, a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. Wysokość wadium: 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2/ aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ); 3/ zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 11; 4/ stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 5/ Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 6/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 7/ Załącznik nr 5 – doświadczenie Projektanta w specjalności instalacyjnej; Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej https://www.smnasza.sosnowiec.pl / informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, którego oferta została wybrana przed zawarciem umowy będzie zobowiązany: 1) przedłożyć kopie uprawnień budowlanych osób, które będą brały udział przy realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenia właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 2) dostarczyć dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ; 3) przekazać Zamawiającemu pisemnie informacje niezbędne do wpisania do treści Umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, koordynacji itp.; 4) przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (pełnomocnictwo) - jeżeli dotyczy; 5) przedłożyć harmonogram rzeczowo-finansowy; zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. 6) Umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowę konsorcjum).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach